Citat:
Ursprungligen postat av
ladicius
Fan det låter inte bra. Hur mycket tvål bli det på en dag då? Det blir ju rätt extrema mängder om det är sådana stora som sitter på sjukhusen.
Alkohol kan vara livsfarligt att sluta med tvärt (delirium) som du säkert hört. Det låter som att du måste lägga in dig för avgiftning så att det inte spårar ur. Det är inte värt att riskera ditt liv för att försöka hålla missbruk hemligt!
Kämpa på min vän och hoppas, hoppas du tar beslutet att lägga in dig för avgiftning. Annars måste du nog trappa ner under långa tid, veckor alltså.
Blir ca 500ml tvål om dagen, men idag tänkte jag testa att dra ner rejält, har en gammal flaska med bols vodka ska försöka att hålla mig till halva idag och halva imorgon, just för att försöka undvika dedär med delirium, googlade lite på det och låter fullkomligt livsfarligt.
Tror inte folk förstår allvarligheten i alkohol, jag vet att jag inte gjorde det iallafall och har bara mig själv att skylla. Men ja, idag tar jag första kraft taget att försöka förrändra mitt liv. Wish me luck!