Flashback bygger pepparkakshus!
2025-07-26, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Kan du länka till någon som tydligt pratar med andar?

Mariana Larsson-Sjöberg, Anu Rosentjärn, Pierre Hesselbrandt är ex på några bra medium i programmet.
Citera
2025-07-26, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Mariana Larsson-Sjöberg, Anu Rosentjärn, Pierre Hesselbrandt är ex på några bra medium i programmet.
Nu saknar jag bara länkar. Hur svårt kan det vara? Uppenbart är spöktroende lite mer trögtänkta än oss andra. Kan det finnas något samband?
Citera
2025-07-26, 21:34
Medlem
Citat:
Nu saknar jag bara länkar. Hur svårt kan det vara? Uppenbart är spöktroende lite mer trögtänkta än oss andra. Kan det finnas något samband?

Ja det är frågan hur trög man kan vara?? Har du svårt att göra sökningar på nätet eller ska du matas med allt??
Citera
2025-07-26, 21:37
Medlem
Citat:
Ja det är frågan hur trög man kan vara?? Har du svårt att göra sökningar på nätet eller ska du matas med allt??
Om du säger något så är det väl inte jag som ska hitta din källa. Men det är typiskt spöktroende att sakna evidens. Fan så naiva och blåögda ni är.
Citera
2025-07-26, 21:41
Medlem
Citat:
Om du säger något så är det väl inte jag som ska hitta din källa. Men det är typiskt spöktroende att sakna evidens. Fan så naiva och blåögda ni är.

Min källa är det okända programmen och mediumen som jag nämnt, varsågod och sök och klarar du inte av det är nog vår diskussion ganska så meningslös. Du är bra på att tjafsa men inte att kolla igenom material verkar det som.
Citera
2025-07-26, 21:43
Medlem
Citat:
Min källa är det okända programmen och mediumen som jag nämnt, varsågod och sök och klarar du inte av det är nog vår diskussion ganska så meningslös. Du är bra på att tjafsa men inte att kolla igenom material verkar det som.
Du har inte länkat någonting.

Förstår du verkligen inte att det helt saknas evidens för att det finns spöken? Det handlar inte om att jag tjafsar, jag bara berättar för dig hur det är. Spöken finns i din fantasi. Det är helt okej för mig att du tror, men om du påstår att det finns så får du fanimig komma med vettiga evidens.
Citera
2025-07-26, 21:47
Medlem
Citat:
Du har inte länkat någonting.

Förstår du verkligen inte att det helt saknas evidens för att det finns spöken? Det handlar inte om att jag tjafsar, jag bara berättar för dig hur det är. Spöken finns i din fantasi. Det är helt okej för mig att du tror, men om du påstår att det finns så får du fanimig komma med vettiga evidens.

Det är väl ditt problem om du är stängd och inte vill ta del av den bevisföring som finns om spöken. Jag och många andra har upplevt och vet att spöken finns som fenomen. Du har ju inte ens besvärat dig att kolla det okända programmet....
Citera
2025-07-26, 21:48
Medlem
Alla har nog varit lite rädda när dom går i mörker., då kan man börja se saker.

Det är fantasin när man inte riktigt ser vad något är som blir läskiga monster.

Vi är rädda men tror nog inte på riktigt att dom finns. .
Vi gillar vara lite rädda , spännande .
Citera
2025-07-26, 21:49
Medlem
Citat:
Det är väl ditt problem om du är stängd och inte vill ta del av den bevisföring som finns om spöken. Jag och många andra har upplevt och vet att spöken finns som fenomen. Du har ju inte ens besvärat dig att kolla det okända programmet....
Men det finns inga bevis för spöken. Vad i det har du så svårt att förstå? Det finns inga bevis för troll eller jultomten heller. Sånt brukar man släppa när man inte längre är barn.
Citera
2025-07-26, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av troligengud
Alla har nog varit lite rädda när dom går i mörker., då kan man börja se saker.

Det är fantasin när man inte riktigt ser vad något är som blir läskiga monster.

Vi är rädda men tror nog inte på riktigt att dom finns. .
Vi gillar vara lite rädda , spännande .
Mm, absolut att det kan vara läskigt att gå i en svart skog helt ensam.
Citera
2025-07-26, 21:52
Medlem
Citat:
Men det finns inga bevis för spöken. Vad i det har du så svårt att förstå? Det finns inga bevis för troll eller jultomten heller. Sånt brukar man släppa när man inte längre är barn.

Jo det finns massor men vi kommer nog inte vidare i vår diskussion, som att argumentera med en "flat earther"
Citera
2025-07-26, 21:54
Medlem
Citat:
Jo det finns massor men vi kommer nog inte vidare i vår diskussion, som att argumentera med en "flat earther"
Att du helt saknar argument för spöken betyder inte att de finns. Tror du att jorden är platt också? Förvånar mig inte det minsta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in