Citat:
Det är så invecklat bara för att byggnaden är svår att förklara. Men i korthet var jag inne på en toa och pissade på ett hotell när jag hör någon utanför säga åt mig att snabba mig. Jag var precis klar, spolade bara och öppnade några sekunder efter och väntade mig såklart att snubben står precis utanför dörren. Men ingen där. Och det fanns verkligen ingenstans för honom att ha kunnat gömt sig eller hunnit försvinna på dom sekunderna. Det fanns inga dörrar i närheten och inga människor alls öht. Detta var på övervåningen.
När jag går ner till hotell-lobyn för trappan så möter jag en som är på väg upp, jag frågar honom liksom för säkerhets skull om han varit uppe vid toan innan. Även om jag fattar att det omöjligt kan vara så. "Nej jag skall gå upp dit nu säger han, vadå?" Då berättar jag för honom det märkliga som inträffade precis. Varpå han ser uppriktigt chockad ut och säger att exakt samma sak hände hans kompis precis! "Ja visst, säkert säger jag, skitsnack." Det här börjar bli weird. haha Så jag säger till honom att då går vi och snackar med din kompis utan att jag berättar vad som hände mig först.
Så vi går fram till hans polare och han ber honom berätta för mig vad som hände honom tidigare. Vilket var detsamma som hände mig. Han tyckte det va så konstigt så han hade alltså nämnt detta för hans vän. Jag blev så jävla förvånad när jag råkade ut för det så jag till och med kollade i taket på toaletten efter någon slags högtalare eller något. Tänkte om det var något jävla prank. Men detta var alltså på ett helt vanligt hotell på övervåningen och inte en käft i närheten alls.