2025-07-27, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattknullarn
Aha. Men Onlyfans håller inte med. Är du från Sverige = portad från att handla p.g.a. Sveriges lagar (enligt OF). Kan lika gärna radera kontot. Funkar säkert med VPN men det är ju lätt att se igenom då betalningsmetoden ändå är baserad i Sverige, och jag tänker då inte riskera något sex-relaterat i brottsregistret.

Vad har du fått det ifrån? Stämmer inte alls. Som sagt, det som är olagligt är att beställa skräddarsytt material samt kolla camshow. Att köpa redan förinspelat material är fullt lagligt. Det som onlyfans har gjort är att de tagit bort möjligheten för svenskar att kommentera samt skicka privata meddelanden, just för att förhindra ”sexköp”. Läs på innan du uttalar dig.
Citera
2025-07-27, 11:27
Medlem
Kattknullarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korvbea
Vad har du fått det ifrån? Stämmer inte alls. Som sagt, det som är olagligt är att beställa skräddarsytt material samt kolla camshow. Att köpa redan förinspelat material är fullt lagligt. Det som onlyfans har gjort är att de tagit bort möjligheten för svenskar att kommentera samt skicka privata meddelanden, just för att förhindra ”sexköp”. Läs på innan du uttalar dig.
Aha men det var det jag syftade på. Jag prenumererade inte på tjejer utan skrev endast med A****2006, herregud vilken kvinna. Men nu är det slut med det.
Citera
2025-07-27, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattknullarn
Aha. Men Onlyfans håller inte med. Är du från Sverige = portad från att handla p.g.a. Sveriges lagar (enligt OF). Kan lika gärna radera kontot. Funkar säkert med VPN men det är ju lätt att se igenom då betalningsmetoden ändå är baserad i Sverige, och jag tänker då inte riskera något sex-relaterat i brottsregistret.
Har du en källa på det här påståendet?
Citera
2025-07-27, 11:36
Medlem
Kattknullarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Har du en källa på det här påståendet?
Nej, inte förutom att jag loggade in på OF som vanligt och klickade på chatten med A****2006 och såg att jag var typ bannad? Och läste vad som stod, och det stod att svenska användare får inte skriva i chatten längre p.g.a. nya lagar i Sverige.

Du kan verifiera detta genom att logga in och försöka skriva till någon, det är ju gratis och går snabbt även om du inte har ett konto redan. Men jag tänker inte googla åt dig, jag har lagt OF på hyllan så att säga. Men jag talar sanning.
Citera
2025-07-27, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julioktober
Detta är så tragiskt, denna tjejen förstör hela sitt liv och karriär. Vem fan kommer vilja anställa henne efter detta? Tror hon kommer ångra sig grovt om några år. Och att dem spelar på att hon ”endast är 20” och typ att hon ser så ung ut, det är så vidrigt.

Av det jag har sett som delats här från deras OF så visar ju endast hon upp sig? Rasmus håller sig ju bara i bakgrunden. Säkert hans idé och han utnyttjar henne för pengarna som han tjänar på att hon viker ut sig. Rasmus är en farlig människa för samhället, kan någon snälla spärra in denna människan? Han är vidrig.

När de blev tillsammans skrev jag att hon kommer ångra sig och ha ångest i framtiden över sina val. Det här blev en miljon gånger värre, hon kommer inte bara ha ångest och vara äcklad av Pontus utan dessutom även ha förstört sin framtid. Blir svårt att någonsin få ett jobb, träffa en ny kille - allt. Ingen kommer vilja ha med henne att göra och ingen kommer ta i henne ens med tång. Precis som det redan är för Pontus som gick ut med att ingen vill anställa honom.

Hennes föräldrars vänner, hennes nya grannar och arbetsplatsen hon söker jobb hos 15 år fram i tiden kommer se henne naken med Pedo-Pontus när de söker på hennes namn.
Vet inte om hon blivit manipulerad eller bara är lågintelligent och saknar konsekvenstänk? Hon förstörde precis sitt liv. Jag hoppas någon får henne att inse det innan hon gör det ÄNNU värre för sig själv.
Citera
2025-07-27, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
När de blev tillsammans skrev jag att hon kommer ångra sig och ha ångest i framtiden över sina val. Det här blev en miljon gånger värre, hon kommer inte bara ha ångest och vara äcklad av Pontus utan dessutom även ha förstört sin framtid. Blir svårt att någonsin få ett jobb, träffa en ny kille - allt. Ingen kommer vilja ha med henne att göra och ingen kommer ta i henne ens med tång. Precis som det redan är för Pontus som gick ut med att ingen vill anställa honom.

Hennes föräldrars vänner, hennes nya grannar och arbetsplatsen hon söker jobb hos 15 år fram i tiden kommer se henne naken med Pedo-Pontus när de söker på hennes namn.
Vet inte om hon blivit manipulerad eller bara är lågintelligent och saknar konsekvenstänk? Hon förstörde precis sitt liv. Jag hoppas någon får henne att inse det innan hon gör det ÄNNU värre för sig själv.

Dessutom att hon var väldigt snabb med att visa allt, hur länge har dom haft onlyfans? Några dagar? Och hon har redan visat fiffin flera gånger
Citera
2025-07-27, 12:36
Medlem
https://coomer.st/onlyfans/user/bunnyxpontus
Citera
2025-07-27, 13:06
Medlem
Kan fortfarande inte förmå mig att tänka att detta inte är något annat än ännu ett PR-trick. Men verkligheten verkar ju vara en annan tyvärr…

Vad heter ens tjejen? Vad vet man om henne?
Citera
2025-07-27, 13:33
Medlem
Ville tro att det var rykten. Det verkar inte vara så…
Citera
2025-07-27, 13:33
Medlem
Går det att se hur många prenumeranter de har på OnlyFans?
Vet någon vem hans tjej är? Konstigt att ingen har letat rätt på det än.
Undrar hur de tänkt att detta ska gå att kombinera med att de fortfarande gör material för barn på andra kanaler. Verkar som sagt helt skruvat.
Citera
2025-07-27, 13:40
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Synd att special content är förbjudet i Sverige nu. Hade annars betalat 5k för Pontus och Bunny att köra ass2ass á la Requiem for a Dream.
Citera
2025-07-27, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor
Synd att special content är förbjudet i Sverige nu. Hade annars betalat 5k för Pontus och Bunny att köra ass2ass á la Requiem for a Dream.
Lool
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in