Flashback bygger pepparkakshus!
2025-07-10, 03:09
Medlem
Det är väl inte särskilt konstigt att det är så mycket kvinnohat i dess trådar på Flashback och övriga ställen i samhället?

Vi läser dagligen om kvinnor som hellre är med en kriminell, våldsverkare eller med muskelberg och badboys utseende hellre en än en snäll och kanske blyg man.

Det finns så många män som aldrig fått uppleva vare sig närhet, kärlek eller sex enbart för att mannen inte kvalificerar in på det yttre krav ni kvinnor har.

Vi läser om män som trycker ner kvinnor, behandlar dom illa.

Vi läser om psykopater och narcissist män som får massor med kvinnor på dejting appar och i samhället för att dom är duktiga på att manipulera och ljuga.

Ändå väljer så många kvinnor dessa män före en genuint och snäll man.

Att vi är många som känner rent hat mot kvinnor är väl inte konstigt, visst vi låter bittra. Men vi har ju inte fel!

Om man lyssnar på podden:
Älskade psykopat så förstår man varför vi hatar kvinnor!

Att en man är snäll, ödmjuk och godhjärtad betyder inget för en kvinna i Sverige idag!

Många av oss vill se dessa kvinnor lida!
Njuter när dom råkar illa ut!

Jag var inte sån här från början, men när man alltid blir bortvald och samtidigt ser riktigt elaka män få tonvis med kvinnor på dejtingsajter enbart baserat på sitt utseende så tröttnar man!
Citera
2025-07-10, 03:40
Den typ av kvinnor som dras till de värsta av de där typerna du beskriver ska du vara jävligt glad om du slipper.
Citera
2025-07-10, 04:09
Medlem
a-mortals avatar
Välkommen tillbaks?

Jag gillar bad girls, så nu får alla kvinnor hata män. Njuta av att se män lida.

Jag tror jag måste säga nåt värre för att de ska hata alla män.
Typ. Gående inkubatorer? Nej det är nog för svårt det här.
Ingen aning hur man förnedrar kvinnor till den punkt att de aldrig mer vill se en man.

Kanske, kvinnor hör hemma i tvättstugan. Den tror jag svider.

Nu har ju enstaka kvinnor sagt väldigt fula saker om män, men det är inget jag bryr mig om.

Jag minns iaf hur kvinnor blir behandlade när de inte hittat en man.

Du får skaffa en hund eller katt.
Citera
2025-07-10, 04:20
Medlem
Vi har blivit matade med lögner i decennier om hur en man ska vara och inte och hur samspelet mellan könen fungerar , det är det som är det främsta problemet.

Men har helt enkelt uppmuntrat till ett mer feminint beteende bland män , vilket gör att kvinnorna slutar ty sig till männen varpå dem blir arga och frustrerade och anstränger sig ännu mer för att attrahera henne - vilket i sin tur gör saken värre.

Det är så incels och simps kommer till. Det är individer som inte ser igenom allt detta.
Citera
2025-07-10, 04:38
Medlem
a-mortals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrivateWindow
Den typ av kvinnor som dras till de värsta av de där typerna du beskriver ska du vara jävligt glad om du slipper.
Det där säger du bara för att han inte ska tycka synd om sig själv. Du är så snäll.

Problemet är att TS inte ser bristerna i sig själv och vill ha kvinnor som inte vill ha honom.
Så enkelt är det.

Det spelar ingen roll varför någon inte vill vara med en, det är alltid deras rätt att tacka nej till ett förhållande.

Slår vad om att TS graderar kvinnor efter hårfärg, ögonfärg, kroppsfigur och hudfärg.
Tror han behöver ta röda pillret när det gäller hur han själv fungerar.
Ett svin som vill att kvinnor lider.

Hoppas han hittar Jesus.
Citera
2025-07-10, 05:36
Medlem
Men varför skall ni tvinga kvinnorna vilka de skall vara med va?

Det är som med vilket företag som helst. Konkurrens. Vem vill ha de sämsta telefonerna om man har råd med de bästa?
Citera
2025-07-10, 06:15
Medlem
S3ONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrivateWindow

Medhåll. Jag har träffat ett par sådana tyvärr.
Citera
2025-07-10, 06:20
Medlem
Turbulentxxxs avatar
Det är väl inte konstigt att kvinnor vill ha män istället istället för töntar som bölar när dom i något försök till manlighet slår sig med hammaren på tummen, försynta nästan feminina ”mans”figurer som står med förkläde i köket och vid frågan ”vad ska vi kolla på” svarar: sex and the city!

Inte mer konstigt än att jag inte vill ha en tatuerad kvinna som kör HD och halsar millenium långburk.
Citera
2025-07-10, 06:37
Medlem
SnutteFia03s avatar
Vad hjälper det att bli hatisk då?

En man behöver inte bli en elak kriminell för att bli intressant för kvinnor, men om hans nuvarande approach inte fungerar så får han väl göra anpassningar efter hur läget ser ut?

Sen är det här stycket rätt intressant ur ett psykologiskt perspektiv:

Citat:
Om man lyssnar på podden:
Älskade psykopat så förstår man varför vi hatar kvinnor!

Att en man är snäll, ödmjuk och godhjärtad betyder inget för en kvinna i Sverige idag!

Många av oss vill se dessa kvinnor lida!
Njuter när dom råkar illa ut!

Så där resonerar inte någon som är snäll, godhjärtad eller ödmjuk.
Senast redigerad av SnutteFia03 2025-07-10 kl. 07:10.
Citera
2025-07-10, 06:38
Medlem
Pripps0.0s avatar
Det är alltid bekvämt att skylla sina egna problem och tillkortakommanden på någon/något utomstående, istället för att arbeta på sig själv.

Det finns givetvis "incel"-tjejer också, men hade en sådan närmat sig dig hade du tyckt att du var för god för henne, inte sant?

Du vill se de kvinnorna lida, säger du, men begriper uppenbarligen inte att de gör det när de inser att mannen inte är den de trodde han var och börjar puckla på henne.

Det hjälper dig inte ett smack att hata tjejer för att du känner dig bortvald, det förvärrar bara ditt problem.
Citera
2025-07-10, 06:59
Medlem
Rymdkommissaries avatar
Hur fan kan man hata kvinnor egentligen? Verkar sjukt. Incels är ett hot mot samhället.
Citera
2025-07-10, 07:07
Avstängd
Om incels hatar kvinnor så är det väl inget problem. Man vill väl inte knulla någon som man hatar. Och får inte det..Var är problemet..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in