2025-07-21, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snyggastefittan
En pundare har dödat en annan pundare? I Kristinehamn finns väl inte mycket annat än pundare och WT?

Då har du inte varit i Gullspång?

FUP kommer visa att det enbart var alkohol inblandat i detta ärende, det är mitt bet
Citera
2025-07-21, 20:56
Citat:
Ursprungligen postat av Blasphemia
Mgm är ett ex till mig. Relationen var katastrof, det tog kraft och styrka att ta mig därifrån och efteråt har jag fått motta mycket mordhot från henne. Jag försökte få hennes familj att förstå att hon är sjuk men de litade bara på sin lilla ängel och började förfölja mig istället och kalla mig saker. Levde med hotbild i många år innan jag flyttade ifrån Kristinehamn.
Tänk om de hade lyssnat på mig istället för att jaga mig.

Hihihihi så du blev jagat av ett gäng dvärgar? både mamma pappa syster är pyttesmå under 1.50 meter och väldigt överviktiga. Det kan inte ha varit några snabba förföljelser
Citera
2025-07-21, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrokenTac
Hihihihi så du blev jagat av ett gäng dvärgar? både mamma pappa syster är pyttesmå under 1.50 meter och väldigt överviktiga. Det kan inte ha varit några snabba förföljelser

Det är alltså ofarligt med korta personer som är överviktiga?
Låter som en rätt svag generalisering.
Citera
2025-07-21, 22:35
Medlem
Fat bastards avatar
Synd om de anhöriga, men inte helt förvånande att han togs av daga.

Ärkeslödder var han.
Citera
2025-07-21, 23:11
Citat:
Ursprungligen postat av Fat bastard
Synd om de anhöriga, men inte helt förvånande att han togs av daga.

Ärkeslödder var han.
En 50årig man som vill vara störst bäst osv som väljer en osäker 20år yngre tjej med trasig bakrund. Då kan det inte bli problemfritt, och massa fylla på det. Hellre att han fick lämna än tvärtom.
Citera
2025-07-21, 23:12
Medlem
Jaja, hur har det gått med katten??? Den måste ju varit livrädd!! Hur mår katten nu?
Citera
2025-07-21, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LifeBuddy
Förekommer absolut, men kanske inte i mer omfattning än någon annanstans?

Alldeles nyligen dem sprängde en hyfsat stor narkotikaliga i krillehöla
Citera
2025-07-21, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkroppa85
En 50årig man som vill vara störst bäst osv som väljer en osäker 20år yngre tjej med trasig bakrund. Då kan det inte bli problemfritt, och massa fylla på det. Hellre att han fick lämna än tvärtom.

Mycket spekulationer och skitsnack här, de kände varandra långt innan de blev tillsammans eftersom han kände hennes föräldrar, de var tillsammans i flera år och levde normala liv med intresse för bilar och även kvällar på krogen. Har känt honom i 40 år och varit hos dom och fikat som vanligt folk. Det som hänt nu är en tragisk händelse där säkert alkohol varit inblandat, men troligen är det något som skett i tillfälligt vredesmod med olycklig utgång som hon kommer få ångra och leva med resten av livet. Han var en speciell person som tyckte om att göra bilaffärer hela livet, men en bra kompis som kommer bli saknad av många som kände honom på riktigt.
Citera
2025-07-21, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snyggastefittan
En pundare har dödat en annan pundare? I Kristinehamn finns väl inte mycket annat än pundare och WT?

Tror du en pundare hade haft körkort utan avbrott i 30 år, uppfostrat 2 barn och samtidigt renoverat hus och byggt garage själv?

Pratade inte skit om såna du inte känner.
Citera
2025-07-21, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skinkryttare9
Hon vet hur hon ska göra för att bli omtyckt tills hennes rätta träder fram.
Ingen normal människa inleder en sexrelation med någons son bara för att göra pappan svartsjuk (personen i fråga som är avliden) för att sen gå och knulla med honom istället efteråt.
Inte många normala låter sig inledas i en sexrelation med pappas brud heller. Och inte väldigt många normala pappor skulle nog smälta ett sånt tilltag med att knulla henne igen.

Vafan är de banjospelare hela högen där eller?
Citera
2025-07-22, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filuren74
Mycket spekulationer och skitsnack här, de kände varandra långt innan de blev tillsammans eftersom han kände hennes föräldrar, de var tillsammans i flera år och levde normala liv med intresse för bilar och även kvällar på krogen. Har känt honom i 40 år och varit hos dom och fikat som vanligt folk. Det som hänt nu är en tragisk händelse där säkert alkohol varit inblandat, men troligen är det något som skett i tillfälligt vredesmod med olycklig utgång som hon kommer få ångra och leva med resten av livet. Han var en speciell person som tyckte om att göra bilaffärer hela livet, men en bra kompis som kommer bli saknad av många som kände honom på riktigt.
Tyvärr var deras relation till varandra allt annat än normal och sund trots deras bra stunder de delade tillsammans.
Citera
2025-07-22, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tosstenpoposten
Inte många normala låter sig inledas i en sexrelation med pappas brud heller. Och inte väldigt många normala pappor skulle nog smälta ett sånt tilltag med att knulla henne igen.

Vafan är de banjospelare hela högen där eller?
Grooming ifrån hennes sida enligt mitt tycke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in