Citat:
Ursprungligen postat av
hjorten16
Du har rätt utanförskapsområden hör inte hit, bör gå under sossarna vill intrigera olika bostadsområden för att reducera såna händelser där barn berörs av.
Men du använde alltså alkohol för att bedöva smärtan? kunde han utan körkort köra bil så kan alla få köra bil oavsett ökat riskbeteende, om inte bör det gå under jantelagen.
Har bevisat jag har kontroll, lämna mitt blodprov, tog mitt ansvar, tog ingen alkohol alls som jag tydligt berättat, Linn hade kunnat gjort liknade om hon inte led av sitt beroende o abstinens.
Nu dricker jag inte speciellt mycket, och inte för att döva nån smärta. Däremot så indikerar dina inlägg på att du har eller i alla fall haft ett problem med din relation till alkohol.
Sen att du dillar om utanskapsområden, min olycka skedde på landsbygden. Att du inte kan tyda skriven text etc är en helt annan femma du borde söka för det. Du uppvisar alla tecken på en person med alkoholproblem, umgås med alkoholister och skadar dig själlv. Kan Indikera på att du blivit dement, troligen beroende på ditt missbruk. Med ditt eget resonemang bör du läggas in på ett demensboende, ditt körkort bör omhändertas och en god man utses.
Men jag anser nog att du behöver utredas.
Lycka till och hoppas inte din demens förvärras drastiskt.