2025-07-20, 08:27
Medlem
Vad förvånande att det är i synnerhet medelålders kvinnor som upprörs över detta
Citera
2025-07-20, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasper.Newton
I huvudsak för att trigga män. Dom vill få män att kolla, så att dom sedan kan bli arga för att män kollar, och så älskar dom att säga att dom bär dessa kläder för sin egen skull.

Det är nog främst för att rumpan ska bli jämn-brun med benen. En del tycker det är fult med bruna ben och kritvit rumpa.
Citera
2025-07-20, 08:51
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Vad är premissen här? Att folk - både män och kvinnor - använder stringtrosa istället fär bikiniunderdel på ställen som TS frekventerar?

Många i tråden tycks ha missat detta och är istället inne på att det skulle röra sig om hur stringbikini används som är ämnet för diskussionen. Vilka tankar som ligger bakom motståndet till dessa badplagg vill jag inte veta, om nu mina antaganden stämmer.

Då trosor är underkläder och kanske stringtrosor i synnerhet inte fungerar så bra som badkläder är nog det TS tar upp en ganska ovanlig företeelse. Jag är man och använder ibland trosor och finner att dessa är fel för min kropp då jag saknar formerna som dessa är sydda för, men jag tar på dem ändå för att det är skönt med deras mjukare material. Jag kan inte tänka mig att det skulle fungera så bra att ha dessa på sig vid bad.

Huruvida för mycket av rumpan visas med stringtrosor är väl en smaksak. Rövar har sin charm, men är kanske inte för alla att njuta av åsynen av. Det verkar i alla fall som att många kvinnor gillar rövar och vill visa upp sina egna former för alla andra - både utan och med mycket synlig hud.
Citera
2025-07-20, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Vad förvånande att det är i synnerhet medelålders kvinnor som upprörs över detta

String har folk i regel för att bli jämn-bruna på ben och rumpa. En del tycker det är fult med bruna ben ich kritvit rumpa, nämligen.

Tja, string kan öka risken för svampinfektion och urinvägsinfektion. Och kan vara rent ohyggeinskt om den som bär string inte har torkat sig ordentligt efter att ha bajsat. Kanske vet TS och "medelålders kvinnor" om detta och därav ogillar string. Ohyggieniskt plagg som ökar risken för svampinfektion i underlivet och ökar risken för urinvägsinfektion. Är ju på sätt och vis ett plagg att uppröra sig över. Tänk på det nästa gång på stranden.
Citera
2025-07-20, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av citymormor
Småhoror som vill ha uppmärksamhet men spelar arga om någon tittar på dom. Helt efterblivet.
Varför inte ha en nederdel som täcker rumpan? Det visas hud så det räcker ändå.

Skall män börja gå runt med pungpåse kanske? Visa upp våra håriga rövar?

De som bär string på stranden, gör det för att få jämn brun färg av solen, på både ben och rumpa.
Citera
2025-07-20, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
String har folk i regel för att bli jämn-bruna på ben och rumpa. En del tycker det är fult med bruna ben ich kritvit rumpa, nämligen.

Tja, string kan öka risken för svampinfektion och urinvägsinfektion. Och kan vara rent ohyggeinskt om den som bär string inte har torkat sig ordentligt efter att ha bajsat. Kanske vet TS och "medelålders kvinnor" om detta och därav ogillar string. Ohyggieniskt plagg som ökar risken för svampinfektion i underlivet och ökar risken för urinvägsinfektion. Är ju på sätt och vis ett plagg att uppröra sig över. Tänk på det nästa gång på stranden.

Praktiskt om de behöver skita också, bara dra stringen åt sidan och lasta ut skitkorven.
Citera
2025-07-20, 08:58
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Jag tittar gärna på kvinnliga stjärtar. Förr på 70-80talet var det väldigt vanligt att kvinnor solade topless på vanliga kommunala badstränder. Sedan hände något (elefanten i rummet) och det blev fult att visa rumpa och hängbröst

Kvinnokroppar är vackra.
Elefanten i det här fallet var troligen att genom att ozonlagret höll på att tunnas ut så började varningar om ökande risker för hudcancer att höras.
Citera
2025-07-20, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Praktiskt om de behöver skita också, bara dra stringen åt sidan och lasta ut skitkorven.

På stranden?
Citera
2025-07-20, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Kan någon vänlig själ förklara för mig varför man vill gå runt och visa stjärtamentet på stranden? Jag vill inte se stjärtar! Det här modet måste få ett slut!

De bär string för att bli jämn-bruna på ben och rumpa.
Citera
2025-07-20, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slutaleta
Kvinnor älskar uppmärksamhet och bekräftelse. När män kan kontrollera sin drift och ignorera dessa kvinnor så reduceras till i stort sett O. Helt ägda och betydelselösa.

De vill bli jämn-bruna på ben och rumpa. Det är vad det handlar om.

Vissa tycker det är fult med bruna ben och en kritvit rumpa.
Citera
2025-07-20, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
De bär string för att bli jämn-bruna på ben och rumpa.

Ja det är det politiskt korrekta svaret.
Citera
2025-07-20, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Horor som vill visa upp röven. Ingen annan anledning finns

De vill bli jämn-bruna på ben och rumpa. En del tycker det är fult ned bruna ben och kritvit rumpa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in