2025-07-10, 00:02
  #25789
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Sälj innan det är för sent!!

Sålde du?
Citera
2025-07-10, 00:15
  #25790
Medlem
AndersABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersAB
Inte på min sida! Skumt

Edit: Binance skicka notice 20 min sen
$112,030


Price performance
24h
Low
$108,357.68
High
$111,925.38
All-time high
May 22, 2025 (2 months ago)
$111,970.17
-0.91%
All-time low
Jul 14, 2010 (15 years ago)
$0.04865


Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Vilken börs?

Det var en flyktig topp, så alla börser hann väl inte med. Jag skulle dock tro att vi i närtid får ytterligare en topp som kommer att bilda ATH på alla dollarbörser.
Saxat från coinmarketcap

gjorde ctrl+F5 refresh nu och står samma.
vete fan varför andra får andra siffror
__________________
Senast redigerad av AndersAB 2025-07-10 kl. 00:17.
Citera
2025-07-10, 07:04
  #25791
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrTyger
Sålde du?
Inte ändrat min position alls senaste månaden.
Citera
2025-07-10, 07:37
  #25792
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Inte ändrat min position alls senaste månaden.
Så vad menade du med ”sälj innan det är för sent!!!” då?

Nytt ATH på sommaren btw. Vad säger du om det och resonemanget att Bitcoin inte alls ger sig som tidigare, och därför kanske inte heller har nerställ på 70% bara för att ”den haft det några gånger förut”?
Citera
2025-07-10, 07:54
  #25793
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Så vad menade du med ”sälj innan det är för sent!!!” då?

Nytt ATH på sommaren btw. Vad säger du om det och resonemanget att Bitcoin inte alls ger sig som tidigare, och därför kanske inte heller har nerställ på 70% bara för att ”den haft det några gånger förut”?
För jag tror det kommer en dipp relativt snart, men jag har redan placerat mig för det sen tidigare. Jag har cash om det kommer. Vi är fortfarande på samma nivå som i maj.

Vad jag säger om att BTC knappt gått $100 över ATH och sedan backat ner till 111k direkt efter? Jadu Vad ska man säga.
Citera
2025-07-10, 07:56
  #25794
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
För jag tror det kommer en dipp relativt snart, men jag har redan placerat mig för det sen tidigare. Jag har cash om det kommer. Vi är fortfarande på samma nivå som i maj.

Vad jag säger om att BTC knappt gått $100 över ATH och sedan backat ner till 111k direkt efter? Jadu Vad ska man säga.

Djärvt spelat.
Citera
2025-07-10, 08:52
  #25795
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Inte ändrat min position alls senaste månaden.

Jag tog ut en del profit på toppen (någorlunda) men då satt jag nästan all in och kände mig obekväm med det.
Citera
2025-07-10, 09:21
  #25796
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Djärvt spelat.
Nej, djärvt spelat är att vara 100% investerad at all times.
Citera
2025-07-10, 09:29
  #25797
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrTyger
Jag tog ut en del profit på toppen (någorlunda) men då satt jag nästan all in och kände mig obekväm med det.
Helt rätt.
Citera
2025-07-10, 10:23
  #25798
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Nej, djärvt spelat är att vara 100% investerad at all times.

Noll risk att förlora bitcoin om de ligger kvar på hårdvaruplånboken, oavsett om marknaden rör sig som man hoppas eller inte.
Citera
2025-07-10, 10:25
  #25799
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Noll risk att förlora bitcoin om de ligger kvar på hårdvaruplånboken, oavsett om marknaden rör sig som man hoppas eller inte.
Det finns inget som har noll risk.

Dessutom går det inte ens definiera "risk" om du inte tar hänsyn till "tid". Du nämner inte ens "tid" i din kommentar så då utgår jag från att du inte ens förstår vad "risk" innebär.

Att jag inte förlorar min BTC från min wallet är inte relevant i en diskussion som gäller analys/trading. Det är något som du kan diskutera i tråd om säkerhet.
Citera
2025-07-10, 10:33
  #25800
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Det finns inget som har noll risk.

Dessutom går det inte ens definiera "risk" om du inte tar hänsyn till "tid". Du nämner inte ens "tid" i din kommentar så då utgår jag från att du inte ens förstår vad "risk" innebär.

Att jag inte förlorar min BTC från min wallet är inte relevant i en diskussion som gäller analys/trading. Det är något som du kan diskutera i tråd om säkerhet.

Det är försumbar risk att förlora bitcoin som ligger på hårdvaruplånboken, för att vara mer exakt.

Om du säljer bitcoin med förhoppningen att kunna köpa tillbaka för ett lägre pris, så tar du en risk att förlora bitcoin. Spelet kan komma att gå hem, men risken att det går fel och du förlorar bitcoin på affären finns där likafullt.

Notera att jag inte har påstått att ditt trejd är felaktigt eller dumt. Bara att det är djärvt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in