2025-07-19, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Tjockisar med magtröjor och string då?

Man borde sätta upp en skylt vid en populär badstrand ''Endast Snygga''. Och se hur lång tid det tar innan någon blir kränkt
Mycket bra idé
Citera
2025-07-19, 12:31
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensvart
Helt rätt. De provocerar, blir provocerade själva och påstår att det handlar om att få klä sig som man vill, utan att män ska reagera.

Men hur vill du reagera då?
Citera
2025-07-19, 12:40
Medlem
UppmarksamhetsHoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasper.Newton
I huvudsak för att trigga män. Dom vill få män att kolla, så att dom sedan kan bli arga för att män kollar, och så älskar dom att säga att dom bär dessa kläder för sin egen skull.

Helt ärligt så är det där en viss sanning ändå.
Alltså det är typ som att en snubbe skulle gå runt med en liten ballong längst fram på drulen och inget mer. Fast han vill ändå smälta in i mängden likt en kameleont...
Citera
2025-07-19, 12:51
Medlem
slutaletas avatar
Kvinnor älskar uppmärksamhet och bekräftelse. När män kan kontrollera sin drift och ignorera dessa kvinnor så reduceras till i stort sett O. Helt ägda och betydelselösa.
Citera
2025-07-19, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Kan någon vänlig själ förklara för mig varför man vill gå runt och visa stjärtamentet på stranden? Jag vill inte se stjärtar! Det här modet måste få ett slut!
Så enkelt som att det är modet nu. Alltså följer alla (vita) kvinnor det. Tycker ändå det är bättre än de som ska bada i heltäckande klädsel med huva.
Citera
2025-07-19, 12:57
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Kan någon vänlig själ förklara för mig varför man vill gå runt och visa stjärtamentet på stranden? Jag vill inte se stjärtar! Det här modet måste få ett slut!
Jag tittar gärna på kvinnliga stjärtar. Förr på 70-80talet var det väldigt vanligt att kvinnor solade topless på vanliga kommunala badstränder. Sedan hände något (elefanten i rummet) och det blev fult att visa rumpa och hängbröst

Kvinnokroppar är vackra.
Citera
2025-07-19, 13:00
Medlem
Europes avatar
Citat:
Det är verkligen fult

Inte heller trikå är snyggt på kolosser.

Redan för 45 år sedan sjöng artisten (och sedermera politikern) Mikko Alatalo om att trikå är fullt på den fete (Rikoo on riskillä ruma):

https://www.youtube.com/watch?v=NAg4YvV0Ma0
Citera
2025-07-19, 13:08
Medlem
Dessutom så använder vissa tjejer stringtrosor när de är bland barnen i simhallen. Det är ganska så ohygieniskt med bara ett snöre där bak.
Citera
2025-07-19, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvenorven
Så enkelt som att det är modet nu. Alltså följer alla (vita) kvinnor det. Tycker ändå det är bättre än de som ska bada i heltäckande klädsel med huva.
Vad menar du med heltäckande kläder med huva?
Citera
2025-07-19, 13:15
Medlem
67arigGubbes avatar
Horor som vill visa upp röven. Ingen annan anledning finns
Citera
2025-07-19, 13:17
Medlem
SportquattroS1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Jag tittar gärna på kvinnliga stjärtar. Förr på 70-80talet var det väldigt vanligt att kvinnor solade topless på vanliga kommunala badstränder. Sedan hände något (elefanten i rummet) och det blev fult att visa rumpa och hängbröst

Kvinnokroppar är vackra.
Det förekom fortfarande på 90-talet. Efter millennieskiftet så har jag nog bara sett det på onyktra baderskor tyvärr.
Citera
2025-07-19, 13:30
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Tjockisar med magtröjor och string då?

Man borde sätta upp en skylt vid en populär badstrand ''Endast Snygga''. Och se hur lång tid det tar innan någon blir kränkt

Har för mig att det fanns en tråd om det nån gång. Två avskilda delar på badstränderna, en för snygga och skötsamma personer och en för feta och gapiga. En vakt skulle kontrollera att ingen som inte passade in skulle försöka ta sig in på stranden för de snygga och skötsamma.

En intressant idé, men nog inte helt laglig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in