2025-07-21, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Du får gärna gå runt med det perspektivet, det skadar ingen annan än dig själv! Vi kvinnor vet nog bäst varför vi gör som vi gör, ok?

Nej det är just det ni inte alltid gör.
Citera
2025-07-21, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Kan någon vänlig själ förklara för mig varför man vill gå runt och visa stjärtamentet på stranden? Jag vill inte se stjärtar! Det här modet måste få ett slut!

Såg en mamma i 35-40 års åldern gå runt på stranden i stringbikini igår i sällskap med sin man och tre barn.
Tyckte väl att det var lite opassande då hela stranden var full av barnfamiljer och det såg wt ut. Kan inte riktigt förstå varför hon inte kan spara det plagget till när hon solar någonstans mer avskiljt. Det lär ju vara pinsamt för sonen i 10 års åldern.
Hon hade ingen speciellt snygg kropp heller utan den såg ut som på en kvinna i den åldern efter tre barn.
Citera
2025-07-21, 15:44
Medlem
Jag såg en kvinna med badburka idag. Täckte hela huvudet
Citera
2025-07-21, 15:47
Medlem
top_secrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marageo
Nej, har varit yngre och snyggare själv och missunnar ingen annan att vara det heller, men undrar faktiskt varför unga tjejer idag måste ta i så för att känna att de får tillräckligt med uppmärksamhet från män. Och hur de vågar, då är man omedveten om hur många potentiella våldtäktsmän och andra creeps som går lösa i samhället. Skulle vara lätt för en sådan att spåra upp en tjej om han skulle få den idén.
Jag tycker du har en hedervärd inställning!

Säkerhet är absolut viktigt. Jag vill ju gärna tro att kvinnor känner sig trygga i samhället 2025 och därför vågar ha mer avslöjande kläder på stranden. Kan så klart vara önsketänkande från min sida, men det vore sorgligt om alla som går i string är rädda inombords.
Citera
2025-07-21, 16:25
Medlem
I övrigt har du rätt. Otroligt snuskigt att ha ett snöre tryckande in mot anus...
[/quote]

Inte för att vara sådan sagt med all respekt, men om snöret alt stringen trycker mot anus då bär du stringen helt fel.
Stringtrosan ska följa skinkornas konturer .
Citera
2025-07-21, 16:50
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Är det någon nyhet att kvinnor är ytliga? Jag har redan förklarat anledningarna till när en vit baksida kan synas. Jag förstår att män gärna vill tro att kvinnor gör allt för deras ögons skull, men så är alltså sällan fallet.

Vi tycker INTE om att bli utstirrade av främmande män.
Jag frågade dig specifikt. "Kvinnor" är en bred grupp och tycker olika. Jag(intressant att du automatiskt tror att jag är man) ser fortfarande inte varför det skulle vara ett problem att ha en vit rumpa inför de absolut närmaste.
Citera
2025-07-21, 17:02
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panties83
Där har du så fel! Jag är kille visserligen men skäms inte för att berätta att jag använder string själv, det är väldigt bekvämt att använda string. Det ser bättre ut om man har tighta byxor på sig.
Då man tränar är dom helt underbara att bära, då dom ger en frihetskänsla utan dess like.

Jag anser inte att stringtrosan är ett plagg som är sexualiserat idag, det kan ha varit så förr men är det knappast idag.
Allt fler använder string och då även bland killar .

Kan man inte styra sin sexuella drift för att man ser någon i stringtrosor, då tycker jag att man har ett större problem att diskutera. Då framstår frågan hurvida stringtrosan är ett sexuellt plagg som väldigt liten i sammanhanget.

Jag tycker iallafall inte att det är ett plagg som är sexuellt på något sätt, men all respekt för att du har en annorlunda uppfattning.
Nej, jag har inte fel. Läs på om plaggets historia. Majoriteten av dina inlägg handlar om trosor, du till och med heter det. Din fetisch speglar inte verkligheten. Vare sig gällande plaggets beskaffenhet eller att det skulle vara vanligt bland män utanför din lilla perversa bubbla.

Jag kan inte säga åt dig vad odu personligen tycker, men jag ser inte hur det kan vara bekvämt med ett snöre i rumpan. Allra minst när man tränar. Plagget har inget egenvärde annat än att visa rumpan. Vill man inte att en troskant(vilket jag inte riktigt heller ser problemet med) ska synas utanpå byxorna kan man ju lika gärna bära mer tecknade hotpants.
Citera
2025-07-21, 17:06
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Nu solar jag aldrig, är redan jämnt brun, naturligt. Och jag använder inte string på stranden.

Jag beskriver vad jag hör kvinnor prata om. Att de vill ha en jämn solbränna. Och det har givetvis med fåfänga att göra. Det ska se perfekt ut, i omklädningsrummet på gymmet eller med pojkvännen när det vankas sex bakifrån.
Och jag(också kvinna, som inte hört en nnan kvinna nämn detta) undrar över logiken i det. Perfekt ser det ju inte heller ut om det finns solbränna efter en stringtrosa. Nä, det är inte en hållbar förklaring.
Citera
2025-07-21, 17:23
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Att man vill visa sig på marknaden betyder inte att man vill bli utstirrad av en massa män. En RIKTIG man kommer att fånga sitt byte på ett annat sätt. Dessutom är urringat snyggt.
Då handlar det ju ändå om att visa upp sig. Fast hur tänker du att du bara ska få män du tycker är intressanta att stirra?
Citera
2025-07-21, 17:29
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Varför sminkar sig kvinnor? Varför grejar kvinnor med håret? För vem rakar de underlivshåret? Fåfänga. Likadant är det med string och att få en jämn solbränna över ben och rumpan. De vill se fina ut och känna sig fina.

Extremt ohyggieniskt. Och som sagt: ökar risken för urinvägsinfektion och svampinfektion i underlivet.
Nu är det såklart inte alla kvinnor som pysslar med allt det där, men det finns ju öndå en klar skillnad mellan att exempelvis sminka sig och vilken färg man har på rumpan - sminket syns för alla, rumpan är en privat del som möjligen ses av de närmaste i familjen. Att känna sig fin handlar inte om hur man faktiskt ser ut heller.
Citera
2025-07-21, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Nu är det såklart inte alla kvinnor som pysslar med allt det där, men det finns ju öndå en klar skillnad mellan att exempelvis sminka sig och vilken färg man har på rumpan - sminket syns för alla, rumpan är en privat del som möjligen ses av de närmaste i familjen. Att känna sig fin handlar inte om hur man faktiskt ser ut heller.

På gymmet i omklädningsrummet visar folk sina rumpor.
Citera
2025-07-21, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Nej det är just det ni inte alltid gör.

Om inte kvinnor vet varför de gör som de gör, så kan inte män veta varför kvinnor gör som de gör. Det inser du väl ändå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in