2025-07-29, 23:17
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Den mycket framstående brittiske kardiologen Aseem Malhotra sågar covid-vaccinet.

"Dr Aseem Malhotra: ‘The harm caused by the Covid vaccine has been catastrophic’ - The Telegraph"
https://covid19.onedaymd.com/2025/07/aseem-malhotra-harm-caused-by-covid.html
Allt signerat ett av de största ljugande antivaxxar-patrasken världen har skådat.

Att inte killens försvinner från jordens yta; han publicerar en FALSK studie där inte bara misrepresenterar andra forskares resultat, han drar helt öppet på med skitsnacket och publicerar den sedan i en fejk-journal som han själv satt upp för att kunna publicera skit som ingen annan vill ta i.

Det obegripliga är således att killen går runt utan att skämmas. Jag kan säga att INGEN vill ha med honom att göra. Han kommer ALDRIG att kunna arbeta i en vetenskaplig position annat än inom antivaxxar-patraskarnas lilla vidriga och lögnaktiga sfär. Han kommer aldrig att kunna publicera några vetenskapliga rön och INGEN kommer vilja arbeta med honom.

Och nej, det finns ingen sökmotor värd namnet som indexerar hans skit.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/?term=Curing+the+pandemic+of+misinformation+on+COV ID-19+mRNA+vaccines+through+real+evidence-based+me dicine&filter=datesearch.y_5&sort=pubdate

Haha, det måste vara det ultimata beviset på att man är en lögnare och skithög - ens arbete är så vidrigt lögnaktigt att det inte ens indexeras som värdelöst skit! Haha...

Hans enda chans att synas är att publicera skitartiklar och åsikter i skvallerpressen. Precis som nu, med inte ett skit av fakta att styrka sina uppgifter på. Bara skitprat och substanslöst trams. Det är att jämföra med om en schackspelare skulle bli påkommen med att fuska i en turnering, och sedan dyka upp nästa vecka och uppföra sig som om det regnade och tro att någon vill spela med honom. Ingen vill ha med honom att göra. Han har gjort bort sig för ALL framtid. Alla vet att han är en sopprot och lögnare.

Precis som du.
Senast redigerad av korrektamund0 2025-07-29 kl. 23:20.
Citera
2025-07-29, 23:33
Medlem
Citat:
Den mycket framstående brittiske kardiologen Aseem Malhotra sågar covid-vaccinet.

"Dr Aseem Malhotra: ‘The harm caused by the Covid vaccine has been catastrophic’ - The Telegraph"
https://covid19.onedaymd.com/2025/07/aseem-malhotra-harm-caused-by-covid.html
Aseem Malhotra har gjort en intressant resa... från att ha rekommenderat Covid19-"vaccin" i TV till att ha tvingats inse att de är livsfarliga och numera avråder han som sagt folk att ta mRNA-giftet.

Jag litar bra mycket mer på Aseem Malhotra än på kvacksalvare som fortfarande påstår att "vaccinen" är säkra och effektiva.
Citera
2025-07-29, 23:59
Medlem
Tre ggr konstaterad covid smitta, tre doser vaccin ( 1 Pizer, 2 och 3 moderna som jag blev jättesjuk av). Nu har jag både astma och allergi, nästan kronisk hosta och väldigt infektionskänslig.

Virus, vaccin eller båda (eller bara ålder)?
Citera
2025-07-30, 06:51
Medlem
RustyShacklefords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ukklavek
Tre ggr konstaterad covid smitta, tre doser vaccin ( 1 Pizer, 2 och 3 moderna som jag blev jättesjuk av). Nu har jag både astma och allergi, nästan kronisk hosta och väldigt infektionskänslig.

Virus, vaccin eller båda (eller bara ålder)?

Gör virus att vi blir sjuka? Ja, det är ju en väldigt populär och omhuldad teori.
Men om man tänker efter så är det knappast någon som hävdar att virus är den enda faktorn som leder till sjukdom. Eller ens att det är den främsta faktorn. Det som främst verkar vara avgörande är om man har en god grundhälsa. Om man har det så blir man sällan sjuk, oavsett vilka osynliga hemskheter som för tillfället sägs cirkulera ute i etern. Tyvärr är ju ålder en oundviklig faktor när det gäller grundhälsa, något som påverkar oss alla som passerat 20-årsåldern.

Ibland så sjösätts ju vissa mer fantasifulla teorier om effekter av virus. Ett tag så var det tex väldigt populärt att försöka koppla ihop virus med olika typer cancer. Och när det gäller just "covid" så finns det tydligen ingen gräns för vad det viruset skulle kunna ställa till med, enligt våra fantastiska experter. Precis allt du kan tänka dig, och lite till.

Men om man inte lever som eremit ute i sibiriska urskogen så kommer man förr eller senare få i sig alla virus som alla andra har fått. Helt garanterat. Det är bara en tidsfråga, och inget man kan välja.

Att du tre gånger haft "konstaterad" smitta betyder bara att du tagit ett test minst 3 ggr. Säger inget om att du eventuellt skulle varit smittad oftare eller mindre ofta än någon annan. Själv har jag aldrig testat mig. Men kanske skulle jag också testat positivt 3 ggr, om jag tagit lika många test som du. Ingen som kan veta.

Det enda du faktiskt vet säkert är att du tagit tre sprutor. Och du kände själv att du blev "jättesjuk" av den sista.

Handen på hjärtat, känner du någon ovaccinerad som klagar över postcovid, konstant sjukdomskänsla eller mystiska allergier som plötsligt uppstått ur det blå? Nä, inte jag heller. Jag hör bara den typen av historier från folk som tagit sprutorna.
Senast redigerad av RustyShackleford 2025-07-30 kl. 06:57.
Citera
2025-07-30, 21:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Allt signerat ett av de största ljugande antivaxxar-patrasken världen har skådat.

Att inte killens försvinner från jordens yta; han publicerar en FALSK studie där inte bara misrepresenterar andra forskares resultat, han drar helt öppet på med skitsnacket och publicerar den sedan i en fejk-journal som han själv satt upp för att kunna publicera skit som ingen annan vill ta i.

Det obegripliga är således att killen går runt utan att skämmas. Jag kan säga att INGEN vill ha med honom att göra. Han kommer ALDRIG att kunna arbeta i en vetenskaplig position annat än inom antivaxxar-patraskarnas lilla vidriga och lögnaktiga sfär. Han kommer aldrig att kunna publicera några vetenskapliga rön och INGEN kommer vilja arbeta med honom.

Och nej, det finns ingen sökmotor värd namnet som indexerar hans skit.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/?term=Curing+the+pandemic+of+misinformation+on+COV ID-19+mRNA+vaccines+through+real+evidence-based+me dicine&filter=datesearch.y_5&sort=pubdate

Haha, det måste vara det ultimata beviset på att man är en lögnare och skithög - ens arbete är så vidrigt lögnaktigt att det inte ens indexeras som värdelöst skit! Haha...

Hans enda chans att synas är att publicera skitartiklar och åsikter i skvallerpressen. Precis som nu, med inte ett skit av fakta att styrka sina uppgifter på. Bara skitprat och substanslöst trams. Det är att jämföra med om en schackspelare skulle bli påkommen med att fuska i en turnering, och sedan dyka upp nästa vecka och uppföra sig som om det regnade och tro att någon vill spela med honom. Ingen vill ha med honom att göra. Han har gjort bort sig för ALL framtid. Alla vet att han är en sopprot och lögnare.

Precis som du.

Hahaha, snacka om att du är defensiv. Dr. Malhotra har en egen exklusiv klinik och är den främste rådgivaren till USA:s hälsominister.

Som en mycket framstående kardiolog såg han vilken skada covid-"vaccinerna" gjorde, till och med på hans egen pappa.

Malhotra har rätt både om statinerna och om covid-"vaccinerna". Båda är enorma kassakor för Big Pharma. Därför försöker de karaktärsmörda kritikerna.
Citera
2025-07-31, 10:50
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Hahaha, snacka om att du är defensiv. Dr. Malhotra har en egen exklusiv klinik och är den främste rådgivaren till USA:s hälsominister.

Som en mycket framstående kardiolog såg han vilken skada covid-"vaccinerna" gjorde, till och med på hans egen pappa.

Malhotra har rätt både om statinerna och om covid-"vaccinerna". Båda är enorma kassakor för Big Pharma. Därför försöker de karaktärsmörda kritikerna.
Om han ansåg att han hade "rätt om covid-vaccinerna" skulle han ha gjort den forskning som krävts och sedan låtit en renomerad journal granska uppgifterna.

Istället begick han karaktärssjälvmord genom att ljuga, hitta på och publicera en "studie" i en bluff-journal där han misrepresenterar andra forskares resultat genom att helt enkelt påstå att de i själva verket drar slutsatser de inte inte gör. Med andra ord: Malhotra ljuger, och det ser man inte så lättvindigt på inom skranket.

Malhotras påhittade "studie" är en tramsigt utförd påhttad kavalkad av skitprat och lögner som inte granskats och inte uppfyller kraven på vetenskapliga principer. Skiten indexeras därför inte av t.ex. PubMed eller Scopus. Forskningsfusk är allvarliga saker i den här världen.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/?term=Curing+the+pandemic+of+misinformation+on+COV ID-19+mRNA+vaccines+through+real+evidence-based+me dicine&sort=pubdate&filter=datesearch.y_10

Varför uppenbart intelligenta personer som Malhotra väljer att sabotera sina karriärer genom att helt plötsligt och utan förvarning börja ljuga och prata skit övergår mitt förstånd. I de allra flesta fall verkar det som att något känslomässig laddat startar en händelsekedja där de tappar kontrollen. Parallellerna med personer som Robert Malone, Tess Lawrie, Ryan Cole och Pierre Kory är uppenbara, och gemensamt är att de verkar redo att gå hur långt som helst för att slippa erkänna att det har fel.
Citera
2025-07-31, 20:45
Avstängd
Citat:
Om han ansåg att han hade "rätt om covid-vaccinerna" skulle han ha gjort den forskning som krävts och sedan låtit en renomerad journal granska uppgifterna.

Istället begick han karaktärssjälvmord genom att ljuga, hitta på och publicera en "studie" i en bluff-journal där han misrepresenterar andra forskares resultat genom att helt enkelt påstå att de i själva verket drar slutsatser de inte inte gör. Med andra ord: Malhotra ljuger, och det ser man inte så lättvindigt på inom skranket.

Malhotras påhittade "studie" är en tramsigt utförd påhttad kavalkad av skitprat och lögner som inte granskats och inte uppfyller kraven på vetenskapliga principer. Skiten indexeras därför inte av t.ex. PubMed eller Scopus. Forskningsfusk är allvarliga saker i den här världen.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/?term=Curing+the+pandemic+of+misinformation+on+COV ID-19+mRNA+vaccines+through+real+evidence-based+me dicine&sort=pubdate&filter=datesearch.y_10

Varför uppenbart intelligenta personer som Malhotra väljer att sabotera sina karriärer genom att helt plötsligt och utan förvarning börja ljuga och prata skit övergår mitt förstånd. I de allra flesta fall verkar det som att något känslomässig laddat startar en händelsekedja där de tappar kontrollen. Parallellerna med personer som Robert Malone, Tess Lawrie, Ryan Cole och Pierre Kory är uppenbara, och gemensamt är att de verkar redo att gå hur långt som helst för att slippa erkänna att det har fel.

Du försöker karaktärsmörda en mycket framstående kardiolog för att han framför för dig obekväma sanningar.

"renomerad journal granska uppgifterna."
De renommerade (två n) journalerna vägrade att ta in nästan alla vaccinkritiska studier. Inte så konstigt med tanke på att det mesta av deras intäkter kommer från Big Pharma.
Citera
2025-07-31, 21:26
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Du försöker karaktärsmörda en mycket framstående kardiolog för att han framför för dig obekväma sanningar.

"renomerad journal granska uppgifterna."
De renommerade (två n) journalerna vägrade att ta in nästan alla vaccinkritiska studier. Inte så konstigt med tanke på att det mesta av deras intäkter kommer från Big Pharma.
Nej, din dumma och patetiska antvaxxar-gås. Här ser du vad som gäller för att få publicera i en välrenommerad journal.
Citat:
Peer Review:
Studien publiceras i en riktig, expertgranskad tidskrift där flera oberoende experter granskar studien för att kontrollera om det finns fel, partiskhet och brister i metodik innan publicering. Peer Review är vanligtvis blindad (författaren vet inte vem som granskar artikeln). De studier DU länkar till är granskade av andra ntivaxxar-patrask.

Metodisk diskrepans:
Studien förklarar tydligt hur forskningen genomfördes så att andra kan replikera resultaten. Om en studie inte kan upprepas av andra förlorar dess resultat trovärdighet. De studier DU länkar till redogör inte för metoder, och i exemplet med antivaxxar-patrasket Kämmerer redogör hon inte ens för sin standardkurva i sin qPCR. Det är så pinsamt att det liknar ingenting. Men det fattar inte du för du är en okunnig gås som går på vad som helst.

Adekvat urvalsstorlek:
En studie med för få deltagare kan ge vilseledande eller statistiskt obetydliga resultat. Bra studier säkerställer att de har en tillräckligt stor urvalsstorlek för att dra meningsfulla slutsatser.

Intressekonflikter:
Legitim forskning offentliggör finansieringskällor för att säkerställa att potentiella partiskheter är transparenta.

Reproducerbarhet:
Vetenskap handlar inte om att en studie bevisar något. Det handlar om att resultat upprepas och bekräftas av andra forskare. Om en artikel påstår sig kullkasta årtionden av forskning? Var skeptisk. I fallet med studien DU länkat till berättar de inte ens vad de gjort. Hur skall det kunna reproduceras? Dessutom visar tusentals andra rapporter helt andra siffror. Ringer det en liten klocka i lilla dumhuvudet?

Publikation med hög genomslagskraft:
Riktiga vetenskapliga tidskrifter indexeras i välrenommerade databaser (som PubMed och Scopus) och rankas baserat på Impact Factor, vilket mäter hur ofta andra forskare citerar forskning från den tidskriften. En studie som publiceras i British Medical Journal, The Lancet, Nature eller JAMA väger betydligt tyngre än en som publiceras på en egen blogg. "Science, Public Health Policy and the Law" är en bluff-journal, fattar du inte det. Den är bara där för att lura lågintelligenta idioter som dig! Den indexeras inte ens av vetenskapliga databaser. Du är lurad! SJUNKER DET IN I LILLA DUMHUVUDET?

Korrekt kontroll och undvikande av partiskhet:
Studier bör kontrollera för störande faktorer (även kallat ’confounders’ - saker som kan snedvrida resultaten) och vara utformade för att minimera partiskhet genom väletablerade forskningsmetoder.

Granskning efter publicering:
Riktig vetenskap stannar inte vid publicering. Andra forskare kritiserar, replikerar och förfinar resultat efter att den har publicerats. Om en studie inte klarar denna granskning, försvagas dess trovärdighet. Tor du på fullt allvar att skiten du länkar till uppfattas som trovärdig? Folk gapskrattar ju för fanken...

Predatory journals:
Predatory journals är vetenskapliga publikationer som utnyttjar open access-publiceringsmodellen genom att ta ut avgifter från författare utan att tillhandahålla de typiska tjänster för peer review och redaktionella tjänster som förväntas av legitima akademiska tidskrifter. De prioriterar vinst framför vetenskaplig integritet och lurar ofta författare med falska påståenden om sina indexerings-, redaktions- eller peer review-processer. För en författaren är det här en enkel väg att få en artikel publicerad, trots att den inte klarat en granskning för att bli publicerad i en välrenommérad tidsskrift.

Att som Malhotra slänga ihop ett skitpapper som bara innehåller en massa lögner och trams är inget som är trovärdigt eller reproducerbart. LÄS hans studie istället så ser du säkert hur killen sitter och brer på med skitsnacket, antivaxxar-tramset och lögnerna.

Du är ju pinsam som fortfarande går på hans skit-lögner.
Senast redigerad av korrektamund0 2025-07-31 kl. 21:43.
Citera
2025-07-31, 23:55
Medlem
Citat:
Om det nu finns ett sådant intresse för sakfrågan undrar varför den som nu påstår sig vara så intresserad inte kan genomföra en vettig forskning? Dessa klantskallar ägnar tid och energi åt att generera en massa trams kryddat med godtycke och lögner, och det är inget som imponerar annat än på någon med total okunskap, lika låg dos intelligens och fallenhet för att vara lättlurad. Ja, det är DIG jag talar om här.

Och nej, det är ingen "tes" att antivaxxar-patrask skyller sina små snoppar och övriga pillesnopp-problem på vaccinet, och i synnerhet inte min. I vanlig ordning citerar jag bara fakta i ärendet, något du borde lärt dig vid det här laget efter att ha fått brallorna neddragna gång efter gång.

(...)

Det här är rapporter som gjorts av privatpersoner för ETT vaccin fram till 2023 och bara i ETT land. Jag överlåter till andra att avgöra om det är "min tes" att antivaxxar-patrask skyller sina små pillesnoppar på vaccinet.

"Ett vaccin"? Här diskuterar vi mRNA-vaccinet mot Covid, vill du diskutera risker med vaccin generellt så finns det trådar för det, jag ska hjälpa dig att hitta dit: (FB) Vaccin gör människor sjuka - (Autism, Adhd, utvecklingsstörningar, allergier etc.)

Jag pratar om vetenskapliga studier, du vet i såna där peer review-tidskrifter med Impact Factor som du och de dina nu har börjat strunta i eftersom de pekar på risker. Här är en till, just accepterad artikel i Frontiers in Immunology, Impact Factor kring 6:
mRNA-based SARS-CoV-2 vaccines: The intracellular aggregation of encoded spike monomers and their subunits as a cause of cardiac side effects

(...) Our findings reveal that numerous off-target products are produced by mRNA-based corona vaccines following translation of the encoded spike monomers. These off-target products may be responsible for both acute vaccination reactions and long-term side effects. https://www.frontiersin.org/journals/immunology/articles/10.3389/fimmu.2025.1635478/abstract
Finns det nån annan artikel om nåt annat, kanske i nåt nummer av Min Häst, som du vil anföra den här gången?

Citat:
Ursprungligen postat av RustyShackleford
Jaha, tack!
Då kan jag ju passa på att lyfta fram två andra "vanliga" människor, som oförtjänt har fått massa skit från ärthjärnor för att dom talat klarspråk om vaccin.

Sherri Tenpenny:
https://podcasts.apple.com/us/podcast/ep-179-dropping-seeds-vaccine-101-with-dr-sherri-tenpenny/id1544492743?i=1000718656074

Andrew Wakefield:
https://www.ukcolumn.org/video/big-pharma-versus-andrew-wakefield

Båda var tidiga med att inse riskerna med vaccin, långt före covid. Särskilt Wakefield har utsatts för massivt karaktärsmord, efter hans studie om vaccin och autism. Han gjorde sig ovän med väldigt mäktiga intressen.

Båda intervjuerna är väldigt intressanta, och ger en motvikt till smutskastningen som dom utsatts för. Synd bara att ingen av dom rabiata vaccin-kultmedlemmarna i tråden kommer lyssna på detta.

Bara som en rolig fotnot så kan jag nämna att jag fick upp den här artikeln när jag googlade på Andrew Wakefield:
https://ne1.www.yahoo.com/lifestyle/elle-macpherson-refused-chemotherapy-treat-110633956.html?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6 Ly9kdWNrZHVja2dvLmNvbS8&guce_referrer_sig=AQAAAHOi 6E0zZ3GflZAvZxe259OKQROVAXAzZLEot1UkX8Xn66UcRNFYjn XN61wKjNSBwZOrpuocy5rvw6 M-cs6ke4cBsjB9jMra1zhTOQSyB205V6QIc5jZEjqLfjawpxoDwT pgGXt7eh_GdgKN5_d40jhFcTF-imC2O-P-TGJMmZWz

Det är en skvallerartikel om Ella McPhearson, som Wakefield tidigare ska ha datat enligt artikeln. Vilket i sånt fall är lite av en bedrift med tanke på att han ser ut som Frankensteins monster. Artikeln handlar om hennes kamp mot bröstcancer, som hon hade beskrivit i sina memoarer. Och att hon gått emot råd från 32 läkare när hon ratade kirurgi och strålbehandling till förmån för holistisk behandling. I artikeln antyds det starkt (men utan synbar grund) att det var Wakefield som fått henne på dom tankarna.

Artikeln går vidare till att citera nån expert som förklarar hur "incredibly irresponsible" det var av henne att inte gå med på att få brösten avklippta och utsätta sig själv för radioaktiv strålning.

Ingenstans i artikeln (som skrevs förra året) nämns det hur många år som passerat sen hon fick sin bröstcancerdiagnos, och hur det kunde komma sig att hon tydligen repat sig. Rimligtvis så måste det varit ett bra tag sen, eftersom hon hade hunnit skriva memoarer om det. Och nu har det gått ett år till, och hon lever fortfarande så vitt jag vet.

Lite av en utvikning kanske. Men känns som att det är samma kaliber på journalisterna som skriver om cancer som skriver om covid och vaccin.

Intressant. Man kunde ju tycka att det är motsägelsefullt med att människor idag inte får uttrycka sina egna åsikter när dessa inte ingår i det kollektiva tänket, men så är ju woke-generationen. De är en kommersiell vänsterideologi som går ut på att omskapa samhället med hjälp av kommersiella krafter, och i dessa ingår ju läkemedelsindustrin.

Man kunde ju tro att woke-generationen skulle tycka att det var okej om nån gick till en annan kulturs "medicindoktor", eftersom de säger sig anse att alla kulturer är lika mycket värda, men så är det ju inte. Dessutom är de nog skrämda av människor som inte beter sig kollektivistiskt. Slutligen är ju den här generationen egentligen rasister och de är emot handikappade med mera, det är bland annat därför de kallas woke-fascister.

Tog du rätt artikel? Jag hittade inte om Wakefield och det står att diagnosen var för sju år sedan. Ett problem som många cancerdrabbade pekar på är att folk ser det som en "kamp" med sjukdomen, vilket implicerar att man förlorar om man dör. Men i själva verket väljer folk. Jag tycker man ska respektera att folk har rätt att göra sina val, men det gör inte woke-fascisterna och det skrämmer dem nog eftersom det är att gå emot kollektivet.

Angående om det var 7 år sedan hon diagnosticerades så påminner det mig om en sak jag undrar: Inom cancervård brukar det talas om 5-årsöverlevnad och det brukar heta att den ökar, men jag misstänker att det kanske snarare handlar om att man diagnosticerar tidigare. Ella McPhearson har i alla fall haft 5-årsöverlevnad UTAN cancerbehandling. Hade hon däremot behandlat sig så hade hon kanske istället räknats som ett exempel på lyckad cancerbehandling... Personligen skulle jag antagligen ha behandlat mig såväl med strålbehandling som annat och snarare varit mer påläst än min läkare, men jag tycker man ska respektera folks val.
Citera
2025-08-01, 01:04
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lamento
"Ett vaccin"? Här diskuterar vi mRNA-vaccinet mot Covid, vill du diskutera risker med vaccin generellt så finns det trådar för det, jag ska hjälpa dig att hitta dit: (FB) Vaccin gör människor sjuka - (Autism, Adhd, utvecklingsstörningar, allergier etc.)
Nu är det i den här tråden vi diskuterar SARS-CoV-2. Du klarade inte ens av att läsa titeln på den tråd du beter dig i?

Det kommer antagligen som en komplett överraskning för det okunniga och ointelligenta lilla antivaxxar-patrasket, men det finns fler än ETT vaccin. Om du tittar på länken jag infogade framgår det vilket vaccin som avsågs. Här kommer rapporterna för ett annat:
Kod:
ADR	No.	PT
11845	2	Micropenis
1396	1	Penis disorder
14476	1	Penis disorder
16264	1	Penis disorder
39793	1	Penis disorder
39793	2	Penis disorder
16351	1	Penile pain

Total	9	
https://yellowcard.mhra.gov.uk/idaps/covid19/ELASOMERAN

Det här är rapporter som gjorts av privatpersoner för ETT ANNAT COVID-vaccin fram till 2023 och bara i ETT land. Jag överlåter till andra att avgöra om det är "min tes" att antivaxxar-patrask skyller sina små pillesnoppar på COVID-vaccinet.

Vill du veta hur många som rapporterat att de fått liten pillesnopp av de andra COVID-vaccinerna? Har du rapporterat din?

Citat:
Jag pratar om vetenskapliga studier, du vet i såna där peer review-tidskrifter med Impact Factor som du och de dina nu har börjat strunta i eftersom de pekar på risker. Här är en till, just accepterad artikel i Frontiers in Immunology, Impact Factor kring 6:
Har jag inte sagt åt dig att du skall skaffa dig en utbildning innan du sätter dig och citerar en massa abstrakt? Du tycker inte att det börjar bli lite pinsamt att du ideligen inbillar dig att forskare har hittat kopplingar till höger och vänster när de i själva verket inte hittat några kopplingar alls. Och allt för att du har NOLL ämneskunskap? Och i det här fallet har du alltså inte ens LÄST studien, du bara klistrar in ett abstrakt utan att ha LÄST någon studie?

Herregud vilken extremt pinsam och urusel sopprot du är.
Till detta skall läggas att du är så jävla dålig på engelska att du antagligen inte skulle kunna köpa en bussbiljett i ett turisttätt London. Stackars patrask.
Citera
2025-08-01, 01:32
Medlem
korrektamund0s avatar
Här är de biverkningar som privatpersoner rapporterat i England efter att ha blivit vaccinerade med ETT COVID-VACCIN.

Kod:
ADR	Seq.	PT
146671	7	Micropenis
151221	4	Micropenis
93506	3	Penile pain
201545	9	Penile pain
245351	6	Penile pain
151221	6	Penile size reduced
221194	1	Penile size reduced
245351	7	Penile swelling
14754	7	Penis disorder
67426	1	Penis disorder
146671	9	Penis disorder
151221	7	Penis disorder
170093	2	Penis disorder
190769	1	Penis disorder
196895	3	Penis disorder
211567	2	Penis disorder
221194	2	Penis disorder
226210	2	Penis disorder
243719	8	Penis disorder
231045	1	Penis injury
239588	1	Penis injury
247661	10	Penis injury

Total	22	
https://yellowcard.mhra.gov.uk/idaps/covid19/CHADOX1%20NCOV-19

Man kan ju faktiskt inte låta bli att småskratta åt de små antivaxxar-patrasken.

"Helt plötsligt fick jag liten pillesnopp, det är VAXXXXIIIIIIIINETS fel"

Frågan man bör ställa sig är om man skall ta de här småpojkarna på allvar eller helt enkelt skicka hem dem till mamma sin?

Haha, herregud...
Citera
2025-08-01, 01:36
Medlem
RustyShacklefords avatar
Citat:
Tog du rätt artikel? Jag hittade inte om Wakefield och det står att diagnosen var för sju år sedan.

Ja fan du har rätt, dom skrev ju att diagnosen ställdes 2017. Missade det.

Senare i artikeln skrev dom följande:
Citat:
However, Macpherson – who once dated anti-vaxxer Andrew Wakefield, decided to forgo the use of traditional medicine to treat the cancer and instead explained that she was being “true” to herself in trusting her own body.
Sen följer ett journalistiskt bottennapp till faktaruta som svartmålar Wakefield som ondskefull kvacksalvare och värre än Hitler, typ.

Att nämna relationen till Wakefield i samma andetag som man säger att Macphearson ratade traditionell behandling, är att mellan raderna antyda att det var Wakefield som påverkat henne till att ta det beslutet. I alla fall så jag tolkar det.

Citat:
Angående om det var 7 år sedan hon diagnosticerades så påminner det mig om en sak jag undrar: Inom cancervård brukar det talas om 5-årsöverlevnad och det brukar heta att den ökar, men jag misstänker att det kanske snarare handlar om att man diagnosticerar tidigare. Ella McPhearson har i alla fall haft 5-årsöverlevnad UTAN cancerbehandling. Hade hon däremot behandlat sig så hade hon kanske istället räknats som ett exempel på lyckad cancerbehandling... Personligen skulle jag antagligen ha behandlat mig såväl med strålbehandling som annat och snarare varit mer påläst än min läkare, men jag tycker man ska respektera folks val.

Ja, jag orkar egentligen inte med ett till "rabbithole" att gräva ner mig i.

Men bara själva grejen med cancer; att det blir sån extrem häxjakt och tom risk för lagliga påföljder för sådana som vågar ifrågasätta att strålbehandling och kirurgi alltid är bästa vägen att gå; gör ju att viss misstanke väcks.

I allmänhet så brukar det ju vara så att något som är uppenbart och otvetydigt bra på alla sätt, inte behöver säljas in särskilt hårt. Och det brukar inte heller behövas nån häxjakt på oliktänkare.

När det gäller politiska ideologier så har vi lärt oss känna igen tecknen. Kommunism tex. Men när det gäller medicinska ideologier så har ingen förklarat för oss att vi måste vara vaksamma. Man kan ju hoppas att vår tid blir ett varnande kapitel framtidens skolböcker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in