2025-07-10, 10:04
Medlem
David_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0

Inser inte ni incels att det ni suktar efter och avundas är det värsta tänkbara förhållande man kan ha?!

Kvinnorna ni hatar blir illa behandlade av instabila män. Ingen av dessa är lyckliga och nöjda över sin tillvaro.

Jag skrev att det var när jag var ung.
Resonerar inte riktigt så idag, läs hela min text istället.

När jag började bygga upp kroppen och fick muskler och självförtroende så ändrades allt och är idag över 40+ och jagar inte White trash brudar.

Får hur mycket kvinnor som helst.
Men jag vet att det är ytlighet i början sedan kommer känslorna.
Citera
2025-07-10, 10:09
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Man ska inte hata kvinnor, man ska knulla dom..
Citera
2025-07-10, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrivateWindow
Den typ av kvinnor som dras till de värsta av de där typerna du beskriver ska du vara jävligt glad om du slipper.

Nja, men det kan vara dom snällaste av dom snälla faktiskt. Tjejerna altså.

Inte alltid, men det också.
Citera
2025-07-10, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Jag kan faktiskt förstå att ensamma män känner en ilska, när de läser om sådana som Martin Jonsson (Lotta Rudholms mördare) och nu "Marcus" som det var ett reportage om i Expressen för några dagar sedan och finns en tråd om här också under "Brott och brottsbekämpning" - de två verkar för övrigt vara likadana, de är till och med lika till utseendet med hals- och handtatueringar och galen blick. Dessa får ständigt nya kvinnor till och med trots att kvinnorna VET vad de har gjort innan, medan män som aldrig gjort en kvinna något ont inte får någon. Jo jag förstår ilskan och bitterheten!

...men du/ni måste också förstå, att det är en mindre andel av kvinnor, som också är trasiga för det mesta alternativt mycket naiva och enfaldiga, som inleder något med sådana män som Martin och "Marcus". De allra flesta av oss gör det inte, vi springer bara vi ser en sådan i ögonvrån, aktar oss för att ta blickkontakt. Ditt/era problem att få kontakt med kvinnor beror på något annat, något hos dig/er själva - inte att kvinnor i allmänhet trånar efter Martin och "Marcus". Detta tänk är alltså en dead end, ni måste arbeta på att förbättra er själva i stället, göra er mer attraktiva. Och då inte med hals- och handtatueringar!

Bra poäng!

Både ja och nej några av dem snyggaste tjejerna är faktiskt ofta attraherade av kriminella killar och stylen det innebär. De snyggaste kvinnorna har ett otroligt stort värde hos män då kvinnors värde på den sexuella marknaden främst sitter i utseendet.
Citera
2025-07-10, 10:15
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
Jag skrev att det var när jag var ung.
Resonerar inte riktigt så idag, läs hela min text istället.

När jag började bygga upp kroppen och fick muskler och självförtroende så ändrades allt och är idag över 40+ och jagar inte White trash brudar.

Får hur mycket kvinnor som helst.
Men jag vet att det är ytlighet i början sedan kommer känslorna.
Dina råd var hur som helst urusla.

Man vinner ingenting på att "bli ett svin", "visa kvinnor att du skiter i dom" eller "Att dissa och nonchalera kvinnor med ett bra självförtroende". Nada.

Det är inget j-vla maktspel.

"Bli ditt bästa jag", var däremot ett bra råd. Man kan inte ändra på någon annan än sig själv.
Citera
2025-07-10, 10:20
Medlem
AndersPersson99s avatar
Nej du har ingen rätt att kräva att kvinnor attraheras av dig. Att du vore "blyg" eller "snäll" säger mig snarare att du är en asocial jättebebis med diagnoser och utan drivkraft som sitter hemma i mammas källare och är en loser. Istället för att ge dig på kvinnor kanske du ska försöka att ge dig på dessa "muskelberg" som du hävdar att alla kvinnor väljer istället? Men det vågar du inte då du är en liten mes.
Att kvinnor väljer bort dig är inte för att det är fel på kvinnorna, utan för att det är fel på dig. Du är oattraktiv.
Citera
2025-07-10, 10:22
Avstängd
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackwack
Både ja och nej några av dem snyggaste tjejerna är faktiskt ofta attraherade av kriminella killar och stylen det innebär. De snyggaste kvinnorna har ett otroligt stort värde hos män då kvinnors värde på den sexuella marknaden främst sitter i utseendet.

Jag tror att du blandar ihop "snygga" kvinnor med "fixade" kvinnor. Kvinnor som har en viss look för att de t.ex. blonderar håret, lägger in fillers i läpparna och silikon i brösten, tatuerar sig och börjar med botox tidigt, alltid är extremt sminkade o.s.v.. Du har nog blivit konditionerad att se på sådana tjejer som "snygga tjejer", fast det är konstgjort alltsammans. Dessa tjejer är naturligtvis inte snyggare egentligen än deras jämnåriga som befinner sig på t.ex. läkar- eller juristprogrammet - diskreta, väluppfostrade och välvårdade unga damer som aldrig skulle ta i en Martin eller "Marcus" med tång.
Citera
2025-07-10, 10:27
Medlem
Är man en snäll, välvårdad man som inte är helt socialt inkompetent löser det sig till slut.
Det är ofta män som kanske inte är så attraktiva, kanske har svårt med det sociala och som inte är snälla utan rätt dåliga män med tvivelaktiga värderingar som får det svårt. De kan höja kvinnor som är 10-poängare till skyarna (därför tycker de att de är snälla) men behandla kvinnor som är mer på deras nivå som skit.
Dessutom har en modern typ av slöhet slagit in. Dessa män tror att det ska vara lika lätt att få en kvinna som att få en pizza hem med foodora. De sitter hemma och gnäller över utebliven leverans istället för att lämna hemmet och bege sig dit kvinnor finns i verkliga världen
Citera
2025-07-10, 10:27
Medlem
TrueDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Jag tror att du blandar ihop "snygga" kvinnor med "fixade" kvinnor. Kvinnor som har en viss look för att de t.ex. blonderar håret, lägger in fillers i läpparna och silikon i brösten, tatuerar sig och börjar med botox tidigt, alltid är extremt sminkade o.s.v.. Du har nog blivit konditionerad att se på sådana tjejer som "snygga tjejer", fast det är konstgjort alltsammans. Dessa tjejer är naturligtvis inte snyggare egentligen än deras jämnåriga som befinner sig på t.ex. läkar- eller juristprogrammet - diskreta, väluppfostrade och välvårdade unga damer som aldrig skulle ta i en Martin eller "Marcus" med tång.

Dina svar i denna tråd är nog de bästa jag läst från dig.
Och då har jag faktiskt "klankat" ner på dina inlägg i andra trådar, men här tycker jag att du är helt rätt!
Citera
2025-07-10, 10:34
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Så där resonerar inte någon som är snäll, godhjärtad eller ödmjuk.

Precis.

Människor som påstår sig vara snälla och godhjärtade, är det i allmänhet inte.
En snäll människa gör snälla saker, för att det får hen att må bra.
En person som gör "snälla" saker, och blir bitter över att den "snälla" handlingen inte ger tänkt utfall, är knappst snäll på riktigt.

När jag var tonåring tänkte jag också så där, att om jag bara var tålmodig, lyssnade på tjejens skitprat i flera timmar, och bjöd henne på cigg hela kvällen, så BORDE jag få ligga. Så funkar det självklart inte. Det var ren omognad.

Kärlek är inte en "marknad", och det finns inga regler. Det finns ingen domstol du kan överklaga till, när du inte får brudar. Det enda du kan göra, är att vara dig själv och intressera dig genuint för andra människor. Det är först då det kommer hända bra saker.

Jag har också läst dessa hundratals incel- och kvinnohatstrådar, och kan ju konstatera att det inte bara är kvinnor som hatas. Det är "samhället", personer med fel åsikter, blattar, personer som äter fel mat, läkare som inte skriver ut den önskade medicinen, fittiga "normies" som vill att jag ska följa med på AW osv. Det är bara hat, hat, hat från morgon till kväll. Vem fan vill vara med en sådan person?
Citera
2025-07-10, 10:38
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredde112
Det är väl inte särskilt konstigt att det är så mycket kvinnohat i dess trådar på Flashback och övriga ställen i samhället?

Vi läser dagligen om kvinnor som hellre är med en kriminell, våldsverkare eller med muskelberg och badboys utseende hellre en än en snäll och kanske blyg man.

Det finns så många män som aldrig fått uppleva vare sig närhet, kärlek eller sex enbart för att mannen inte kvalificerar in på det yttre krav ni kvinnor har.

Vi läser om män som trycker ner kvinnor, behandlar dom illa.

Vi läser om psykopater och narcissist män som får massor med kvinnor på dejting appar och i samhället för att dom är duktiga på att manipulera och ljuga.

Ändå väljer så många kvinnor dessa män före en genuint och snäll man.

Att vi är många som känner rent hat mot kvinnor är väl inte konstigt, visst vi låter bittra. Men vi har ju inte fel!

Om man lyssnar på podden:
Älskade psykopat så förstår man varför vi hatar kvinnor!

Att en man är snäll, ödmjuk och godhjärtad betyder inget för en kvinna i Sverige idag!

Många av oss vill se dessa kvinnor lida!
Njuter när dom råkar illa ut!

Jag var inte sån här från början, men när man alltid blir bortvald och samtidigt ser riktigt elaka män få tonvis med kvinnor på dejtingsajter enbart baserat på sitt utseende så tröttnar man!
Du verkar inte frisk,. Dags för dig att söka hjälp och inse att det inte är kvinnor det är fel på utan dig.
Citera
2025-07-10, 10:40
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Precis.

Människor som påstår sig vara snälla och godhjärtade, är det i allmänhet inte.
En snäll människa gör snälla saker, för att det får hen att må bra.
En person som gör "snälla" saker, och blir bitter över att den "snälla" handlingen inte ger tänkt utfall, är knappst snäll på riktigt.

När jag var tonåring tänkte jag också så där, att om jag bara var tålmodig, lyssnade på tjejens skitprat i flera timmar, och bjöd henne på cigg hela kvällen, så BORDE jag få ligga. Så funkar det självklart inte. Det var ren omognad.

Kärlek är inte en "marknad", och det finns inga regler. Det finns ingen domstol du kan överklaga till, när du inte får brudar. Det enda du kan göra, är att vara dig själv och intressera dig genuint för andra människor. Det är först då det kommer hända bra saker.

Jag har också läst dessa hundratals incel- och kvinnohatstrådar, och kan ju konstatera att det inte bara är kvinnor som hatas. Det är "samhället", personer med fel åsikter, blattar, personer som äter fel mat, läkare som inte skriver ut den önskade medicinen, fittiga "normies" som vill att jag ska följa med på AW osv. Det är bara hat, hat, hat från morgon till kväll. Vem fan vill vara med en sådan person?
Bra sammanfattat. Resan börjar med en själv och endast man själv kan göra det som krävs för att få ett bra liv utan varje dag fylld med hat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in