2025-07-18, 17:21
Medlem
S.W.I.Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
hehe, men donalds försöker få nått att fastna, men det går inte så bra

Trådvärdigheten kommer om du går till dessa trådar och tar reda på sakligheten och faktan som just gör det till fakta.
Men det är lugnt, förstår du inte vill och för det förstör ditt narrativ.

En sak med Epstein, så finns inte allt.
Men bara de senaste veckorna så har det kommit till en punkt där vi ser en rädd donalds.

Mitt narrativ? Du är den enda som verkar ha ett sådant. Jag har endast bett dig att visa vilka belägg du har för ett rätt så extremt uttalande som du gjorde och sen försöker du få det till att det är jag som är konstig som vill se någon slags källa till ditt uttalande.

Sluta tramsa, ingen går på det här. "dessa trådar" är inte en källhänvisning. Men ok, ge min en länk till EN enda tråd där det finns bevis för att Trump har knullat småbarn! Jag ber dig, övertyga mig! Jag är idel öra!
Citera
2025-07-18, 17:26
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Det finns tråd om när donalds berättade hur gärna hen gjorde sexuella övergrepp.
Våldtäkten är redan i en dom och där ärekränkningen/förtalet var det man fokuserade på.
Otroheten har flera vittnat om, som tex Stormy.

Så vad ljugs det om där?

Och donalds vågade ju inte släppa listan visade det sig, men såklart vi vetat om hens pedofili och sex med minderåriga i över ett decennium.
Så den är väl den enda som det inte finns klara bevis, de andra tre finns det ingen tvivel om ens pga allt är konfirmerat på olika sätt, och var av dessa har en egen tråd.

Och jag går inte på det du försöker med, för jag vet redan att du är fullt medveten om alla dessa fyra sakerna, men försöker låtsas om annat.
Och vad detta har med vänster och höger och göra är en gåta, förutom pedofilen donalds är extrem höger då, annars är politic irrelevant för denna fråga.
Men det är lugnt, förstår du vill göra det personligt och pga du redan vet att detta är korrekta uppgifter.

Våldtäkten blev konstaterad, dock var inte det målet av rättegången, utan ärekränkningen/förtalet var.
Och sen har vi en lång svans av våldtäkts anklagelser bakom donalds också, och som hen fick betala för de skulle sluta prata om detta.

Såklart alla sexualla brott donalds gör är relevant även med Epstein.
Då dessa brott berättar vem donalds är, och att tack vare alla dessa sexbrott, så ser man mönstret som berättar att med detta 20åriga umgänge och samröre med Epstein har inte varit oskyldigt alls.

Och det märkte vi en gång till nu när hen inte vågade ge listan.
Som jag insåg samma sekund donalds sade att hen så gärna skulle lämna ut den.
Det var där och då jag insåg att de kommer inte.

Jag är här för jag tycker sexuella förbrytare är vedervärdiga, men tydligen har du inget emot sexuella förbrytelser alls.
Sånt är intressant att iakttaga, och försöka låtsas bort fakta fungerar inte här.

Som jag misstänkte - tomma tunnor skramla mest...
Citera
2025-07-18, 17:27
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Alla vet redan att det är massa pedofil demokrater som hade med Epstein att göra.

Poöngen är att Trump aldrig varit en pedofil han var bara på lite samma fester som dessa.

SÅ man kan säga det i dokumenten om demokraterna är på riktigt, men om Trump är det påhittat.
Jag kan genuint inte avgöra om du är sarkastisk eller på riktigt så hjärndöd och det är både skrämmande och patetiskt
Citera
2025-07-18, 17:30
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalHandyman
Hur släpper man ett fantasifoster?
Åter igen, är flygloggarna fake? Ghislaines skuld? Att Epstein och Trump varit vänner i mer än ett decennium? Bilderna på de båda?… om det låter som en anka, går som en anka och ser ut som en anka kanske det är en anka.
Citera
2025-07-18, 17:34
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Då är det en projektion då du vill normalisera ditt egna vedervärdiga beteende genom att projicera det på andra. Nej alla människor är inte pedofiler och våldtäktsmän. Det är bara en liten klick som har det intresset.

Är varken pedofil eller våldtäktsman för att jag vill idka sex med yppiga tonåringar i åldern 16-18 år... Moralpaniken är tydligen stor bland den etiska eliten på Flashback - who would ever thought...? Alla har "kinks", vad är din? Vad skulle du ha levt ut på Epsteins ö? Men, du är väl snövit?

Enda möjligheten här för Trump att komma undan med äran i behåll är att frigöra dokumenten, men det kommer ej låta sig göras då det är för höga hästar i båda politiska lägren som är med på lista och på film... Trump har trumf på hand, så länge han behåller dessa bevis i låsta rum.
Citera
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Jag kan genuint inte avgöra om du är sarkastisk eller på riktigt så hjärndöd och det är både skrämmande och patetiskt
Jag kommer med en poöng att man försöker sätta dit Trump med förfalskade dokument och guilt by association vilket är en rimlig förklaring och det får din hjärna att inte hänga med i diskussionen pga bias och du börjar dumförklara istället för o bemöta sakligt.

För mig är det ett enkelt logiskt resonumang.

Annars får du gärna bryta ned påståendet. Men du pratar bara utefter vad dina känslor vill ska vara sant.
Citera
Medlem
Alla vet att Trump är den största torsken i USA. Frågan är bara om han är pedo också.
Det finns en anledning varför Putin styr USAs politik när Trump är vid makten....
Citera
2025-07-18, 17:36
Medlem
Citat:
Grejen är att ditt resonumang är inte logiskt.

Ingen stat hade lagt ut information som är planterad för att förvirra när den väl släpps.

Det säger ju sig självt.
Skitsnack. Trump har ju offentliggjort samtliga utredningsmaterial gällande morden på Martin Luther King, John F Kennedy och Robert Kennedy och flera andra, utan översikt eller redigering, eller hur?

Trump har inget sånt konsekvenstänk, inte ens när det gäller hans egna bästa. Han säger ju själv att han förekommer inte ens i någon Epstein-lista, så vad vore skadan? Han är fri från åtalsmöjlighet som president. Att släppa dokumenten fria för amerikanska folket att se var ju just hela poängen till att göra det - enligt honom. Att nita dit "the deep pedophilia state" och cleara honom själv från misstankar. Och nu menar du att han ska sitta och plocka russinen ur kakan innan han släpper nånting? Motverkar totalt syftet han motiverade deklassificeringen med, och folket kommer inte köpa det. Det du gafflar om håller inte.

Enligt Trump själv så ÄR utrednings-dokumenten deklassificerade nu. Deklassificering är ett beslut man tar efter redigering eller granskning är gjord. Det står även uttryckligen tryckt på pärmarna, vilket är förbjudet enligt amerikansk lag för myndigheter att märka sina dokument med om det inte stämmer. Det innebär även att journalister har laga rätt att få ut informationen bl.a. genom Freedom of Information Act. Men ingen får ut någonting ändå.

Tänk vad pinsamt det kommer bli för dig ifall dom släpper något material överhuvudtaget. Men det tänker du nog inte på.
Senast redigerad av Robbinist 2025-07-18 kl. 17:39.
Citera
2025-07-18, 17:36
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Åter igen, är flygloggarna fake? Ghislaines skuld? Att Epstein och Trump varit vänner i mer än ett decennium? Bilderna på de båda?… om det låter som en anka, går som en anka och ser ut som en anka kanske det är en anka.
Fu försöket alltså dömma folk med guilt by association.

Om jag umgås med en kriminell är jag automatiskt kriminell själv. Men så fungerar det ju inte i verkligheten så vem försöker du lura?
Citera
2025-07-18, 17:38
Medlem
Citat:
Den är enkel att förstå och som en försäkring för Epstein.
Sen komiskt nog så många ggr när man tagit såna här, inte alltid minderåriga som nu då.
Så finns klientlister i deras verksamhet, så att det även finns här är rätt troligt.

Och sen sade ju bondi att listan låg på bordet och att man skulle bli förbluffad över dessa namn.
Och detta med att både donalds och bondi prtat om en just sån här lista och att den är full av namn, det berättar ju att existensen är möjlig.
Eller ljuger dom(donalds och hantlangarna då.) tror du?

Jag tror ärligt talat inte de vet vad de pratar om. Bondi har ju sagt i efterhand att hon pratade om hela utredningsmaterialet. Inte nån specifik lista. Kommunikationsmiss där bara.
Och Trump hade ett val att vinna. Han kunde nog säga vad som helst lite random.
Jag tvivlar också på att epstein hade ”klienter” i den meningen. Han hade gäster, och vissa visste varför de var där.
Flygloggarna är nog det närmaste ”lista” man kommer i det här fallet.
Begriper inte varför MAGA är så insnöade på det här.
Citera
2025-07-18, 17:40
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Jag kommer med en poöng att man försöker sätta dit Trump med förfalskade dokument och guilt by association vilket är en rimlig förklaring och det får din hjärna att inte hänga med i diskussionen pga bias och du börjar dumförklara istället för o bemöta sakligt.

För mig är det ett enkelt logiskt resonumang.

Annars får du gärna bryta ned påståendet. Men du pratar bara utefter vad dina känslor vill ska vara sant.
Du var tragiskt och komiskt nog verkligen inte sarkastisk… herrejösses.

Men det du påstår är då alltså att Trump som dömd sexbrottsling, nära vän till Epstein i mer än ett decennium, bevisligen varit på samma fest som alla andra pedos inte själv är det, det är bara alla hans meningsmotståndare som är det som varit på samma fester. Själv har han såklart inte gjort något alls som skulle vara skadligt för honom, det är bara hans meningsmotståndare som gjort det, på samma fester, och det är därför han inte släpper listan på vilka dessa pedos är. För den är bara lögn?

Du måste verkligen skämta… om inte annat så snälla svara mig inte.
Citera
2025-07-18, 17:41
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbinist
Skitsnack. Trump har ju offentliggjort samtliga utredningsmaterial gällande morden på Martin Luther King, John F Kennedy och Robert Kennedy och flera andra, utan översikt eller redigering, eller hur?

Trump har inget sånt konsekvenstänk, inte ens när det gäller hans egna bästa. Han säger ju själv att han förekommer inte ens i någon Epstein-lista, så vad vore skadan? Han är fri från åtalsmöjlighet som president. Att släppa dokumenten fria för amerikanska folket att se var ju just hela poängen till att göra det - enligt honom. Skadan blir ju långt större om han själv sitter och plockar russinen ur kakan innan han släpper nånting.

Enligt Trump ÄR utrednings-dokumenten deklassificerade nu. Deklassificering är ett beslut man tar efter redigering eller granskning är gjord. Det står även uttryckligen tryckt på pärmarna, vilket är förbjudet enligt amerikansk lag för myndigheter att märka sina dokument med om det inte stämmer. Det innebär även att journalister har laga rätt att få ut informationen bl.a. genom Freedom of Information Act. Men ingen får ut någonting ändå.

Tänk vad pinsamt det kommer bli för dig ifall dom släpper något material överhuvudtaget. Men det tänker du nog inte på.

De påstår stt de släppt sll trovärdig information i epstein utredningen.

Men att man man tagit bort viss förfalskade information.

Om man bedömer att den informationen hade förvirrat och gjort mer skada än nytta är det ett rimligt skäl att inte släppa infon.

Om de helt plötsligt ändrar sig och släpper intressant information hade de ju erkänt en lögn ja. Men då hade det funnits anledning och jag hade inte könt mig lurad av en elak anledning. Ibland behöver stater hålla information hemlig. På ett etiskt sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in