2025-07-26, 18:22
Medlem
Hoppas alla 911-intresserade fölger med på AE911-truth sidan:
Där kommer viktigt nytt, då och då...

Podcaster Clayton Morris (Redacted) intervjuade nyligen en brandsläckar-expert Raul Angulo och Eriki Lawyer - grundläggare av Firefighters for 9/11 Truth!, för att diskutera deras påtryck för ny efterforskning av destruktionen av WTC-byggen..

Sitat från artikel (min översättning):
Det har varit klart för alla som visat interesse att flygplan inte var orsaken till att tvillingtornen rasade, och specifikt inte Bygg 7. Det har varit klart för brandmennen på marken, dom 156 som har uttalat sig offentlig, att det dom såg den dagen - byggningarna som rasade, inte har något med flyplan att göra.

“It's been clear to anyone paying attention for any length of time that airplanes didn't bring down the Twin Towers, and they certainly didn't bring down building seven. It's clear to the firefighters on the ground, the 156 of them that have gone on the record to say what they witnessed that day had nothing to do with airplanes bringing those buildings down.”

Artikel og video-intervjut:
Redacted Interviews Firefighters for 9/11 Truth! (artikel från 23. juli 2025)
https://www.ae911truth.org/news/1081-redacted-interviews-firefighters-for-911-truth

PS!:
Varför man inte ser något liknande i massmedia, enligt mitt påstående, är att MSM er dom som systematiskt har ljugit för befolkningen världen rundt. Dom har blindt följt order, bara visat offentliga förklaringar, som för det mesta är rena lögner, det vet alla som användt eget huvud, fölgt alternativa kanaler, fria efterforskare, fria författare/bloggare osv.
Inte bara har dom ljugit (serverat officiella storyn), men dom har aldrigen gjort ägna undersökningar - bara varit lojala til banditerna som har arrangerat detta gigant-bedrägeri. MSM kan därför inte avslöja detta utan att avslöja sin egen delaktighet...
Senast redigerad av no-more-scam 2025-07-26 kl. 18:24.
Citera
2025-07-26, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av no-more-scam
Det har varit klart för alla som visat interesse att flygplan inte var orsaken till att tvillingtornen rasade, och specifikt inte Bygg 7. Det har varit klart för brandmennen på marken, dom 156 som har uttalat sig offentlig, att det dom såg den dagen - byggningarna som rasade, inte har något med flyplan att göra.

Inte bara har dom ljugit (serverat officiella storyn), men dom har aldrigen gjort ägna undersökningar - bara varit lojala til banditerna som har arrangerat detta gigant-bedrägeri.

Vilka undersökningar har AE911-truth sidan gjort som kommit fram till detta då?
Citera
2025-07-26, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grejhujta
Vilka undersökningar har AE911-truth sidan gjort som kommit fram till detta då?

Värkar som du inte har öppnat websidan.
Där finnes mycket info som du kan kika på. Ingen ide att jag skal göra nån kortversion, då det blir sämre version, och jag slösar bort massa tid onödigt.

Intervjuer, tekniska förklaringar, detaljerade, interessanta, avslöjande...
En lång rad ingenjörer och högre utbildade inom teknik och vetenskap.
Architects and Engineers for 9-11 truth https://ae911truth.org
Citera
2025-07-27, 08:40
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Hoppas alla 911-intresserade fölger med på AE911-truth sidan:
Där kommer viktigt nytt, då och då...

Podcaster Clayton Morris (Redacted) intervjuade nyligen en brandsläckar-expert Raul Angulo och Eriki Lawyer - grundläggare av Firefighters for 9/11 Truth!, för att diskutera deras påtryck för ny efterforskning av destruktionen av WTC-byggen..

Sitat från artikel (min översättning):

“It's been clear to anyone paying attention for any length of time that airplanes didn't bring down the Twin Towers, and they certainly didn't bring down building seven. It's clear to the firefighters on the ground, the 156 of them that have gone on the record to say what they witnessed that day had nothing to do with airplanes bringing those buildings down.”

Artikel og video-intervjut:
Redacted Interviews Firefighters for 9/11 Truth! (artikel från 23. juli 2025)
https://www.ae911truth.org/news/1081-redacted-interviews-firefighters-for-911-truth

PS!:
Varför man inte ser något liknande i massmedia, enligt mitt påstående, är att MSM er dom som systematiskt har ljugit för befolkningen världen rundt. Dom har blindt följt order, bara visat offentliga förklaringar, som för det mesta är rena lögner, det vet alla som användt eget huvud, fölgt alternativa kanaler, fria efterforskare, fria författare/bloggare osv.
Inte bara har dom ljugit (serverat officiella storyn), men dom har aldrigen gjort ägna undersökningar - bara varit lojala til banditerna som har arrangerat detta gigant-bedrägeri. MSM kan därför inte avslöja detta utan att avslöja sin egen delaktighet...

Så i stort sett återger de den officiella versionen men försöker få det låta sensationellt… NIST har inte heller påstått att flygplanen själva tog ner tornen - det var skadorna från impact i kombination med massiva bränder. Och wtc7 har de givetvis aldrig hävdat träffades av något flygplanZzz
Citera
2025-07-27, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Så i stort sett återger de den officiella versionen men försöker få det låta sensationellt… NIST har inte heller påstått att flygplanen själva tog ner tornen - det var skadorna från impact i kombination med massiva bränder. Och wtc7 har de givetvis aldrig hävdat träffades av något flygplanZzz

ZZZzzzz......enligt grindvaktsplisssken är såklart dom officiella (lögnerna) förklaringarna dom enda giltiga.
Vittnen och bevis som inte är godkända av Deep S (NIST-lögnerna m.m.), är inte aktuella...

ZZZzzzzz
Citera
2025-07-27, 13:23
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
ZZZzzzz......enligt grindvaktsplisssken är såklart dom officiella (lögnerna) förklaringarna dom enda giltiga.
Vittnen och bevis som inte är godkända av Deep S (NIST-lögnerna m.m.), är inte aktuella...

ZZZzzzzz
Förstod du vad jag skrev? Det du själv påstod motsäger inte den officiella teorin…
Citera
2025-07-27, 14:17
Medlem
Citat:
Förstod du vad jag skrev? Det du själv påstod motsäger inte den officiella teorin…

Tror det. Förstod du själv?
Citera
2025-07-27, 14:30
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Tror det. Förstod du själv?

Ja.
Citera
2025-07-27, 14:50
Medlem
Citat:
Ja.

Du förklarade tidligare att du registrerade dig hos Architects and Engineers under falskt namn.
(det var tidligare detta år, evt. möjligen några månader mot slutet av 2024).
Var det för att "infiltrera" med falska namn, så att sedan kritisera dom för att "listan" innehåller falska personer, eller folk utan vetenskaplig utbildning eller "engineer-människor"?
Eller bara för att snoka på vad dom skickar ut til medlemmarna?
Citera
2025-07-27, 15:16
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Du förklarade tidligare att du registrerade dig hos Architects and Engineers under falskt namn.
(det var tidligare detta år, evt. möjligen några månader mot slutet av 2024).
Var det för att "infiltrera" med falska namn, så att sedan kritisera dom för att "listan" innehåller falska personer, eller folk utan vetenskaplig utbildning eller "engineer-människor"?
Eller bara för att snoka på vad dom skickar ut til medlemmarna?

Ingetdera - utskicken hade jag redan anmält mig till under min vanliga mailadress, men jag var nyfiken på hur seriösa de var med att alla medlemmar de räknade skulle vara arkitekter och ingenjörer så jag skapade en fakeidentitet som civilingenjör. Jag höll nämligen på med statistiksammanställande av ungefär hur många procent av ingenjörer av olika slag som ställde sig bakom önskemålet om en ny utredning.
Citera
2025-07-27, 18:44
Medlem
Citat:
Ingetdera - utskicken hade jag redan anmält mig till under min vanliga mailadress, men jag var nyfiken på hur seriösa de var med att alla medlemmar de räknade skulle vara arkitekter och ingenjörer så jag skapade en fakeidentitet som civilingenjör. Jag höll nämligen på med statistiksammanställande av ungefär hur många procent av ingenjörer av olika slag som ställde sig bakom önskemålet om en ny utredning.

Publiserad nån plats?
Peer Reviewed?
Citera
2025-07-27, 18:53
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Publiserad nån plats?
Peer Reviewed?

Va?
Det finns här på Flashback om du undrar om vad jag kom fram till - men givetvis är det inte peer reviewed här. Och om jag har publicerat det någon annan stans under mitt namn och med peer review så skulle det ju röja min identitet om jag berättade det…
Senast redigerad av SnakePlisssken 2025-07-27 kl. 18:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in