2025-07-16, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Vi har inte samma definition av kompletteringshandla inser jag….

Hon la upp en story i solstolen där hon skrev att hon parkerat röven. Den är borta nu. Varför tar hon bort allt hela tiden?
Ibland känns det som att allt HT handlar kallas att komplettera! 😏
Citera
2025-07-16, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamesMcCat
Ja, svenskar generellt är askassa på att skydda sina barn (och sig själva) mot solen. Jag håller med.

Jag befinner mig just nu utomlands med mina barn. Här ser det väldigt annorlunda ut och nästan alla små barn här, precis som mina, har UV-kläder.

HT befinner sig i Turkiet. Det är hål i huvudet att inte skydda sin 2-åring mot sol där. Men HT fattar ju inte.
Var utomlands i juni och håller inte med om att det bara är svenskar som är dåliga på att skydda sina barn. På vårt hotell som övervägande bestod av tyskar och ryssar så bar typ noll procent av barnen uvkläder el solhatt.
Citera
2025-07-16, 12:08
Medlem
Citat:

Hon la upp en story i solstolen där hon skrev att hon parkerat röven. Den är borta nu. Varför tar hon bort allt hela tiden?

Hon la ut samma bild igen och skrev ”nu njuter vi”. Kanske börjar hon tänka om sin tonalitet
Citera
2025-07-16, 12:13
Medlem
Citat:

Hon kanske för en gångs skull insåg hur trashigt det lät ”parkerat röva”.
Citera
2025-07-16, 12:31
Medlem
Tänkte på en sak. Ben Mitkus flickvän fick göra om sitt samarbete flera gånger. Att företag godkänner Hannas samarbete är helt galet. Eller så får hon också göra om sina.
Citera
2025-07-16, 12:33
Medlem
Citat:

Hon tog säkert bort det då hon insåg att det skulle komma upp i denna tråd och ville väl inte det av uppenbara skäl😊
Citera
2025-07-16, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Jaha, tänker Hanna att alla hennes följare ska åka till Turkiet eller finns dom där chipsen i Sverige? Var isåfall, var i Turkiet?

Och kompletteringshandla? Det där var att handla väldigt mycket för att vara en komplettering.
eller hur? så otroligt märkligt tips 🙄
Citera
2025-07-16, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Hon tog säkert bort det då hon insåg att det skulle komma upp i denna tråd och ville väl inte det av uppenbara skäl😊
I så fall skulle hon väl ta bort det mesta av det hon lägger ut då det inte är mycket som inte blir ämne till diskussion här! 😆
Citera
2025-07-16, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Hahaha jag med, alternativt att det var mens

Apropå mens, det var längesedan vi fick mens content nu.😂
Citera
2025-07-16, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Molnigt väder - perfekt att strosa omkring. Problemet är att solen tar även en molnig dag men Lara sitter helt oskyddad i vagnen.

Precis, hon och många andra verkar inte förstå att det är UV strålningen man skyddar sig mot inte solen.
Citera
2025-07-16, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
I så fall skulle hon väl ta bort det mesta av det hon lägger ut då det inte är mycket som inte blir ämne till diskussion här! 😆
😂vissa saker kanske är viktigare hur det framställs än annat
Citera
2025-07-16, 14:01
Medlem
Kul med badringen ju 😊
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in