Citat:
Ursprungligen postat av
SnutteFia03
Så där resonerar inte någon som är snäll, godhjärtad eller ödmjuk.
Precis.
Människor som påstår sig vara snälla och godhjärtade, är det i allmänhet inte.
En snäll människa gör snälla saker, för att det får hen att må bra.
En person som gör "snälla" saker, och blir bitter över att den "snälla" handlingen inte ger tänkt utfall, är knappst snäll på riktigt.
När jag var tonåring tänkte jag också så där, att om jag bara var tålmodig, lyssnade på tjejens skitprat i flera timmar, och bjöd henne på cigg hela kvällen, så BORDE jag få ligga. Så funkar det självklart inte. Det var ren omognad.
Kärlek är inte en "marknad", och det finns inga regler. Det finns ingen domstol du kan överklaga till, när du inte får brudar. Det enda du kan göra, är att vara dig själv och intressera dig genuint för andra människor. Det är först då det kommer hända bra saker.
Jag har också läst dessa hundratals incel- och kvinnohatstrådar, och kan ju konstatera att det inte bara är kvinnor som hatas. Det är "samhället", personer med fel åsikter, blattar, personer som äter fel mat, läkare som inte skriver ut den önskade medicinen, fittiga "normies" som vill att jag ska följa med på AW osv. Det är bara hat, hat, hat från morgon till kväll. Vem fan vill vara med en sådan person?