Citat:
Ursprungligen postat av
Panties83
Där har du så fel! Jag är kille visserligen men skäms inte för att berätta att jag använder string själv, det är väldigt bekvämt att använda string. Det ser bättre ut om man har tighta byxor på sig.
Då man tränar är dom helt underbara att bära, då dom ger en frihetskänsla utan dess like.
Jag anser inte att stringtrosan är ett plagg som är sexualiserat idag, det kan ha varit så förr men är det knappast idag.
Allt fler använder string och då även bland killar .
Kan man inte styra sin sexuella drift för att man ser någon i stringtrosor, då tycker jag att man har ett större problem att diskutera. Då framstår frågan hurvida stringtrosan är ett sexuellt plagg som väldigt liten i sammanhanget.
Jag tycker iallafall inte att det är ett plagg som är sexuellt på något sätt, men all respekt för att du har en annorlunda uppfattning.
Nej, jag har inte fel. Läs på om plaggets historia. Majoriteten av dina inlägg handlar om trosor, du till och med heter det. Din fetisch speglar inte verkligheten. Vare sig gällande plaggets beskaffenhet eller att det skulle vara vanligt bland män utanför din lilla perversa bubbla.
Jag kan inte säga åt dig vad odu personligen tycker, men jag ser inte hur det kan vara bekvämt med ett snöre i rumpan. Allra minst när man tränar. Plagget har inget egenvärde annat än att visa rumpan. Vill man inte att en troskant(vilket jag inte riktigt heller ser problemet med) ska synas utanpå byxorna kan man ju lika gärna bära mer tecknade hotpants.