Citat:

Ursprungligen postat av 
Olle-Johnny

Antar att du menar Dax Alcogel 85? Usch fyfan för att dricka den skiten. Drack själv detta vid ca 2-3 tillfällen som desperat åtgärd för att lindra det värsta. Drack dock inga större mängde, nån dl per tillfälle men minns att jag kände mig extremt smutsig efter att hävt i mig detta blandat med kaffe och grädde. 
Antar att du dricker det för att det är billigare? Gör dig själv en stor tjänst och ring en socialsekreterare, kan det inte vänta tills imorgon uppsök psyk.

För mig är/var det eldorado handdesinfektion 85%, nejdå inte för det är billigare, bara tröttnade på att behöva dricka stora mängder alkohol för att bli av med nervösiteten, blandade endast med varmt vatten, kännde att det neutraliserade smaken bäst och gick att svepa glaset i ett par klunkar.
Har lagt fram en plan om hur jag ska trappa ner först och främst, men misslyckas jag på egen hand kommer jag absolut söka hjälp. Förstår dock inte hur det kan vara lagligt med alkogel och sprit medans ett par bloss gräs gör en till en kriminell. Det är för mig ofattbart, men bara min åsikt såklart och tråden handlar om alkohol så ska inte gå off-topic som det heter.
Men ja, man kännner sig extremt smutsig när man fått i sig en flaska tvål, men man tager vad man haver som det sägs.