2025-07-20, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexxandersen
hon hette elina tidigare

Nej. Hon har haft namnet e*ma, sen började Hon använda sitt mellan namn som dubbelnamn. E*ma-h*lena.
Citera
2025-07-20, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kkc9890
Nej. Hon har haft namnet e*ma, sen började Hon använda sitt mellan namn som dubbelnamn. E*ma-h*lena.

jo hon hette elina k*rlsson tidigare.
jag vet ju förfan vem pysk bruden är.
Senast redigerad av Alexxandersen 2025-07-20 kl. 22:20.
Citera
2025-07-20, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olsen01
Felskrivning givetvis men verkar som du fatta vad jag mena så fokusera på fallet istället för att muppa dig.
Vad har amfetaminmängden i Karlstadbors piss med fallet att göra….
Citera
2025-07-20, 22:37
Medlem
Turbaas avatar
Ingen som har koll på hur han dog?
Vanligt vist när kvinnor dödar är det kniv dåd.
Citera
2025-07-20, 22:38
Medlem
simson79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyK
Mkt punderier i Kristinhamn?

Citat:
Ursprungligen postat av Turbaa
Ingen som har koll på hur han dog?
Vanligt vist när kvinnor dödar är det kniv dåd.

Ryktet säger kniv
Citera
2025-07-20, 22:39
Medlem
Turbaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simson79
Ryktet säger kniv

Ok, tragiskt vilket som.
Citera
2025-07-20, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thebigrat
Anhållen menar du? Häktad blir man först när det skett en häktningsförhandling

Å vad jag har hört har mgm & bo varit ute på krogen ihop även när hon var tillsammans med den nya... Så att hon hamnade där efter krog-besöket är antagligen inte så ovanligt.
Anhållen är man i 3 dygn,därefter släpps man,eller ställs inför häktningsbegäran.
Citera
2025-07-20, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexxandersen
hon hette elina tidigare
Hon bytte till Elina Karlsson för att hon och den avlidne hade folk efter sig ett tag under tiden dom var ett par.
Citera
2025-07-20, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simson79
Ryktet säger kniv
Blod i trapphus.
Citera
2025-07-21, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drunkensailorr
Så hon hade tidigare en relation med offret?

Stämmer ja!
Citera
2025-07-21, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evelina19
Min dotter har hört talas om henne sedan hon var tonåring, och jag måste vara ärlig – den här flickan var väldigt grym och aggressiv. Hon straffades och dömdes för att ha misshandlat sin jämnåriga. Det blev också ett svartsjukeutbrott, och hon beordrades att betala skadestånd.
Oj! Det visste jag inte, men då känner jag ju henne inte heller utan kan bara utgå från den uppfattningen jag fick de gånger jag pratat med henne. Hon berättade att hon hade borderline blandannat vilket bara det i sig ofta ger komplexa relationer.
Känner mig chockad dock för jag såg henne på maxi för bara några dagar sedan tillsammans med hennes nuvarande sambo och hans barn. Man undrar ju verkligen vad som hänt. BO var ändå en stor och lång man som måste kunnat försvara sig, och hon i jämförelse är ganska kort .. såg på Messenger att hon var online senast för 22 h sedan, alltså runt 02-03 i natt, sedan inget.
Citera
2025-07-21, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveislikeagame
Oj! Det visste jag inte, men då känner jag ju henne inte heller utan kan bara utgå från den uppfattningen jag fick de gånger jag pratat med henne. Hon berättade att hon hade borderline blandannat vilket bara det i sig ofta ger komplexa relationer.
Känner mig chockad dock för jag såg henne på maxi för bara några dagar sedan tillsammans med hennes nuvarande sambo och hans barn. Man undrar ju verkligen vad som hänt. BO var ändå en stor och lång man som måste kunnat försvara sig, och hon i jämförelse är ganska kort .. såg på Messenger att hon var online senast för 22 h sedan, alltså runt 02-03 i natt, sedan inget.
Hon vet hur hon ska göra för att bli omtyckt tills hennes rätta träder fram.
Ingen normal människa inleder en sexrelation med någons son bara för att göra pappan svartsjuk (personen i fråga som är avliden) för att sen gå och knulla med honom istället efteråt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in