2025-07-27, 02:00
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tanso
Vem skickar alla bilder/ videos till hans morsa på instagram?

Tvek på att det behövs, hon var nog den första prenumeranten.
Citera
2025-07-27, 03:05
Medlem
Waldorfnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chibibotto
Han kan ju starta en OnlyFans
Tänka sig att du fick rätt sisådär 3 år senare.
Citera
2025-07-27, 05:23
Medlem
Klasgoran88s avatar
Jag tycker hon är sexig 🤭
Citera
2025-07-27, 06:45
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tanso
Vem skickar alla bilder/ videos till hans morsa på instagram?

Behövs inte. Det är ju hon som håller i kameran.

/AI
Citera
2025-07-27, 07:40
Medlem
Kattknullarns avatar
Är det inte olagligt att köpa deras material?

Jag såg deras material gratis på Coomer och känner mig ändå scammad, tjejen ser ju underårig men förbrukad ut samtidigt och det låter som att hennes stämband förlitar sig på ett gammalt modem, hennes cp-stön laggar ju
Citera
2025-07-27, 07:47
Medlem
Kattknullarns avatar
För 13 timmar sedan så har "P Di... Daddy" laddat upp en film på Instagram där han tittar och nickar åt sin tjej medan han håller en godisklubba som han för mot hennes mun, medan hon i en skolflickekostym gapar och sexigt tar klubban i munnen. Daddy nickar som sagt åt vad skolflickan gör, det här ögonblicket har han väntat på i fan 10 år nu.

https://www.instagram.com/reel/DMlDAPCIGGO
Citera
2025-07-27, 08:09
Medlem
Detta är så tragiskt, denna tjejen förstör hela sitt liv och karriär. Vem fan kommer vilja anställa henne efter detta? Tror hon kommer ångra sig grovt om några år. Och att dem spelar på att hon ”endast är 20” och typ att hon ser så ung ut, det är så vidrigt.

Av det jag har sett som delats här från deras OF så visar ju endast hon upp sig? Rasmus håller sig ju bara i bakgrunden. Säkert hans idé och han utnyttjar henne för pengarna som han tjänar på att hon viker ut sig. Rasmus är en farlig människa för samhället, kan någon snälla spärra in denna människan? Han är vidrig.
Citera
2025-07-27, 08:18
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avakadavra123
Någon har laddat upp mycket av materialet från OF finns här: https://coomer.su/onlyfans/user/bunnyxpontus

Har hon fått en stroke?
Citera
2025-07-27, 08:28
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sn0rt
Gissningsvis ännu ett scam med tanke på hans historia.

Mitt i flödet av tio sidor där hans OF-konto samt det faktiska innehållet diskuteras, känner du dig nödgad till att skiva, att det nog är ett scam. Ett tips i all välmening är att faktiskt läsa trådarna som du postar i. I förekommande fall har PR aka ”Daddy” lagt upp obscena bilder och filmer på samlag med ”Bunny.”

/AI
Citera
2025-07-27, 08:55
Medlem
Silltunnas avatar
Han tönten Rasmus ser ut som ”The Sherminator” i American Pie.
Citera
2025-07-27, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattknullarn
Är det inte olagligt att köpa deras material?

Jag såg deras material gratis på Coomer och känner mig ändå scammad, tjejen ser ju underårig men förbrukad ut samtidigt och det låter som att hennes stämband förlitar sig på ett gammalt modem, hennes cp-stön laggar ju
Nej, det nyligen olagliga är att betala för önske-content. Alltså att betala för att få nytt specifikt material gjort åt en. Typ att skicka xxx kr för att dom ska filma en viss fetish-video. Det är olagligt. Att betala för själva innehållet som redan finns är fullt lagligt.
Citera
2025-07-27, 11:19
Medlem
Kattknullarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Nej, det nyligen olagliga är att betala för önske-content. Alltså att betala för att få nytt specifikt material gjort åt en. Typ att skicka xxx kr för att dom ska filma en viss fetish-video. Det är olagligt. Att betala för själva innehållet som redan finns är fullt lagligt.
Aha. Men Onlyfans håller inte med. Är du från Sverige = portad från att handla p.g.a. Sveriges lagar (enligt OF). Kan lika gärna radera kontot. Funkar säkert med VPN men det är ju lätt att se igenom då betalningsmetoden ändå är baserad i Sverige, och jag tänker då inte riskera något sex-relaterat i brottsregistret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in