2025-07-14, 20:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Aldrig hört talas om privatliv?
Här ser reglerna helt olika ut för privatpersoner vs. självvalt offentliga personer och i synnerhet om dessa råkar vara folkvalda makthavare.

Dvs, ALLT som har med deras ideologi, politik, moral, värderingar, etc, att göra är av yttersta vikt för väljarna att veta om dessa ska kunna veta vem de ska rösta på som landets nästa ledare och president (Fr.) och därmed representant för landet (Fr.) och dess folk.

Allt annat är en travesti på demokrati.

Du gillar inte demokrati?

Citat:
Det var en av de som trodde att Brigitte Macron var transa och att brodern inte fanns.
Länk och citat, finns begravda nånstans i denna tråd.
Igen, om du hävdar att 'Brigitte's biologiska bror definitivt har identifierats så bör du nog presentera dina bevis för det.

Det torde i så fall få ett slut på hela debaklet.

Inte mig emot.
Citera
2025-07-14, 20:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det är bara ett par dagar sedan det visade sig att franskt rättsväsen uppenbarligen inte anser att det är förtal att påstå att någon är transa så länge man själv tror på det. Nu har ju Brigitte iofs precis överklagat domslutet, men blir det samma utfall i högsta domstolen är det förstås meningslöst att försöka Owens och Poussard för samma sak…
Någon mer än jag som har letat efter det inlägget? Jag tror jag kollade hela 10 "dagar" bakåt i tråden, men icke sa Nicke.

Det vore ju förstås inte första gången som signaturen blir tagen på bar gärning med sitt helt ogenerade ljugande.

Och inte lär det blir den sista heller....
Citera
2025-07-14, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Igen, om du hävdar att 'Brigitte's biologiska bror definitivt har identifierats så bör du nog presentera dina bevis för det.

Det torde i så fall få ett slut på hela debaklet.

Inte mig emot.
Proven : Why Brigitte Macron Is Not Jean-Michel Trogneux!
https://www.techarp.com/fact-check/brigitte-macron-jean-michel-trogneux/

Citat:
The conspiracy theory claims that Jean-Michel Henri Trogneux disappeared in the 1980s. That’s not true. While Jean-Michel Trogneux is a very private person, he was actually seen on television with French President Emmanuel Macron on 14 May 2017!
Där finns också bild på Jean-Michel Trogneux och President Emmanuel Macron.

Citat:
Finally, Jonathan Moadab went to Jean-Michel Trogneux’s house, and rang his doorbell. Naturally, Jean-Michel was not happy to see him, and asked him to leave. But he actually met the man himself, and confirmed that he does indeed exist.

Jag gick igenom denna i (FB) Transan Brigitte Macron född Jean-Michel Trogneux

Så, duger detta?
Om inte, varför?
Citera
2025-07-14, 22:23
Medlem
Citat:
Någon mer än jag som har letat efter det inlägget? Jag tror jag kollade hela 10 "dagar" bakåt i tråden, men icke sa Nicke.

Det vore ju förstås inte första gången som signaturen blir tagen på bar gärning med sitt helt ogenerade ljugande.

Läs artikeln som länkades. SnakePlisssken har rätt.
Till och med jag kommenterade artikeln.
Citera
2025-07-15, 00:25
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Vad är det för inlägg du pratar om att du söker?
Har du kanske blandat ihop mig med någon annan eller har du bara snurrat till det ändå? Om du vill ha en länk till att Macron har överklagat domen så är det bara att be om det.
Citera
2025-07-15, 02:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Pga vad några imbecilla stollar
Vilka då?

Citat:
bara fantiserar om??
Om vad?

Citat:
Dröm och glöm och väx upp.
Va?
Citera
2025-07-15, 02:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Proven : Why Brigitte Macron Is Not Jean-Michel Trogneux!
https://www.techarp.com/fact-check/brigitte-macron-jean-michel-trogneux/
The conspiracy theory claims that Jean-Michel Henri Trogneux disappeared in the 1980s. That’s not true. While Jean-Michel Trogneux is a very private person, he was actually seen on television with French President Emmanuel Macron on 14 May 2017!
Där finns också bild på Jean-Michel Trogneux och President Emmanuel Macron.
Och hur vet du att det verkligen var 'Brigitte's biologiska bror som sågs i TV?

Citat:
Finally, Jonathan Moadab went to Jean-Michel Trogneux’s house, and rang his doorbell. Naturally, Jean-Michel was not happy to see him, and asked him to leave. But he actually met the man himself, and confirmed that he does indeed exist.
Så, en viss Jonathan Moadab frågar en man som kallar sig Jean-Michel Trogneux om han existerar, varpå denne svarade att, ja, det gör han?

Vad bevisar det, menar du?

Citat:
Jag gick igenom denna i (FB) Transan Brigitte Macron född Jean-Michel Trogneux

Så, duger detta?
Duger som vad? Som bevis för att 'Brigitte' har en biologisk bror som heter Jean-Michel Trogneux?

Skojar du med oss?

Citat:
Om inte, varför?
Någon som säger något till någon?

Allvar?
Senast redigerad av onopono 2025-07-15 kl. 02:59.
Citera
2025-07-15, 03:12
Medlem
Citat:

Så, en viss Jonathan Moadab frågar en man som kallar sig Jean-Michel Trogneux om han existerar, varpå denne svarade att, ja, det gör han?

Duger som vad? Som bevis för att 'Brigitte' har en biologisk bror som heter Jean-Michel Trogneux?

Skojar du med oss?

Allvar?
Se där, bevisen duger inte.
Men att bli duperad av Candace Owens, det duger.

Åk själv till Frankrike, ta reda på var Jean-Michel Trogneux bor, ring på dörrklockan.
Men nej, detta skulle inte duga för er, ni skulle nog bara säga att personen som öppnar, bara är en skådis, eller nån annan undanflykt.

Jag har tyvärr mött personer i verkligheten, som nekar till bevis, fast de skulle hålla bevisen i handen.
Hur roligt tror du att det är?
Citera
2025-07-15, 03:16
Medlem
Mullrets avatar
En framtida obduktion kan ge svaret. Flashback lär få veta tids nog.

Ingen tidigare pojkvän som kan ge lite ljus över frågan ? Diskuteras detta öppet i Frankrike ?
Citera
2025-07-15, 04:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
En framtida obduktion kan ge svaret. Flashback lär få veta tids nog.

Ingen tidigare pojkvän som kan ge lite ljus över frågan ? Diskuteras detta öppet i Frankrike ?
Hon fickt tre barn med sin tidigare make.
André-Louis Auzière, född 1951, dog 2019.
Citera
2025-07-15, 05:05
Medlem
TuffRobbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Diskuteras detta öppet i Frankrike ?

Inte i media. Men bland vanligt folk tror många att hon är en man. Vanligt att skämta typ:
"Tala inte illa om Brigitte. Han är en bra snubbe..."
Citera
2025-07-15, 09:04
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Skojar du med oss?

Allvar?
Om brodern inte finns - hur kunde då domstolen tillåta att han (tillsammans med Brigitte) var målsägande i åtalet mot de två kvinnorna som påstått att Brigitte föddes som man? Och hur kunde domstolen i första instans döma kvinnorna att betala kompensation till både Brigitte och brodern om han inte existerar?

Är det vanligt i franska domstolar att folk som inte finns får både åtala och dessutom tilldöms skadestånd på tusentals euro?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in