2025-07-18, 17:01
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Och ghislaine är dömd för brott mot ingen alls. Allt som kommit fram angående epstein är lögn. Vittnesmålen mot honom sedan mitten på 90-talet är allt lögn. Och alla andra dokument så som rese-loggar, vittnesmål och bildbevis mot Trump är också såklart lögn.

Eller så är det mer troligt att det faktiskt är sant och Trump nu försöker begrava sanningen för det är skadligt för honom personligen… så ser jag det.

Vad får dig att tro på Trump?

Han erkänner ju själv att han försöker begrava något skadligt så där är vi båda överens.

Det vi inte är överens om är att jag anser det är lögn han begraver, alltså förfalskade dokument.

Medans du påstår att han undangömmer legitima dokument som hade kunnat skada hans anseende? Då menar jag dels att demokraterna redan hade släppt dessa.

Nu verkar det istället som dom har massa förfalskade dokument så Trump hamnat i denna sitsen.

Du får givetvis tro vad du vill. Men du har inga starka bevis eller belägg. Bara starka känslor (baserade på propaganda).

Sen förnekar ingen att Trump och Epstein var på samma fester emellanåt. Du kan inte köra guilt by association (vilket du ändå gör)
Citera
2025-07-18, 17:03
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Han erkänner ju själv att han försöker begrava något skadligt så där är vi båda överens.

Det vi inte är överens om är att jag anser det är lögn han begraver, alltså förfalskade dokument.

Medans du påstår att han undangömmer legitima dokument som hade kunnat skada hans anseende? Då menar jag dels att demokraterna redan hade släppt dessa.

Nu verkar det istället som dom har massa förfalskade dokument så Trump hamnat i denna sitsen.

Du får givetvis tro vad du vill. Men du har inga starka bevis eller belägg. Bara starka känslor (baserade på propaganda).
Fast det lär ju också självklart finnas lika mycket skadligt för demokraterna i dessa dokument och det är därför INGEN har släppt de. För om de nu är fake, för vem är de då fake eftersom de inte är släppta?
Citera
2025-07-18, 17:04
Medlem
styckets avatar
Citat:
Fast det lär ju också självklart finnas lika mycket skadligt för demokraterna i dessa dokument och det är därför INGEN har släppt de. För om de nu är fake, för vem är de då fake eftersom de inte är släppta?

Alla vet redan att det är massa pedofil demokrater som hade med Epstein att göra.

Poöngen är att Trump aldrig varit en pedofil han var bara på lite samma fester som dessa.

SÅ man kan säga det i dokumenten om demokraterna är på riktigt, men om Trump är det påhittat.
Citera
2025-07-18, 17:05
Medlem
Citat:
Ja och efter granskningen har man gått ut med allt man säger är trovärdigt?

Vad är problemet?
Jag känner inte till att Trump administrationen har uttalat sig om trovärdigheten av ett material som man visat upp och nu inte tycks vilja släppa - som presidenten lovat USA han ska göra.

Ditt problem blir nog om du tittar på pärmarna med det påstådda Epstein-materialet som Trumps administration håller upp (mitt tidigare inlägg) så står det längst ner på varje pärm:

"The Most Transparent Administration In History. The 45th and 47th president of the United States Donald J. Trump"

Det är FBI som skött Epstein utredningen. Undras varför FBI skrev dit det där på pärmarna? Och om du menar att detta sattes dit av FBI under Biden-president-perioden, varför skrev FBI då dit 47e presidenten Donald Trump, redan långt innan Trump ens blev omvald till president?

Om Trump hade utredningsmaterial gällande Epstein saken, som var falskeligen skriven av Biden-administrationen, då hade Trump släppt allt det materialet till allmänheten ÖGONBLICKLIGEN. Tro mig.

Luktar bullshit så det stinker 14 mil här
Senast redigerad av Robbinist 2025-07-18 kl. 17:08.
Citera
2025-07-18, 17:07
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbinist
Jag känner inte till att Trump administrationen har uttalat sig om trovärdigheten av ett material som man visat upp och nu inte tycks vilja släppa - som presidenten lovat USA han ska göra.

Ditt problem blir nog om du tittar på pärmarna med det påstådda Epstein-materialet som Trumps administration håller upp (mitt tidigare inlägg) så står det längst ner på varje pärm:
"The Most Transparent Administration In History. The 45th and 47th president of the United States Donald J. Trump"

Det är FBI som utrett Epstein utredningen. Undras varför FBI skrev dit det där på pärmarna? Och om du menar att detta sattes dit av FBI under Biden-president-perioden, varför skrev FBI då dit 47e presidenten Donald Trump, redan långt innan Trump ens blev omvald till president?

Om Trump hade utredningsmaterial gällande Epstein saken, som var falskeligen skriven av Biden-administrationen, då hade Trump släppt det materialet till allmänheten ÖGONBLICKLIGEN. Tro mig.

Luktar bullshit så det stinker 14 mil här

Nej man hade inte släppt utredningsmaterial som var förfalskat och ämnat att skapa mistro mot Trump.

Sen har man sagt att man valt ut all trovärdig information och då har man såklart skapat en ny egen trovärdig pärm. Medans man lämnat allt förfalskat.
Citera
2025-07-18, 17:12
Medlem
Citat:
Finns det någon som faktiskt står på Trumps sida angående detta? Det gör det såklart, men hade varit roligt att höra deras resonemang. Finns det ingen lista nu då? Det är bara ett liberalt påhitt?

Likt alla sekter eller sportklubbar så handlar det om att stödja det egna laget i vått och torrt. Oavsett vad. Många människor är följare. Bää
Citera
2025-07-18, 17:12
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jair.Bolsonaro
Pedo-Trump styr inte narrativet och äcklet skadeskjuter sig själv varje gång han postar på sin plattform.

Ett varningsskott har avslossats mot Pedo-Trump. Kommer dammluckorna öppnas för att fälla äcklet eller är det bara ett varningsskott? Säkerligen kämpar Pedo-Trump desperat med att göra en deal bakom kulisserna för att försöka stoppa flodvågen. Vad Pedo-Trump än gör kommer han att bli en hatad lameduck-president efter midterm elections.
hehe, men donalds försöker få nått att fastna, men det går inte så bra
Citat:
Ursprungligen postat av S.W.I.M
Ditt argument "jag har läst i en annan tråd på Flashback att Trump har våldtagit småbarn" är tyvärr inte tillräckligt trovärdigt för att kunna tas på allvar, än mindre är det en korrekt källhänvisning.

Jag lovar att liknande rykten eller lögner går att finna rörande Biden, Harris, Gandhi, och Mr. T, men det är just det, spekulationer och rykten. Detta är långt ifrån samma sak som en bevisbar sanning. Hade det du sagt varit bevisat hade dessa människor nämligen skakat galler.
Trådvärdigheten kommer om du går till dessa trådar och tar reda på sakligheten och faktan som just gör det till fakta.
Men det är lugnt, förstår du inte vill och för det förstör ditt narrativ.

En sak med Epstein, så finns inte allt.
Men bara de senaste veckorna så har det kommit till en punkt där vi ser en rädd donalds.
Citera
2025-07-18, 17:14
Medlem
Citat:
Nej man hade inte släppt utredningsmaterial som var förfalskat och ämnat att skapa mistro mot Trump.

Sen har man sagt att man valt ut all trovärdig information och då har man såklart skapat en ny egen trovärdig pärm. Medans man lämnat allt förfalskat.
Jo, Trump hade gjort det. "Titta här vad elak och oärlig vänstern har varit med mig, och mot er amerikanska folket" osv. Han hade släppt materialet direkt, om det vore förfalskat.

Så Trump har valt ut "trovärdig" information? Ja det låter ju väldigt betryggande, med en så trovärdig administration USA har just nu. Att dom eventuellt anklagade själva ska godtyckligt välja ut vad som är trovärdig information och inte, i syfte att avge vad för bild då? Istället för att låta folket bedöma själva, vilket var hela anledningen till varför dokumenten skulle släppas.

Vi behöver inte ens fråga dig om källor till dina påståenden. Det är så solklart ändå.
Trump säger ju själv att han inte vill ha republikanernas röster längre, för dom är lättlurade veklingar som tror på dokument som antingen inte finns eller som Trump undanhåller. Alex Jones sitter på sin kanal just nu och bönar till Trump att sluta sätta pistolen i sin egna mun och ge sig på sina egna supporters för dokument som han inte släpper.
Senast redigerad av Robbinist 2025-07-18 kl. 17:17.
Citera
2025-07-18, 17:15
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Du verkar vara i affekt.
Tucker pekar inte ut judar, men han är trött på att Israel ska bestämma över USA.
Inte alls, lugn och fin.
Du vill inte läsa mina texter om jag varvar upp...

Tucker har värnar om antisemiter likt Cooper sen lång tid och är en insinuant paranoid pajas.

Du är lika pucko som rekommenderar antisemiten Cooper som trovärdig källa.

Tucker attackerades nog av Mossad i sängen, eller vad fick han för besök ifjol tror du?

" I got attacked while I was asleep with my wife and four dogs in the bed and mauled, physically mauled … by a demon or by something unseen that left claw marks on my sides."

Epsteins perversa lustar styrde.
Där är det centrala problemet. Inte vem som styr världen.

Män som Epstein och kvinnor som Gishlahne är problemet för alla traffickingoffer.
Citera
2025-07-18, 17:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Inte alls, lugn och fin.
Du vill inte läsa mina texter om jag varvar upp...

Tucker har värnar om antisemiter likt Cooper sen lång tid och är en insinuant paranoid pajas.

Du är lika pucko som rekommenderar antisemiten Cooper som trovärdig källa.

Tucker attackerades nog av Mossad i sängen, eller vad fick han för besök ifjol tror du?

" I got attacked while I was asleep with my wife and four dogs in the bed and mauled, physically mauled … by a demon or by something unseen that left claw marks on my sides."

Epsteins perversa lustar styrde.
Där är det centrala problemet. Inte vem som styr världen.

Män som Epstein och kvinnor som Gishlahne är problemet för alla traffickingoffer.
Jag tycker frågan om vilka som egentligen styr världen är en mycket intressant fråga.
Jag funderar en hel del på det.
Citera
2025-07-18, 17:19
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbinist
Jo, Trump hade gjort det. "Titta här vad elak och oärlig vänstern har varit med mig, och mot er amerikanska folket" osv. Han hade släppt materialet direkt, om det vore förfalskat.

Så Trump har valt ut "trovärdig" information? Ja det låter ju väldigt betryggande, med en så trovärdig administration USA har just nu. Att dom eventuellt anklagade själva ska godtyckligt välja ut vad som är trovärdig information och inte, i syfte att avge vad för bild då? Istället för att låta folket bedöma själva, vilket var hela anledningen till varför dokumenten skulle släppas.

Vi behöver inte ens fråga dig om källor till dina påståenden. Det är så solklart ändå.
Trump säger ju själv att han inte vill ha republikanernas röster längre, för dom är lättlurade veklingar som tror på dokument som antingen inte finns eller som Trump undanhåller. Alex Jones sitter på sin kanal just nu och bönar till Trump att sluta sätta pistolen i sin egna mun och ge sig på sina egna supporters för dokument som han inte släpper.

Grejen är att ditt resonumang är inte logiskt.

Ingen stat hade lagt ut information som är planterad för att förvirra när den väl släpps.

Det säger ju sig självt.
Citera
2025-07-18, 17:20
Medlem
Citat:
Hur släpper man ett fantasifoster?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in