2025-07-27, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Va?
Det finns här på Flashback om du undrar om vad jag kom fram till - men givetvis är det inte peer reviewed här. Och om jag har publicerat det någon annan stans under mitt namn och med peer review så skulle det ju röja min identitet om jag berättade det…

Det var bara ett skämt.
Citera
2025-07-28, 07:38
Medlem
Tre frågor till de som är säkra på en konspiration/false flag:

1. Vad hände med de fyra plan som flygbolagen rapporterade som försvunna? Varför har de tillstått att de flögs in i WTC, Pentagon och kraschade på ett fält?
2. De som förklarats befunnit sig på dessa fyra plan, var är dessa personer?
3. Alla anhöriga som sörjer, är de med i operationen?
Citera
2025-07-28, 07:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Makarov.24
Tre frågor till de som är säkra på en konspiration/false flag:

1. Vad hände med de fyra plan som flygbolagen rapporterade som försvunna? Varför har de tillstått att de flögs in i WTC, Pentagon och kraschade på ett fält?
2. De som förklarats befunnit sig på dessa fyra plan, var är dessa personer?
3. Alla anhöriga som sörjer, är de med i operationen?
1. Kanske flögs dom faktiskt in, kanske byttes dom ut mot plan som klarar dessa manövrar och förstördes någon annanstans.
2. Döda
3. Nej
Citera
2025-07-28, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
1. Kanske flögs dom faktiskt in, kanske byttes dom ut mot plan som klarar dessa manövrar och förstördes någon annanstans.
2. Döda
3. Nej

1. Man kan ju fundera på när de byttes ut...
2. Hur?
3. Till skillnad mot flygbolagen...
Citera
2025-07-28, 16:42
Bannlyst
Citat:
1. Man kan ju fundera på när de byttes ut...
2. Hur?
3. Till skillnad mot flygbolagen...
1. Under alla wargames som höll på just den dagen
2. Inte vet jag. Gas?
3. Nej
Citera
2025-07-28, 17:22
Medlem
Citat:
1. Under alla wargames som höll på just den dagen
2. Inte vet jag. Gas?
3. Nej

1. Precis. Och ingen märkte något.
2. Förmodligen. I en kammare någonstans. Oupptäckt.
3. Inte?
Citera
2025-07-28, 17:24
Bannlyst
Citat:
1. Precis. Och ingen märkte något.
2. Förmodligen. I en kammare någonstans. Oupptäckt.
3. Inte?
3. Nej det skulle förvåna mig mycket.
Citera
2025-07-28, 17:43
Medlem
Citat:
3. Nej det skulle förvåna mig mycket.

Då är ju frågan vilka som låg bakom. Och hur de gjorde för att byta ut planen efter att de lyft...
Citera
2025-07-28, 17:45
Bannlyst
Citat:
Då är ju frågan vilka som låg bakom. Och hur de gjorde för att byta ut planen efter att de lyft...
Ja det är många frågor.
Och vi kommer aldrig få några svar.
Citera
2025-07-28, 17:49
Medlem
Citat:
Ja det är många frågor.
Och vi kommer aldrig få några svar.

Exakt. Hur planen byttes ut i luften är svårt att förstå. Och hur flyttades passagerarna? Något för truthers att luska i.
Citera
2025-07-28, 18:03
Bannlyst
Citat:
Exakt. Hur planen byttes ut i luften är svårt att förstå. Och hur flyttades passagerarna? Något för truthers att luska i.
Det finns många teorier om det, dom hade ju långtgående planer på just ett sådant scenario redan 1962.

Eftersom minst 4 stora krigsövningar pågick den dagen så visste inte flygledarna om det var radarspöken eller riktiga flygplan dom såg.

AI svarar:
1. Multiple War Games and Exercises:

Vigilant Guardian:

NORAD was running this exercise which simulated a bomber attack from the former Soviet Union.*

National Reconnaissance Office (NRO) Drill:

The NRO was simulating an off-course aircraft crashing into their headquarters, which eerily mirrored the Pentagon attack.*

Amalgam Virgo:

NORAD had plans to simulate simultaneous hijackings of two planes, though it's debated whether this exercise was ongoing during the attacks.*

Other Exercises:

There were potentially other exercises involving simulated aircraft and even radar "injects".*
Senast redigerad av adaptern 2025-07-28 kl. 18:06.
Citera
2025-07-28, 18:19
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Det finns många teorier om det, dom hade ju långtgående planer på just ett sådant scenario redan 1962.

Eftersom minst 4 stora krigsövningar pågick den dagen så visste inte flygledarna om det var radarspöken eller riktiga flygplan dom såg.

AI svarar:
1. Multiple War Games and Exercises:
Vigilant Guardian:
NORAD was running this exercise which simulated a bomber attack from the former Soviet Union.
Vigilant Guardian var en skrivbordsövning helt utan riktiga plan. Hur man trollar bort fysiska flygplan från ett kontorsrum återstår artt förklara..

Citat:
National Reconnaissance Office (NRO) Drill:
The NRO was simulating an off-course aircraft crashing into their headquarters, which eerily mirrored the Pentagon attack.
Även NRO var en skrivbordsövning helt utan riktiga plan.
Den inleddes på morgonen den 11 september och avbröts 8:46 - total tid bör alltså ha varit nånstans mellan en kvart och 1 timme och en kvart...

Citat:
Amalgam Virgo:
NORAD had plans to simulate simultaneous hijackings of two planes, though it's debated whether this exercise was ongoing during the attacks.*
Amalgam Virgo ägde rum i juni 2001 - dvs tre månader tidigare...

Citat:
Other Exercises:
There were potentially other exercises involving simulated aircraft and even radar "injects".*
Det pågick faktiskt en övning med riktiga flygplan också - Northern Vigilance - den skedde dock 700 mil från Washington DC i Alaska och norra Kanada.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in