2025-07-10, 13:34
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbulentxxx
Skulle tippa på att alla incels har autistiska drag, men att inte få knulla när det är det enda man vill kan nog ta knäcken på även en utan autismdiagnos.
Det är rätt sorgligt om det är det enda man vill. Kanske därför dom inte hittar någon?

Brudar tänder inte på äckel! Och en man som bara vill ligga är äcklig. Bra att dom blir ratade Dom får hålla sig till sin porr och blunda och låtsas att hon vill ha honom på riktigt. Gör oss en tjänst och fortsätt fantisera, bort med er från våra gator. Tack tack
Citera
2025-07-10, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredde112
Det är väl inte särskilt konstigt att det är så mycket kvinnohat i dess trådar på Flashback och övriga ställen i samhället?

Vi läser dagligen om kvinnor som hellre är med en kriminell, våldsverkare eller med muskelberg och badboys utseende hellre en än en snäll och kanske blyg man.

Det finns så många män som aldrig fått uppleva vare sig närhet, kärlek eller sex enbart för att mannen inte kvalificerar in på det yttre krav ni kvinnor har.

Vi läser om män som trycker ner kvinnor, behandlar dom illa.

Vi läser om psykopater och narcissist män som får massor med kvinnor på dejting appar och i samhället för att dom är duktiga på att manipulera och ljuga.

Ändå väljer så många kvinnor dessa män före en genuint och snäll man.

Att vi är många som känner rent hat mot kvinnor är väl inte konstigt, visst vi låter bittra. Men vi har ju inte fel!

Om man lyssnar på podden:
Älskade psykopat så förstår man varför vi hatar kvinnor!

Att en man är snäll, ödmjuk och godhjärtad betyder inget för en kvinna i Sverige idag!

Många av oss vill se dessa kvinnor lida!
Njuter när dom råkar illa ut!

Jag var inte sån här från början, men när man alltid blir bortvald och samtidigt ser riktigt elaka män få tonvis med kvinnor på dejtingsajter enbart baserat på sitt utseende så tröttnar man!

Så ni är ödmjuka och snälla och godhjärtade men ändå hatar ni kvinnor? Hur går det ihop? Är man godhjärtad om man vill se kvinnor lida? Alla ni incells måste börja med att titta er själva i spegeln och fundera på varför ni blir bortvalda. Och kanske också börja sänka era krav på kvinnorna.
Citera
2025-07-10, 13:40
Medlem
Citat:
Att en man är snäll, ödmjuk och godhjärtad betyder inget för en kvinna i Sverige idag!

Är inte detta en smula motsägelsefullt? En snäll godhjärtad man som njuter när kvinnor råkar illa ut…

Dessutom har utseende väldigt lite med hur framgångsrikt man lyckas uppvakta sitt motsatta kön. Det är sannolikt din tveksamma personlighet som sätter käppar i hjulet för dig.
Citera
2025-07-10, 13:46
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Det är väl inte särskilt konstigt att det är så mycket kvinnohat i dess trådar på Flashback och övriga ställen i samhället?

Vi läser dagligen om kvinnor som hellre är med en kriminell, våldsverkare eller med muskelberg och badboys utseende hellre en än en snäll och kanske blyg man.

Det finns så många män som aldrig fått uppleva vare sig närhet, kärlek eller sex enbart för att mannen inte kvalificerar in på det yttre krav ni kvinnor har.

Vi läser om psykopater och narcissist män som får massor med kvinnor på dejting appar och i samhället för att dom är duktiga på att manipulera och ljuga.

Att vi är många som känner rent hat mot kvinnor är väl inte konstigt, visst vi låter bittra. Men vi har ju inte fel!

Jag var inte sån här från början, men när man alltid blir bortvald och samtidigt ser riktigt elaka män få tonvis med kvinnor på dejtingsajter enbart baserat på sitt utseende så tröttnar man!

Många får dra nitlotten på dejtingmarknaden av olika anledningar. Kvinnor över 35 blir i princip osynliga för män till ex, andra är bara fula eller har en dålig personlighet.

Det är inte anledning att hata andra, utan att arbeta med sig själv!
Citera
2025-07-10, 13:47
Medlem
Sefiruzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Det finns väl säkert lika många incel kvinnor vs män.
Har man ett avvikande beteende så får man vara beredd på att inte bli omyckt oavsett om man är man eller kvinna

Tror inte incel kvinnor existerar, kanske en och annan religiös volontär celibat.
Män ställer alldeles får låga krav nu förtiden, spelar ingen roll om man väger 200kg och är socialt efterbliven som kvinna bara gå ner på puben och fixa ett knull inom 10min om man så vill.
Citera
2025-07-10, 13:53
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Alla kommer inte få sprida sina gener vidare, sådan är naturen. Men livet kan väl innehålla positiva saker ändå?

Ju mer du tänker att du inte får kvinnor desto färre kommer du få!

Hitta dig själv först och sök sedan en kvinna utomlands, om du nu nödvändigtvis måste ha en !

Jag ser ”min” kvinna först och främst som min bästa vän och inte utifrån att få ligga (så jävla fantastisk är det inte när man legat på hålet x antal gånger)!
Citera
2025-07-10, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Jag tror att du blandar ihop "snygga" kvinnor med "fixade" kvinnor. Kvinnor som har en viss look för att de t.ex. blonderar håret, lägger in fillers i läpparna och silikon i brösten, tatuerar sig och börjar med botox tidigt, alltid är extremt sminkade o.s.v.. Du har nog blivit konditionerad att se på sådana tjejer som "snygga tjejer", fast det är konstgjort alltsammans. Dessa tjejer är naturligtvis inte snyggare egentligen än deras jämnåriga som befinner sig på t.ex. läkar- eller juristprogrammet - diskreta, väluppfostrade och välvårdade unga damer som aldrig skulle ta i en Martin eller "Marcus" med tång.

WORD!
Citera
2025-07-10, 14:00
Medlem
Dessa "män" har ingen förrutom sig själva att klandra. Skaffar man en utbildning, håller sig vältränad och satsar på kvinnor på sig egna nivå så är det hur lätt som helst att skaffa en partner.

Losers är bara sura när den snygga cosplay-tjejen inte vill bli tillsammans med en arbetslös snubbe med chipstuttar som inte kan hålla ögonkontakt.

Gå till en psykolog, börja träna, skaffa hobbies och ett jobb som inte är att vara en Discordmod så ska ni se att livet blir enklare.
Citera
2025-07-10, 14:14
Medlem
Triremers avatar
Varför hata kvinnorna och deras val?

Jag känner då ingen man som har så dåliga gener att han inte kan fixa en tjej. En av de fulaste jag känner har en söt och trevlig tjej. En jag känner till gifte sig med en snygg tjej som han träffat efter att han blev förlamad…

Problemet ligger på individnivå hos er. Ni kan ta er ut ur incelträsket. På högre nivå är det dock så att en andel män kommer prioriteras bort. Det är som med arbetslöshet. Ens egna ansträngningar påverkar läget.

Och tacka fan för att tjejer väljer. Hur hade genpoolen sett ut annars?
Citera
2025-07-10, 14:19
Avstängd
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrueDevil
Så du är en man som tar tredjehands sorteringen eftersom du inte kan få det du vill ha?
Personligen är jag hellre ensam än att "nöja" mig med en kvinna bara för att slippa vara ensam.
Men alla är olika, typiskt BETA mentalitet.
Varför citerar du mig när ditt svar inte har något med mitt inlägg att göra?
Var skrev jag att jag skulle nöja mig med tredjesorteringen???..jo ingenstans.
Ni incels som inte har utséendet med er borde däremot nöja er med fulare tjejer så slipper vi snyggingar bli beskjutna när ni fulla av hat utför nästa skolkjutning.
Och BETA??? Är du fem år gammal eller varför använder du ett barnsligt uttrycka som BETA?
Hör av dig när du fyllt 18 då flashback har 18-årsgräns så du får inte skriva här än på några år.
Citera
2025-07-10, 14:24
Medlem
FNLSs avatar
Ingen kvinna kommer välja en man som hatar kvinnor, allra minst Lisbeth
Citat:

Citera
2025-07-10, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
När lumpen var obligatorisk fanns inte internet, och man umgicks mer naturligt än nu. Det var betydligt lättare att träffa någon då.

Får en känsla av att både tjejer och killar idag är alldeles för fasta i mobiler och spel, det är bekvämt och en flykt från verkligheten. Man kanske saknar en partner, men det kräver ju också att man engagerar sig. Eller vill man bara ha någon som sitter bredvid och kollar vad man gör på nätet?
Ja exakt, klart de får en skev verklighetsuppfattning då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in