2025-07-21, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drunkensailorr
Så hon hade tidigare en relation med offret?

Stämmer ja!
Citera
2025-07-21, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evelina19
Min dotter har hört talas om henne sedan hon var tonåring, och jag måste vara ärlig – den här flickan var väldigt grym och aggressiv. Hon straffades och dömdes för att ha misshandlat sin jämnåriga. Det blev också ett svartsjukeutbrott, och hon beordrades att betala skadestånd.
Oj! Det visste jag inte, men då känner jag ju henne inte heller utan kan bara utgå från den uppfattningen jag fick de gånger jag pratat med henne. Hon berättade att hon hade borderline blandannat vilket bara det i sig ofta ger komplexa relationer.
Känner mig chockad dock för jag såg henne på maxi för bara några dagar sedan tillsammans med hennes nuvarande sambo och hans barn. Man undrar ju verkligen vad som hänt. BO var ändå en stor och lång man som måste kunnat försvara sig, och hon i jämförelse är ganska kort .. såg på Messenger att hon var online senast för 22 h sedan, alltså runt 02-03 i natt, sedan inget.
Citera
2025-07-21, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveislikeagame
Oj! Det visste jag inte, men då känner jag ju henne inte heller utan kan bara utgå från den uppfattningen jag fick de gånger jag pratat med henne. Hon berättade att hon hade borderline blandannat vilket bara det i sig ofta ger komplexa relationer.
Känner mig chockad dock för jag såg henne på maxi för bara några dagar sedan tillsammans med hennes nuvarande sambo och hans barn. Man undrar ju verkligen vad som hänt. BO var ändå en stor och lång man som måste kunnat försvara sig, och hon i jämförelse är ganska kort .. såg på Messenger att hon var online senast för 22 h sedan, alltså runt 02-03 i natt, sedan inget.
Hon vet hur hon ska göra för att bli omtyckt tills hennes rätta träder fram.
Ingen normal människa inleder en sexrelation med någons son bara för att göra pappan svartsjuk (personen i fråga som är avliden) för att sen gå och knulla med honom istället efteråt.
Citera
2025-07-21, 01:47
Medlem
Mgm är ett ex till mig. Relationen var katastrof, det tog kraft och styrka att ta mig därifrån och efteråt har jag fått motta mycket mordhot från henne. Jag försökte få hennes familj att förstå att hon är sjuk men de litade bara på sin lilla ängel och började förfölja mig istället och kalla mig saker. Levde med hotbild i många år innan jag flyttade ifrån Kristinehamn.
Tänk om de hade lyssnat på mig istället för att jaga mig.
Citera
2025-07-21, 04:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blasphemia
Mgm är ett ex till mig. Relationen var katastrof, det tog kraft och styrka att ta mig därifrån och efteråt har jag fått motta mycket mordhot från henne. Jag försökte få hennes familj att förstå att hon är sjuk men de litade bara på sin lilla ängel och började förfölja mig istället och kalla mig saker. Levde med hotbild i många år innan jag flyttade ifrån Kristinehamn.

Usch va hemskt.

Du får ändå vara stolt över dig själv att du flyttade.
Citera
2025-07-21, 05:20
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blasphemia

Då får man beklaga att det blev som det blev för dig och gratulera dig till att du lever fortfarande.

Kanske att hennes familj förstår att du var oskyldig nu då, eller kanske inte.
Citera
2025-07-21, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loudpipe77
Anhållen är man i 3 dygn,därefter släpps man,eller ställs inför häktningsbegäran.
Det kan gå fortare än tre dygn, det kan också ta längre tid, åklagare har tre dygn på sig att begära personen häktad, sen kan det dröja lite till
Citera
2025-07-21, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skinkryttare9
Hon vet hur hon ska göra för att bli omtyckt tills hennes rätta träder fram.
Ingen normal människa inleder en sexrelation med någons son bara för att göra pappan svartsjuk (personen i fråga som är avliden) för att sen gå och knulla med honom istället efteråt.
Hade PA en son alltså?? Det gör det hela än mer tragiskt i så fall...😒
Citera
2025-07-21, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loudpipe77
Hade PA en son alltså?? Det gör det hela än mer tragiskt i så fall...😒
Han har 2 barn, en son och en dotter.
Citera
2025-07-21, 11:44
Medlem
Riktigt tragiskt asså skjutsade offret ett par år tillbaka med bilen samt har gått i samma fritidsgård som hans son.
Citera
2025-07-21, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexxandersen
jo hon hette elina k*rlsson tidigare.
jag vet ju förfan vem pysk bruden är.
Hon har alltid hetat Emma!!
Citera
2025-07-21, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snoddelina
Hon har alltid hetat Emma!!

Nej! Hon bytte namn till Elina för ca 2(?) år sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in