2025-07-10, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starogen
Visst är det så, men det krävs att man lär känna personen. Inget som drar kvinnor först. Typ man försöker få kontakt.. "jag är snäll" och vad ska kvinnan göra med den information? Det måste finnas något mer och direkt.

Ja man kommer inte långt med med enbart att vara "snäll" utan att ha några andra positiva egenskaper som men kvinna kan bli imponerad av.
Citera
2025-07-10, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Klart det finns. De tu tycker dock att de är för fina för varandra.
Här är ett problem alltså. Känner ett flertal kvinnliga incels i åldern 25-30, men de drömmer om alfahannar …
Citera
2025-07-10, 17:08
Medlem
TrueDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg
Kvinnorna blir lättade hjärntvättade av skola, media och vänner. Det krävs en ordentlig man får att få den att vakna ur psykosen. Eller barnlöshet vid 35 det brukar ändra deras beteende rejält.

Dessa kvinnor blir sällan barnlösa om det inte är något genetiskt fel.
De har oftast barn med flera olika män, det är den typen av kvinnor man borde sterilisera.
Citera
2025-07-10, 17:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fredde112

Vi läser dagligen om kvinnor som hellre är med en kriminell, våldsverkare eller med muskelberg och badboys utseende hellre en än en snäll och kanske blyg man.

Förstår inte varför det blir till ett problem för dig personligen ?

Sluta läs skittidningars clickbait, de förvränger proportioner och får sådana som dig med klena nerver att gå i taket och få ett bryt som skadar din redan rubbade kvinnosyn ännu mer
För mig låter du som en typisk crybaby ( Eller pojkman). OOOUÄHHHH ... Jag får ingen uppmärksamhet, trots att jag är så snäll och blyg
Senast redigerad av Upplyften 2025-07-10 kl. 17:13.
Citera
2025-07-10, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iq143
Vilken inställning. Det finns ju massa olika tjejer. Själv är jag hederlig, går inte på gym men jag får tjejer ändå. Och det har blivit många genom åren. Men jag är social kan tala för mig, har humor, bra jobb, klär mig snygg och ekonomin flyter på och behöver aldrig vänta till nästa löning.

Vilka hittar jag då, alla möjliga tjejer de flesta kan betecknas som vanliga. Jag har vid ett par tillfällen faktiskt fått några på kroken som normalt dras till badboy men dessa har inte varit något att ha. Helt enkelt för att de är ADHD tjejer som strular till det för sig. Så detta är inget att stå efter. Låt dem vara och låt dem leva sitt misslyckade liv. Men det gäller att vara framåt på ett balanserat sätt lite svårt att förklara. Det går inte att sitta och vänta men du får inte heller vara allt för på.

Jag förmodar att du håller dig till ladyboys i Pattaya?
Citera
2025-07-10, 17:32
Medlem
dude2ks avatar
Det är ju fan terrorism!
Citera
2025-07-10, 17:35
Medlem
Incendios avatar
Du avslöjar dig själv här bör du skriver "läser dagligen om". Men läs inte om den lilla grupp dombommar som väljer kriminella avskum då. Du väljer var du lägger ditt fokus.
Citera
2025-07-10, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a-mortal
Det där säger du bara för att han inte ska tycka synd om sig själv. Du är så snäll.

Problemet är att TS inte ser bristerna i sig själv och vill ha kvinnor som inte vill ha honom.
Så enkelt är det.

Det spelar ingen roll varför någon inte vill vara med en, det är alltid deras rätt att tacka nej till ett förhållande.

Slår vad om att TS graderar kvinnor efter hårfärg, ögonfärg, kroppsfigur och hudfärg.
Tror han behöver ta röda pillret när det gäller hur han själv fungerar.
Ett svin som vill att kvinnor lider.

Hoppas han hittar Jesus.

Amen!!
Citera
2025-07-10, 17:51
Medlem
Just nu lanserar Netflix dokumentären ”Better late than single”. Mycket sevärd. Handlar om 25-30-åringar som aldrig dejtat, aldrig vågat ens närma sig etc. Alltså incels av båda könen, MEN, det går att göra något åt det …
Tips finns för den som vill förändra sin situation.
Citera
2025-07-10, 17:52
Medlem
FNLSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marageo
Vem är Lisbeth?

Men nej, en genuint fin kvinnosyn är definitivt en förutsättning. Motsatsen märks snabbt om man inte blundar för små varningssignaler och har definitivt funnits latent från början. Att vissa blir besvikna kan man förstå men att vilja se kvinnor lida är något helt annat.
Salander
Citera
2025-07-10, 17:54
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Att en man är snäll, ödmjuk och godhjärtad betyder inget för en kvinna i Sverige idag! Många av oss vill se dessa kvinnor lida! Njuter när dom råkar illa ut! Jag var inte sån här från början, men när man alltid blir bortvald och samtidigt ser riktigt elaka män få tonvis med kvinnor på dejtingsajter enbart baserat på sitt utseende så tröttnar man!

"Många av oss vill se dessa kvinnor lida!" - du är uppenbarligen också störd och riktigt elak och inte ens hjälper dig.

Något många incel har gemensamt är att när de får tips om att skippa krav och preferenser gällande kvinnor så blir de förbannade och kränkta "de har också rätt att få träffa någon de är attraherade av" - samtidigt som de anser att det är fullt rimligt att kvinnor ska få sakna möjligheterna att välja.
Citera
2025-07-10, 17:56
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Det är väl inte särskilt konstigt att det är så mycket kvinnohat i dess trådar på Flashback och övriga ställen i samhället?

Vi läser dagligen om kvinnor som hellre är med en kriminell, våldsverkare eller med muskelberg och badboys utseende hellre en än en snäll och kanske blyg man.

Det finns så många män som aldrig fått uppleva vare sig närhet, kärlek eller sex enbart för att mannen inte kvalificerar in på det yttre krav ni kvinnor har.

Vi läser om män som trycker ner kvinnor, behandlar dom illa.

Vi läser om psykopater och narcissist män som får massor med kvinnor på dejting appar och i samhället för att dom är duktiga på att manipulera och ljuga.

Ändå väljer så många kvinnor dessa män före en genuint och snäll man.

Att vi är många som känner rent hat mot kvinnor är väl inte konstigt, visst vi låter bittra. Men vi har ju inte fel!

Om man lyssnar på podden:
Älskade psykopat så förstår man varför vi hatar kvinnor!

Att en man är snäll, ödmjuk och godhjärtad betyder inget för en kvinna i Sverige idag!

Många av oss vill se dessa kvinnor lida!
Njuter när dom råkar illa ut!

Jag var inte sån här från början, men när man alltid blir bortvald och samtidigt ser riktigt elaka män få tonvis med kvinnor på dejtingsajter enbart baserat på sitt utseende så tröttnar man!

Kvinnor är jävligt överskattade. Inse faktum:

* De har dålig andedräkt.
* De luktar svett.
* Deras mus luktar död fisk.
* De är med största sannolikhet ganska mycket dummare än dig.
* Utan ett kilo smink så ser de ut som killar.
* Utan operationer är de antingen flata i bröst och rumpor eller har hängiga bröst, och rumpor med "apelsinskal".
* De är ute efter din plånbok. (Spendera inga pengar på dom)
* De är oftare otrogna än killar. (Vi matas med att killar är mer otrogna men det är för att vi snackar om våra erövringar medan kvinnorna är tysta, de är värre än oss)
* De blir som tjatiga morsor som ska bestämma allt efter ett tag i förhållandet.
* Du måste stå ut med deras berg- och dalbanehumör. (Psychos)
* Du måste leva med deras oändliga tjat och prat.

Sätt aldrig kvinnor på piedestaler. De förtjänar det icke!

Vilka punkter har jag missat?

Edit: Jag spottar ur mig fakta. Kvinnor kommer försöka få bort det här inlägget.

Kom ihåg: https://www.youtube.com/shorts/UkDiynpBEC4
Senast redigerad av Muslimfitta 2025-07-10 kl. 18:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in