Citat:
Ursprungligen postat av
Julioktober
Detta är så tragiskt, denna tjejen förstör hela sitt liv och karriär. Vem fan kommer vilja anställa henne efter detta? Tror hon kommer ångra sig grovt om några år. Och att dem spelar på att hon ”endast är 20” och typ att hon ser så ung ut, det är så vidrigt.
Av det jag har sett som delats här från deras OF så visar ju endast hon upp sig? Rasmus håller sig ju bara i bakgrunden. Säkert hans idé och han utnyttjar henne för pengarna som han tjänar på att hon viker ut sig. Rasmus är en farlig människa för samhället, kan någon snälla spärra in denna människan? Han är vidrig.
När de blev tillsammans skrev jag att hon kommer ångra sig och ha ångest i framtiden över sina val. Det här blev en miljon gånger värre, hon kommer inte bara ha ångest och vara äcklad av Pontus utan dessutom även ha förstört sin framtid. Blir svårt att någonsin få ett jobb, träffa en ny kille - allt. Ingen kommer vilja ha med henne att göra och ingen kommer ta i henne ens med tång. Precis som det redan är för Pontus som gick ut med att ingen vill anställa honom.
Hennes föräldrars vänner, hennes nya grannar och arbetsplatsen hon söker jobb hos 15 år fram i tiden kommer se henne naken med Pedo-Pontus när de söker på hennes namn.
Vet inte om hon blivit manipulerad eller bara är lågintelligent och saknar konsekvenstänk? Hon förstörde precis sitt liv. Jag hoppas någon får henne att inse det innan hon gör det ÄNNU värre för sig själv.