2025-07-18, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jockepisspung
Är väl bara en lista på folk som blivit inbjudna till hans residens på ön? Inte en lista på barnknullare direkt.

Ja precis, det är inge "Swishlista" till valfritt horhus i stan. Epstein hade ett brett kontaktnät med eliten så det är inte konstigt att listan innehåller mängder med politiker och kändisar. Men folk älskar konspirationer.

Prins Andrew är den enda barnknullaren som man kan bekräfta.
Citera
2025-07-18, 14:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Trumps ekivoka teckning som diskuteras i tråden, ditt jävla klappmongo!
Vad du i övrigt yrar om är det nog bara du själv som förstår.
Ah, där fick vi svaret: när argumenten tryter är det alltid dags för det klassiska sambandscentrals‑tourettet. Klappmongo, javisst. Tack för att du bekräftade precis allt jag skrev om hur ni beter er när ni blir pressade. 😉 Du kan gärna fortsätta låtsas att du inte förstår, men alla som läser ser vem som är Enterprise i den här tråden. Och vad gäller hyllningarna till Trump och Epstein - du får gärna förneka dem också, så kan vi alla låtsas att de bara "råkade" försvinna. Pinsamma Enterprise, never forgetti.

Tar du avstånd från din, Alpoxen och Trumps pedofilifascination. Ja eller Nej, hur svårt kan det vara att svara på denna fråga?
Citera
2025-07-18, 14:01
Avstängd
ReklamApaNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Prins Andrew är den enda barnknullaren som man kan bekräfta.
Vad har jag missat? Har du några bevis för detta eller kommer du att ge mig en länk till någon obskyr hemsida som verkligen stinker konspirationsteori?
Citera
2025-07-18, 14:04
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Lägg märke till den briljanta logiken hos "Muslimfittan". Han skriver att Trump garanterat inte är inblandad, och när han får en fråga om listan, så förklarar han att man inte ens behöver se någon lista för att förstå att Trump inte är inblandad.

För det har han ju själv sagt, Muslimfittan. Ja, Trump har sagt det själv också.

Där satt den! Saken är avgjord och bevisad!!

Du har ingen kontext. Jag skriver ju klart och tydligt att du behöver läsa mitt tidigare inlägg.
Citera
2025-07-18, 14:05
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.W.I.M
Det finns förstås en möjlighet att både republikaner och demokrater är på listan, därför kan de inte släppa den utan "mutually assured destruction".

Självklart men det blir för mycket information att inkludera i en befintlig diskussion för en foliehattstokvänsterdebattör på Flashback.
Citera
2025-07-18, 14:08
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revoltera
Hur funkar din logik här?

Vi vet att Trump reste med Epstein i hans privatjet som användes för att transportera pedofiler till hans privata ö.

Vi vet att Trump finns med i flygloggarna.

Vi vet att Trump är ökänd för att ha ofredat dussintals kvinnor genom åren.

Vi vet att Trump brukade klampa in i deltagarnas omklädningsrum utan förvarning när han ägde skönhetstävlingen Miss Teen USA när det fanns halvnakna tjejer där så unga som 14 år.

Vi vet att Trump var anmäld för våldtäkt av en 13-årig tjej som påstår att Epstein presenterade henne för Trump och att hon mottog hot att dra tillbaka anmälan, samt att en annan tjej som prostituerades av Epstein vittnade om att de övergreppen ägt rum.

Vi vet att Trump och Epstein var nära vänner under typ 20 års tid.

Vi vet att Trump visste att Epstein gillade "unga kvinnor" eftersom ett sånt uttalande finns publicerat.

Hur kan du med 100% säkerhet veta att Trump inte är inblandad baserat på allt detta?

Enkelt. Demokraterna hade kunnat förgöra Trump när de hade makten 2020-2024 och han hade aldrig blivit president 2024 om de släppte Epstein-information om honom.

Varför släppte demokraterna inte information om Trump?

FÖR DEN EXISTERAR INTE
Citera
2025-07-18, 14:15
Medlem
Man blir ju nyfiken på vad som står i dokumenten. Med tanke på hur clownapan beter sig kring detta så måste där finnas något saftigt som fan 😁
Citera
2025-07-18, 14:17
Medlem
S.W.I.Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Självklart men det blir för mycket information att inkludera i en befintlig diskussion för en foliehattstokvänsterdebattör på Flashback.

Ja det är möjligt, den här frågan har dragit fram alla tokstollar och troll ur sina hålor.
Citera
2025-07-18, 14:19
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Men din vänstersopa - nu får du faan i mig slänga fram bevisning på ALLT du påstår och skriver i detta inlägg! Gör du inte det så är du för all framtid att anses som en lallande och ljugande idiot! Seså, fram med bevisningen nu - på ALLT du påstår...
Det finns tråd om när donalds berättade hur gärna hen gjorde sexuella övergrepp.
Våldtäkten är redan i en dom och där ärekränkningen/förtalet var det man fokuserade på.
Otroheten har flera vittnat om, som tex Stormy.

Så vad ljugs det om där?

Och donalds vågade ju inte släppa listan visade det sig, men såklart vi vetat om hens pedofili och sex med minderåriga i över ett decennium.
Så den är väl den enda som det inte finns klara bevis, de andra tre finns det ingen tvivel om ens pga allt är konfirmerat på olika sätt, och var av dessa har en egen tråd.

Och jag går inte på det du försöker med, för jag vet redan att du är fullt medveten om alla dessa fyra sakerna, men försöker låtsas om annat.
Och vad detta har med vänster och höger och göra är en gåta, förutom pedofilen donalds är extrem höger då, annars är politic irrelevant för denna fråga.
Men det är lugnt, förstår du vill göra det personligt och pga du redan vet att detta är korrekta uppgifter.
Citat:
Ursprungligen postat av S.W.I.M
Det var inte en brottsmålsdomstol, det är mycket osannolikt att det skulle hålla bortom rimligt tvivel - men det vet du förstås redan. Fortfarande inga källor, för de finns inte. Annars hade du inte börjat dra upp allt annat skit som du just gjorde.

Du är en shill, och du är här för propagandasyften.
Våldtäkten blev konstaterad, dock var inte det målet av rättegången, utan ärekränkningen/förtalet var.
Och sen har vi en lång svans av våldtäkts anklagelser bakom donalds också, och som hen fick betala för de skulle sluta prata om detta.

Såklart alla sexualla brott donalds gör är relevant även med Epstein.
Då dessa brott berättar vem donalds är, och att tack vare alla dessa sexbrott, så ser man mönstret som berättar att med detta 20åriga umgänge och samröre med Epstein har inte varit oskyldigt alls.

Och det märkte vi en gång till nu när hen inte vågade ge listan.
Som jag insåg samma sekund donalds sade att hen så gärna skulle lämna ut den.
Det var där och då jag insåg att de kommer inte.

Jag är här för jag tycker sexuella förbrytare är vedervärdiga, men tydligen har du inget emot sexuella förbrytelser alls.
Sånt är intressant att iakttaga, och försöka låtsas bort fakta fungerar inte här.
Citera
2025-07-18, 14:23
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Om Trump var inblandad, berätta då för mig varför "Demokraterna" med Bidén/Harris i spetsen med all deras svans som alla HATAR Trump, inte har släppt information om Trump. De hade hela fyra år (2020-2024) på sig.

Trump är garanterat INTE inblandad. Den saken är helt befäst. Det är bara riktiga fårskallar inom tokvänstern (du) som inte har kapacitet att förstå de mest simpla sakerna i världen.
Det är foliehattstollarna i MAGA och QAnon som nu under en längre tid har drivit detta hårt om någon Epsteinlista som skulle avslöja sina politiska motståndare som pedofiler som skulle avslöjas och skickas till Guantanamo etc.

Nu försöker du, likt din senildementa husse tRump, att vända på hela historieskrivningen som att detta skulle vara en "hoax" från Demokraterna. Minne och IQ som en fiskmås.

Varför har inte tRump och hans hjärndöda sekt släppt listan för länge sen som DE har gjort till en stor grej? Försöker de skydda pedofila demokrater? Antagligen inte alls, de är bara helt blåsta och helt utan konsekvenstänk. NU plötsligt har det börjat sjunka in att tRump själv ju är en av de som själv är allra mest nere i skiten, med en massa foton med hans BFF Epstein, och nu också ett gulligt brev. Can't make this shit up.
Citera
2025-07-18, 14:24
Medlem
S.W.I.Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det finns tråd om när donalds berättade hur gärna hen gjorde sexuella övergrepp.
Våldtäkten är redan i en dom och där ärekränkningen/förtalet var det man fokuserade på.
Otroheten har flera vittnat om, som tex Stormy.

Så vad ljugs det om där?

Och donalds vågade ju inte släppa listan visade det sig, men såklart vi vetat om hens pedofili och sex med minderåriga i över ett decennium.
Så den är väl den enda som det inte finns klara bevis, de andra tre finns det ingen tvivel om ens pga allt är konfirmerat på olika sätt, och var av dessa har en egen tråd.

Och jag går inte på det du försöker med, för jag vet redan att du är fullt medveten om alla dessa fyra sakerna, men försöker låtsas om annat.
Och vad detta har med vänster och höger och göra är en gåta, förutom pedofilen donalds är extrem höger då, annars är politic irrelevant för denna fråga.
Men det är lugnt, förstår du vill göra det personligt och pga du redan vet att detta är korrekta uppgifter.

Våldtäkten blev konstaterad, dock var inte det målet av rättegången, utan ärekränkningen/förtalet var.
Och sen har vi en lång svans av våldtäkts anklagelser bakom donalds också, och som hen fick betala för de skulle sluta prata om detta.

Såklart alla sexualla brott donalds gör är relevant även med Epstein.
Då dessa brott berättar vem donalds är, och att tack vare alla dessa sexbrott, så ser man mönstret som berättar att med detta 20åriga umgänge och samröre med Epstein har inte varit oskyldigt alls.

Och det märkte vi en gång till nu när hen inte vågade ge listan.
Som jag insåg samma sekund donalds sade att hen så gärna skulle lämna ut den.
Det var där och då jag insåg att de kommer inte.

Jag är här för jag tycker sexuella förbrytare är vedervärdiga, men tydligen har du inget emot sexuella förbrytelser alls.
Sånt är intressant att iakttaga, och försöka låtsas bort fakta fungerar inte här.

Fast det är inte så det fungerar, och det vet du. Men jag antar att du kör på upprepningsmetoden när det kommer till ditt professionella ljugande? Det finns olika sorters domstolar, och hans skuld i en brottsfråga måste konstateras av en brottsdomstol. Tills dess ska han anses vara oskyldig.

Men det här är inte vad du skulle bevisa, du upprepade att det fanns bevis för att Donald Trump har knullat barn, något som du i ditt ordbajsande helt har misslyckats att göra.
Citera
2025-07-18, 14:25
Medlem
ManySuchCasess avatar
Citat:
Enkelt. Demokraterna hade kunnat förgöra Trump när de hade makten 2020-2024 och han hade aldrig blivit president 2024 om de släppte Epstein-information om honom.

Varför släppte demokraterna inte information om Trump?

FÖR DEN EXISTERAR INTE
Varför?
För att dom själva är med , IQ rumstemp.
Hur är tempen i Tel Aviv förresten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in