2025-07-10, 18:18
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Ja man kommer inte långt med med enbart att vara "snäll" utan att ha några andra positiva egenskaper som men kvinna kan bli imponerad av.
Vi behöver inte imponeras på. Det handlar om kemi, klickar det så klickar det.

Citat:
Ursprungligen postat av Matarakka
Här är ett problem alltså. Känner ett flertal kvinnliga incels i åldern 25-30, men de drömmer om alfahannar …
Haha, ja. Men de kanske kan träffas innan de dömmer ut varandra på förhand. Inget fel i att ha drömmar, men man måste ju börja på botten för att nå toppen.
Citera
2025-07-10, 18:22
Medlem
JoakimBalls avatar
det positiva är väl att snart kan du gå runt med en käpp å slå kvinnor som inte beter sig "korrekt", och bli belönad för det! inshallah!
Citera
2025-07-10, 19:34
Medlem
UppmarksamhetsHoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrivateWindow
Den typ av kvinnor som dras till de värsta av de där typerna du beskriver ska du vara jävligt glad om du slipper.

Det är ju så. Tråden kan låsas.

Ingen man med värdighet vill ha en kvinna med så dåligt omdöme att hon vill ha en kass man.
Man vill inte ha någon med kasst omdöme. Man vill ha någon med gott omdöme.
Så man behöver inte hata någon. Bara undvik de omdömeslösa kvinnorna. Låt dem umgås med sina kassa män och ta följderna av det...
Man är ju inte direkt avundsjuk på den framtid det paret kommer få....
Citera
2025-07-10, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Vad tror du själv attraherar kvinnor? Det är många saker. Är man inte speciellt social så kan man vara framgångsrik med det man sysslar med. Vi kan nog konstatera att de kvinnor som har det ihop med brottlingar och psykopater är ett fåtal procentuellt sett.

En annan sak viktig för män är att se positivt på livet "ta livet med en klackspark" och inte hålla på med hårklyvningsanalyser och älta problem i all oändlighet om någon säger något negativt till dig inte bli kränkt och indignerad av det. Man ska ge ett intryck av att man är en robust personlighet som klarar av livets problem "när det blåser" och inte kommer bryta ihop mentalt speciellt inte över småsaker.
I den erfarenheten jag har så kan jag säga att det kan vara exakt vad som helst som tjejer finner attraktivt.
Det var lite det som vad min poäng, det går inte att "bygga egenskaper som kvinnor finner attraktiva" för det kan vara exakt vad som helst och chansen kanske är otroligt liten att du träffar en sådan tjej.

Med mig själv som exempel kan sägas att jag är nu i 30 års åldern och började styrketräna redan när jag var 16 för det var kul och jag hörde då att tjejer älskade vältränade killar.
Jag byggde mig själv till en vältränad person och det funkade helt ok skulle jag säga i ung ålder för jag fick uppmärksamhet men det var inte så att jag kunde välja vilken tjej jag ville men jag fick tjejer jag tyckte var attraktiva.
Idag däremot är spelplanen en helt annan, nu är jag i mitt livs bästa form men det är knappt vatten värt för det är typ 50% av Sveriges manliga singelbefolkning i 25-35 års ålder med.
Ovanpå detta har du konkurrensfaktorn att nu har alla tjejer tillgång till oändligt med män genom appar och sociala medier samt verkliga livet så försöker du tävla ikapp dig på den egenskapen du väljer kanske du ändå hamnar efter för någon annan kille än du är bättre och har ett försprång.

Att helt krasst säga "älta inte småproblem" är en lyx för människor som inte behöver bemöta dessa problem i vardagen, saker är annorlunda och att bara "bli attraktiv" är väldigt, väldigt svårt för det kräver så mycket tur i form av att träffa en tjej som uppskattar de egenskaper du bygger på.
Citera
2025-07-10, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredde112
Det är väl inte särskilt konstigt att det är så mycket kvinnohat i dess trådar på Flashback och övriga ställen i samhället?

Vi läser dagligen om kvinnor som hellre är med en kriminell, våldsverkare eller med muskelberg och badboys utseende hellre en än en snäll och kanske blyg man.

Det finns så många män som aldrig fått uppleva vare sig närhet, kärlek eller sex enbart för att mannen inte kvalificerar in på det yttre krav ni kvinnor har.

Vi läser om män som trycker ner kvinnor, behandlar dom illa.

Vi läser om psykopater och narcissist män som får massor med kvinnor på dejting appar och i samhället för att dom är duktiga på att manipulera och ljuga.

Ändå väljer så många kvinnor dessa män före en genuint och snäll man.

Att vi är många som känner rent hat mot kvinnor är väl inte konstigt, visst vi låter bittra. Men vi har ju inte fel!

Om man lyssnar på podden:
Älskade psykopat så förstår man varför vi hatar kvinnor!

Att en man är snäll, ödmjuk och godhjärtad betyder inget för en kvinna i Sverige idag!

Många av oss vill se dessa kvinnor lida!
Njuter när dom råkar illa ut!

Jag var inte sån här från början, men när man alltid blir bortvald och samtidigt ser riktigt elaka män få tonvis med kvinnor på dejtingsajter enbart baserat på sitt utseende så tröttnar man!

Jag är snäll och blyg och lägger 10or dagligen, måste vara något annat
Citera
2025-07-10, 21:02
Medlem
Jag har också börjat få ett hat emot kvinnor. Jag brukade ha väldigt fina flickvänner, mycket vänner, och tjejer som visade intresse. Fick även mycket matchningar på tinder. Av olika anledningar så började jag isolera mig mer och mer runt coronatiden. Blev deprimerad och det har inte riktigt släppt än. Då jag inte har varit med någon kvinna sedan dess har jag börjat "småhata" dessa. Jag vet att det inte är någons personliga fel, möjligtvis mitt eget. Men känslan finns där endå. Jag kan få kvinnor som visar intresse i olika sammanhang men jag fylls bara med ett förakt och dissar dom istället. Vet inte om det räknas som incel. Jag vill ju ha en tjej, men samtdigt inte eftersom jag hatar dessa. Jag dissar även dom som visar intresse då jag inte kan relatera till dom som haft det enkelt som tjejer har haft det senaste 20åren. Tänker liksom inte sjunka så lågt att ge en kvinna det hon vill ha.

Det är svårt med matchningar på tinder nuförtiden, men jag vet att algortimerna har ändrats och att det är mycket svårare för alla senaste åren. Tycker bara kvinnor har haft det så mycket enklare än män senaste 20åren att det verkligen är något som stör mig och hindrar mig från att gå vidare med någon av dessa.

+ vill lägga till att jag är egenföretagare och tjänar miljoner per år. Är i grunden vältränad även om jag har fått lite extrakilon. Jag vet att jag kan få mycket matchningar bara jag skriver ut dessa saker, mitt företag, bilder på mina bilar, min villa, osv. Men jag vill ju inte ha en hora. Vill kunna klicka med personligheten och sedan, om det blir seriösare, börja visa upp dessa saker och ge tjejen "en bonus" Så att säga. Tycker det ör så jävla töntigt med killar som har köpt en skjorta på NK och flashar med bilder från Dubai på sin weekendsemester. Fast dom i själva verket jobbar som typ cafévärdar eller liknande. Men visst tjejer är generellt efterblivna och lättlurade och går igång på det. Jag däremot hatar sådana spel och tänker som sagt inte sjunka till den nivån. Då är jag hellre ensam. Får nog åka till nåt fattigt land snart och hämta upp en fin pingla.
Senast redigerad av Ultramember 2025-07-10 kl. 21:09.
Citera
2025-07-10, 21:05
Medlem
Många incels hatar inte kvinnor. Det är ju dagens samhälle som har gjort att det har blivit såhär. Många ideal handlar ju om attraktion och pengar, och det försöks ju matas in i en sedan barnsben. Man kanske istället ska hata samhället, fast det är nog inte så bra att man gör det heller. Ibland är det bra att göra det.
Citera
2025-07-10, 21:06
Medlem
Citat:
Det är väl inte särskilt konstigt att det är så mycket kvinnohat i dess trådar på Flashback och övriga ställen i samhället?

Vi läser dagligen om kvinnor som hellre är med en kriminell, våldsverkare eller med muskelberg och badboys utseende hellre en än en snäll och kanske blyg man.

Det finns så många män som aldrig fått uppleva vare sig närhet, kärlek eller sex enbart för att mannen inte kvalificerar in på det yttre krav ni kvinnor har.

Vi läser om psykopater och narcissist män som får massor med kvinnor på dejting appar och i samhället för att dom är duktiga på att manipulera och ljuga.

Att vi är många som känner rent hat mot kvinnor är väl inte konstigt, visst vi låter bittra. Men vi har ju inte fel!

Att en man är snäll, ödmjuk och godhjärtad betyder inget för en kvinna i Sverige idag!

Jag var inte sån här från början, men när man alltid blir bortvald och samtidigt ser riktigt elaka män få tonvis med kvinnor på dejtingsajter enbart baserat på sitt utseende så tröttnar man!

De vill gärna ha en badboy de kan fostra till en goodguy. De bästa av två världar.
Men de är väl främst väldigt unga tjejer som resonerar så.

Vilken åldergrupp aimar du på? 20+ 30+ 40+ ?
Citera
2025-07-10, 21:22
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:

Du ska inte hata kvinnor, då bryr du dig fortfarande för mycket. Du ska vara likgiltig. Problemet med kvinnor är att de vill ha oförtjänt makt utan ansvarstagande. De kvinnor som är onormala syns och hörs mer än andra, det ska man också ha klart för sig.
Citera
2025-07-10, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Kvinnor är jävligt överskattade. Inse faktum:

* De har dålig andedräkt.
* De luktar svett.
* Deras mus luktar död fisk.
* De är med största sannolikhet ganska mycket dummare än dig.
* Utan ett kilo smink så ser de ut som killar.
* Utan operationer är de antingen flata i bröst och rumpor eller har hängiga bröst, och rumpor med "apelsinskal".
* De är ute efter din plånbok. (Spendera inga pengar på dom)
* De är oftare otrogna än killar. (Vi matas med att killar är mer otrogna men det är för att vi snackar om våra erövringar medan kvinnorna är tysta, de är värre än oss)
* De blir som tjatiga morsor som ska bestämma allt efter ett tag i förhållandet.
* Du måste stå ut med deras berg- och dalbanehumör. (Psychos)
* Du måste leva med deras oändliga tjat och prat.

Sätt aldrig kvinnor på piedestaler. De förtjänar det icke!

Vilka punkter har jag missat?

Edit: Jag spottar ur mig fakta. Kvinnor kommer försöka få bort det här inlägget.

Kom ihåg: https://www.youtube.com/shorts/UkDiynpBEC4

På de flesta ställen på jorden fungerar relationer mellan man och kvinna och många relationer håller länge ibland hela livet.
Citera
2025-07-10, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ultramember
Jag har också börjat få ett hat emot kvinnor. Jag brukade ha väldigt fina flickvänner, mycket vänner, och tjejer som visade intresse. Fick även mycket matchningar på tinder. Av olika anledningar så började jag isolera mig mer och mer runt coronatiden. Blev deprimerad och det har inte riktigt släppt än. Då jag inte har varit med någon kvinna sedan dess har jag börjat "småhata" dessa. Jag vet att det inte är någons personliga fel, möjligtvis mitt eget. Men känslan finns där endå. Jag kan få kvinnor som visar intresse i olika sammanhang men jag fylls bara med ett förakt och dissar dom istället. Vet inte om det räknas som incel. Jag vill ju ha en tjej, men samtdigt inte eftersom jag hatar dessa. Jag dissar även dom som visar intresse då jag inte kan relatera till dom som haft det enkelt som tjejer har haft det senaste 20åren. Tänker liksom inte sjunka så lågt att ge en kvinna det hon vill ha.

Det är svårt med matchningar på tinder nuförtiden, men jag vet att algortimerna har ändrats och att det är mycket svårare för alla senaste åren. Tycker bara kvinnor har haft det så mycket enklare än män senaste 20åren att det verkligen är något som stör mig och hindrar mig från att gå vidare med någon av dessa.

+ vill lägga till att jag är egenföretagare och tjänar miljoner per år. Är i grunden vältränad även om jag har fått lite extrakilon. Jag vet att jag kan få mycket matchningar bara jag skriver ut dessa saker, mitt företag, bilder på mina bilar, min villa, osv. Men jag vill ju inte ha en hora. Vill kunna klicka med personligheten och sedan, om det blir seriösare, börja visa upp dessa saker och ge tjejen "en bonus" Så att säga. Tycker det ör så jävla töntigt med killar som har köpt en skjorta på NK och flashar med bilder från Dubai på sin weekendsemester. Fast dom i själva verket jobbar som typ cafévärdar eller liknande. Men visst tjejer är generellt efterblivna och lättlurade och går igång på det. Jag däremot hatar sådana spel och tänker som sagt inte sjunka till den nivån. Då är jag hellre ensam. Får nog åka till nåt fattigt land snart och hämta upp en fin pingla.

Har tanken aldrig slagit dig att tjejer kan ha/ha haft det jobbigt i livet på andra sätt?

Det är nog vettigt att mörka ekonomin om man inte är på samma nivå, men en golddigger från ett fattigt land är ett bättre kort?
Senast redigerad av marageo 2025-07-10 kl. 21:51.
Citera
2025-07-10, 21:50
Medlem
Citat:

Dra inte alla kvinnor över en kam. Det är inte okej att generalisera som du gör. De kvinnor jag känner vill inte ha någon importerad kriminell man. Det finns kvinnor som ofrivilligt lever utan närhet och sex också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in