2025-07-10, 07:21
Medlem
Vilken inställning. Det finns ju massa olika tjejer. Själv är jag hederlig, går inte på gym men jag får tjejer ändå. Och det har blivit många genom åren. Men jag är social kan tala för mig, har humor, bra jobb, klär mig snygg och ekonomin flyter på och behöver aldrig vänta till nästa löning.

Vilka hittar jag då, alla möjliga tjejer de flesta kan betecknas som vanliga. Jag har vid ett par tillfällen faktiskt fått några på kroken som normalt dras till badboy men dessa har inte varit något att ha. Helt enkelt för att de är ADHD tjejer som strular till det för sig. Så detta är inget att stå efter. Låt dem vara och låt dem leva sitt misslyckade liv. Men det gäller att vara framåt på ett balanserat sätt lite svårt att förklara. Det går inte att sitta och vänta men du får inte heller vara allt för på.
Citera
2025-07-10, 07:33
Avstängd
Merwinnas avatar
Jag kan faktiskt förstå att ensamma män känner en ilska, när de läser om sådana som Martin Jonsson (Lotta Rudholms mördare) och nu "Marcus" som det var ett reportage om i Expressen för några dagar sedan och finns en tråd om här också under "Brott och brottsbekämpning" - de två verkar för övrigt vara likadana, de är till och med lika till utseendet med hals- och handtatueringar och galen blick. Dessa får ständigt nya kvinnor till och med trots att kvinnorna VET vad de har gjort innan, medan män som aldrig gjort en kvinna något ont inte får någon. Jo jag förstår ilskan och bitterheten!

...men du/ni måste också förstå, att det är en mindre andel av kvinnor, som också är trasiga för det mesta alternativt mycket naiva och enfaldiga, som inleder något med sådana män som Martin och "Marcus". De allra flesta av oss gör det inte, vi springer bara vi ser en sådan i ögonvrån, aktar oss för att ta blickkontakt. Ditt/era problem att få kontakt med kvinnor beror på något annat, något hos dig/er själva - inte att kvinnor i allmänhet trånar efter Martin och "Marcus". Detta tänk är alltså en dead end, ni måste arbeta på att förbättra er själva i stället, göra er mer attraktiva. Och då inte med hals- och handtatueringar!

Citat:
Ursprungligen postat av Iq143

Vilka hittar jag då, alla möjliga tjejer de flesta kan betecknas som vanliga. Jag har vid ett par tillfällen faktiskt fått några på kroken som normalt dras till badboy men dessa har inte varit något att ha. Helt enkelt för att de är ADHD tjejer som strular till det för sig. Så detta är inget att stå efter. Låt dem vara och låt dem leva sitt misslyckade liv. Men det gäller att vara framåt på ett balanserat sätt lite svårt att förklara. Det går inte att sitta och vänta men du får inte heller vara allt för på.

Citat:
Ursprungligen postat av PrivateWindow
Den typ av kvinnor som dras till de värsta av de där typerna du beskriver ska du vara jävligt glad om du slipper.

Bra poäng!
Senast redigerad av Merwinna 2025-07-10 kl. 07:38.
Citera
2025-07-10, 07:44
Medlem
FlyboySevens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredde112
Det är väl inte särskilt konstigt att det är så mycket kvinnohat i dess trådar på Flashback och övriga ställen i samhället?

Vi läser dagligen om kvinnor som hellre är med en kriminell, våldsverkare eller med muskelberg och badboys utseende hellre en än en snäll och kanske blyg man.

Det finns så många män som aldrig fått uppleva vare sig närhet, kärlek eller sex enbart för att mannen inte kvalificerar in på det yttre krav ni kvinnor har.

Vi läser om män som trycker ner kvinnor, behandlar dom illa.

Vi läser om psykopater och narcissist män som får massor med kvinnor på dejting appar och i samhället för att dom är duktiga på att manipulera och ljuga.

Ändå väljer så många kvinnor dessa män före en genuint och snäll man.

Att vi är många som känner rent hat mot kvinnor är väl inte konstigt, visst vi låter bittra. Men vi har ju inte fel!

Om man lyssnar på podden:
Älskade psykopat så förstår man varför vi hatar kvinnor!

Att en man är snäll, ödmjuk och godhjärtad betyder inget för en kvinna i Sverige idag!

Många av oss vill se dessa kvinnor lida!
Njuter när dom råkar illa ut!

Jag var inte sån här från början, men när man alltid blir bortvald och samtidigt ser riktigt elaka män få tonvis med kvinnor på dejtingsajter enbart baserat på sitt utseende så tröttnar man!

Jobbigt.

Sedan när du hatat kvinnor i 100 år.

Hur hjälpte det dig?

Hur många armhävningar kan du göra?

Vad kan du göra i ditt liv för att bättra dig själv, om du endast tävlar mot dig själv resten av ditt liv?
Citera
2025-07-10, 09:06
Avslutad
Citat:
Det är väl inte särskilt konstigt att det är så mycket kvinnohat i dess trådar på Flashback och övriga ställen i samhället?

Vi läser dagligen om kvinnor som hellre är med en kriminell, våldsverkare eller med muskelberg och badboys utseende hellre en än en snäll och kanske blyg man.

Det finns så många män som aldrig fått uppleva vare sig närhet, kärlek eller sex enbart för att mannen inte kvalificerar in på det yttre krav ni kvinnor har.

Vi läser om psykopater och narcissist män som får massor med kvinnor på dejting appar och i samhället för att dom är duktiga på att manipulera och ljuga.

Att vi är många som känner rent hat mot kvinnor är väl inte konstigt, visst vi låter bittra. Men vi har ju inte fel!

Att en man är snäll, ödmjuk och godhjärtad betyder inget för en kvinna i Sverige idag!

Jag var inte sån här från början, men när man alltid blir bortvald och samtidigt ser riktigt elaka män få tonvis med kvinnor på dejtingsajter enbart baserat på sitt utseende så tröttnar man!

Det finns inte bara män som inte träffar någon utan också kvinnor, så det är inget som drabbar just män. Har man svårt att träffa en kvinna så bör man kanske inte dra i de som många män vill ha. Man bör nog söka sig till likasinnade dvs de som också är tysta och tillbakadragna. Kaka söker Maja, gammalt uttryck.
Citera
2025-07-10, 09:08
Medlem
Citat:

Vad jag har lite svårt att förstå är varför snälla män vill ha sådana kvinnor. Varför vill snälla män ha kvinnor som inte vill ha snälla män, utan som vill ha psykopatmän?

Att hata kvinnor är dessutom jobbigt. För en själv. Varför välja att göra något som blir jobbigt?

Ormar bits, myggor bits, skorpioner sticks, osv, det ligger i deras natur. De har blivit sådana av evolutionen, för att överleva. Kvinnor är likadana, de har formats till att vilja ha psykopater av evolutionen. Antagligen för att under lång tid gynnade det kvinnor att knulla med psykopater för att därigenom inte bli ihjälslagna. Kvinnor gör alltså bara vad de är programmerade att göra. De kanske inte kan rå för det?

Precis som du kämpar med din vilja att ha sex med kvinnor, så kanske kvinnor kämpar med att inte vilja vara lockade till psykopater. Och ingen av er lyckas gå emot er natur.

Bättre att tycka synd om kvinnor, än att hata dom. Liv med psykopater är ingen dans på rosor.

Kvinnor är dessutom främst en belastning för män, och de tar bort mäns frihet. Så leta istället efter annat som kan ge livet mening än att jaga kvinnor som inte vill ha snälla män, och som vill utnyttja män.
Citera
2025-07-10, 09:24
Medlem
Vad fan , du har ju inte varit utanför dörren. Sluta läsa massa smörja online.

Om du mår så pass dåligt, kontakta psykvården. Du kan säkert få piller så du inte ens tänker på fruntimmer mer. Problem solved = )
Citera
2025-07-10, 09:36
Medlem
lucifersatans avatar
Man ska inte hata kvinnor allmänt, finns ju de som är bra. Men hellre singel än att vara tillsammans med en jobbig jävel som man vill spy på så fort hon öppnar käften eller får psykiska utbrott. Träffat tjejer som varit gifta osv där jag tänkt, stackars jävla kille. Hur orkar man?
Citera
2025-07-10, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rymdkommissarie
Hur fan kan man hata kvinnor egentligen? Verkar sjukt. Incels är ett hot mot samhället.
Bra. Du är med på programmet. Säpo/staten har lyckats.
Citera
2025-07-10, 09:47
Medlem
Citat:

Det bara en minoritet av kvinnor som dras till dessa män. Men ja, såklart är det dem du läser om i expressen. Varför skulle de skriva om varje gång en vettig kvinna träffar en vettig man - vad finns att skriva om liksom?

Frågan du bör ställa sig är varför du dras till dessa kvinnor? Varför är du inte intresserad av en vanlig tjej?
Citera
2025-07-10, 09:51
Medlem
David_Ss avatar
Jag kände som du när jag var yngre och alltid var den ”fula” i mitt grabb gäng och hela tiden såg jag tjejerna sukta efter muskler och magrutor eller de som var poppis.

Alltid den som tjejerna ville vara kompis med för att komma nära mina vänner, det är hemskt och skapar hat.

Jag vet inte hur det känns att aldrig ha fått kärlek och förstår att det måste vara hemskt att hela tiden bli bortvald. Speciellt när man läser om män som behandlar kvinnor dåligt och ändå får många kvinnor efter sig.

Du borde sluta jämföra dig med andra och istället försöka satsa på att bygga upp dig själv, skaffa muskler och bli ditt bästa jag och visa kvinnor att du skiter i dom! Då kommer du märka att de blir intresserade.

Läs boken ”the game” an Neil strauss.
Att dissa och nonchalera kvinnor med ett bra självförtroende kommer öppna dörren till kvinnor hur tragiskt det än låter.

Vi lever i en värld och tid där ytligheten aldrig varit större. Kvinnor vill ha det andra kvinnor har och sociala medier och tv program som paradise hotell, ex on the beach, Love Island visar bara upp en skev bild!

Hur gammal är du?
Bygg muskler, bli ett svin utan att skada kvinnor fysiskt så kommer du märka att du blir mer attraktiv i deras ögon.

Utsidan ger insidan en chans.
VAR ALDRIG ETT OFFER!
lycka till!
Citera
2025-07-10, 09:59
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
Jag kände som du när jag var yngre och alltid var den ”fula” i mitt grabb gäng och hela tiden såg jag tjejerna sukta efter muskler och magrutor eller de som var poppis.

Alltid den som tjejerna ville vara kompis med för att komma nära mina vänner, det är hemskt och skapar hat.

Jag vet inte hur det känns att aldrig ha fått kärlek och förstår att det måste vara hemskt att hela tiden bli bortvald. Speciellt när man läser om män som behandlar kvinnor dåligt och ändå får många kvinnor efter sig.

Du borde sluta jämföra dig med andra och istället försöka satsa på att bygga upp dig själv, skaffa muskler och bli ditt bästa jag och visa kvinnor att du skiter i dom! Då kommer du märka att de blir intresserade.

Läs boken ”the game” an Neil strauss.
Att dissa och nonchalera kvinnor med ett bra självförtroende kommer öppna dörren till kvinnor hur tragiskt det än låter.

Vi lever i en värld och tid där ytligheten aldrig varit större. Kvinnor vill ha det andra kvinnor har och sociala medier och tv program som paradise hotell, ex on the beach, Love Island visar bara upp en skev bild!

Hur gammal är du?
Bygg muskler, bli ett svin utan att skada kvinnor fysiskt så kommer du märka att du blir mer attraktiv i deras ögon.

Utsidan ger insidan en chans.
VAR ALDRIG ETT OFFER!
lycka till!

Inser inte ni incels att det ni suktar efter och avundas är det värsta tänkbara förhållande man kan ha?!

Kvinnorna ni hatar blir illa behandlade av instabila män. Ingen av dessa är lyckliga och nöjda över sin tillvaro.
Citera
2025-07-10, 10:01
Medlem
Citat:
.

Jo, men om man vill se dessa kvinnor lida ÄR man inte snäll, ödmjuk och godhjärtad.

Det kanske finns hopp för dig på dejtingmarknaden endå. 😂

Men seriöst släpp det, folk har olika preferenser och bra är det. I det stora och hela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in