Citat:
Ursprungligen postat av
Piii...
Se där, bevisen duger inte.
Någon som påstås ha sagt något till någon som därpå säger det till andra är inte under någon som helst känd definition = bevis, nej.
Har du inget annat?
Citat:
Men att bli duperad av Candace Owens, det duger.
VEM har blivit duperad av CO och HUR?
Citat:
Åk själv till Frankrike, ta reda på var Jean-Michel Trogneux bor, ring på dörrklockan.
Och om jag nu till äventyrs skulle göra det och en gubbe öppnar som säger att ja, han heter Jean-Michel Trogneux och ja, han är Brigitte Macrons biologiska bror, vad skulle det bevisa, menar du?
Citat:
Men nej, detta skulle inte duga för er, ni skulle nog bara säga att personen som öppnar, bara är en skådis, eller nån annan undanflykt.
Ja, hör och häpna, det finns människor som av olika skäl utger sig för att vara någon annan än den de faktiskt är??
Kan det verkligen stämma? Att det finns sådana människor?
Citat:
Jag har tyvärr mött personer i verkligheten, som nekar till bevis, fast de skulle hålla bevisen i handen.
Hur roligt tror du att det är?
Nej, det är aldrig särskilt upplyftande....om det inte har direkt komiska komponenter.
Som sagt, ditt "bevis" är allt annat än ett faktiskt bevis.
Det fattar till och med ett normalbegåvat barn.
Bättre kan du.
Och jag frågar dig igen. Varför finns det inga kända fotografier av 'Brigitte' från tidig barndom, uppväxt, skolgång, giftemål, tillsammans med sina barn från födsel och fram till att hon var ca 30 år gammal?
Varför är det helt blankt från 0 till 30 års ålder?
Förslag?