2025-07-09, 21:40
  #25777
Medlem
Tratten52s avatar
Det är svårare och svårare att tjäna kosing på pyramidspelet 👎👎
Citera
2025-07-09, 21:50
  #25778
Medlem
Har det hänt något särskilt som fick priset att rusa?
Citera
2025-07-09, 21:55
  #25779
Medlem
Och där slog vi ATH. 112153 USD på Coinbase.
Citera
2025-07-09, 21:57
  #25780
Medlem
Colosss avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Och där slog vi ATH. 112153 USD på Coinbase.
Citera
2025-07-09, 22:07
  #25781
Medlem
Härligt, med nytt ATH
Citera
2025-07-09, 22:20
  #25782
Medlem
Sälj innan det är för sent!!
Citera
2025-07-09, 22:35
  #25783
Medlem
Jag skulle uppskatta om vi finge en lokal botten någonstans ovanför 110,6k eller så.
Citera
2025-07-09, 22:42
  #25784
Medlem
AndersABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Härligt, med nytt ATH
Nice, Intressanta natt och dagar nu. Hur länge försköts tullarna?
Citera
2025-07-09, 22:44
  #25785
Medlem
AndersABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Och där slog vi ATH. 112153 USD på Coinbase.
Inte på min sida! Skumt

Edit: Binance skicka notice 20 min sen
$112,030


Price performance
24h
Low
$108,357.68
High
$111,925.38
All-time high
May 22, 2025 (2 months ago)
$111,970.17
-0.91%
All-time low
Jul 14, 2010 (15 years ago)
$0.04865
__________________
Senast redigerad av AndersAB 2025-07-09 kl. 22:49.
Citera
2025-07-09, 22:50
  #25786
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersAB
Inte på min sida! Skumt

Edit: Binance skicka notice 20 min sen
$112,030


Price performance
24h
Low
$108,357.68
High
$111,925.38
All-time high
May 22, 2025 (2 months ago)
$111,970.17
-0.91%
All-time low
Jul 14, 2010 (15 years ago)
$0.04865

Vilken börs?

Det var en flyktig topp, så alla börser hann väl inte med. Jag skulle dock tro att vi i närtid får ytterligare en topp som kommer att bilda ATH på alla dollarbörser.
__________________
Senast redigerad av Stopp.Belagg 2025-07-09 kl. 23:04.
Citera
2025-07-09, 23:02
  #25787
Medlem
Inget ATH i USD än va? Vi tangerade tidigare på exakt 111 980 men gick sedan ner igen.

https://dashboard.clarkmoody.com/
Citera
2025-07-09, 23:04
  #25788
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raksol
Inget ATH i USD än va? Vi tangerade tidigare på exakt 111 980 men gick sedan ner igen.

https://dashboard.clarkmoody.com/

Det är olika på olika börser än så länge. Liksom vid förra ATH. Låt se om det inte kommer ett tydligare och generellt ATH under natten eller så. Eventuellt bygger vi redan en lokal botten.
__________________
Senast redigerad av Stopp.Belagg 2025-07-09 kl. 23:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in