2025-07-02, 08:32
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R1D2
200mg i snoken utan att ha brukat opiater på 4-5 veckor. Testat två olika försäljare men liknande svagare effekt. Vill ligga o nodda men det enda som händer är att jag ligger sömnlös utan att vara skön och helt slut dagen efter pga sömnbrist...

Ska man röka skiten istället kanske...
Jag förstår att ett sådant här förslag inte nödvändigtvis tas i beaktning, men detta skulle kunna ses som ett bra tillfälle att lägga jonket på hyllan för gott.
Citera
2025-07-03, 13:44
Avstängd
Är jonket svagare eller har det alltid varit så här? Gått från att ha knarkat 1g tram ett par gånger i månaden till dessa doser i snoken men får fan inte mkt till effekt.

dag 1 200mg
dag 2 250mg
dag 3 350mg

Vill inte börja blanda in benzo men kanske värt att ge rökning en chans.

Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Jag förstår att ett sådant här förslag inte nödvändigtvis tas i beaktning, men detta skulle kunna ses som ett bra tillfälle att lägga jonket på hyllan för gott.

Ne vardagen är så tråkig o grå utan knark. Inga direkt nära vänner att umgås med. Tycker inte direkt om ytliga kontakter med vänner från jobbet som bara är ytliga och försvinner när man byter jobb/flyttar. Har man inte lyckats skaffa nära band med folk när man växte upp har det tåget redan gått.
Citera
2025-07-03, 15:07
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Är jonket svagare eller har det alltid varit så här? Gått från att ha knarkat 1g tram ett par gånger i månaden till dessa doser i snoken men får fan inte mkt till effekt.

dag 1 200mg
dag 2 250mg
dag 3 350mg

Ne vardagen är så tråkig o grå utan knark. Inga direkt nära vänner att umgås med. Tycker inte direkt om ytliga kontakter med vänner från jobbet som bara är ytliga och försvinner när man byter jobb/flyttar. Har man inte lyckats skaffa nära band med folk när man växte upp har det tåget redan gått.

Byt kran/vendor eller drog. Kan vara värt o testa röka, men det är lite klurigt om du inte gjort det innan och risken är stor att du eldar upp för mycket av det dyra och det försvinner upp i taket istället för ner i lungorna.

Heroinets glansdagar är väl för det mesta över vid det här laget? Sen talibanerna återvände och förbjöd odling i Afghanistan iaf. Horse är alldeles för dyrt och kvalitén verkar vara riktigt dålig för det mesta.
Citera
2025-07-09, 11:35
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flouvonne
Byt kran/vendor eller drog. Kan vara värt o testa röka, men det är lite klurigt om du inte gjort det innan och risken är stor att du eldar upp för mycket av det dyra och det försvinner upp i taket istället för ner i lungorna.

Heroinets glansdagar är väl för det mesta över vid det här laget? Sen talibanerna återvände och förbjöd odling i Afghanistan iaf. Horse är alldeles för dyrt och kvalitén verkar vara riktigt dålig för det mesta.
Horset är ju ganska billigt? Sist köpte jag 4 bollar för 600kr (150kr styck) med 0.25-0.3g i varje boll. Rann väldigt dåligt på foliet dock men funkade kanon att IV:a. Min vän åkte på en redig överdos och var död en stund men ambulansen fick tillslut liv i honom. Tar väldigt sällan heroin men är mysigt att ta någon gång då och då.
Citera
2025-07-09, 13:21
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Horset är ju ganska billigt? Sist köpte jag 4 bollar för 600kr (150kr styck) med 0.25-0.3g i varje boll. Rann väldigt dåligt på foliet dock men funkade kanon att IV:a. Min vän åkte på en redig överdos och var död en stund men ambulansen fick tillslut liv i honom. Tar väldigt sällan heroin men är mysigt att ta någon gång då och då.

Aha, hade fel om priset & kvalitén då. Men fan obehagligt med OD! Tur att din vän klarade sig, var försiktig du med!
Citera
2025-07-15, 12:48
Medlem
Citat:

dag 1 200mg
dag 2 250mg
dag 3 350mg

NEJ! Det är väldigt utblandat nuförtiden sen talibanerna tog över och slog ut opium odlingen. 5g av dagens junk är som 1g från 5-10 år sedan.
Citera
2025-07-17, 10:20
Medlem
Morgases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams

Vilken är den blå sidan av sundet om man får fråga?
Du menar beslag i och nära Kph har legat på upp till 40%? Så är det kanske. Har dålig koll numera men vet att kvaliteten generellt sett har blivit katastrof jämfört med för några år sedan.
Känner en del kranar som köper rätt stora mängder och redan i deras led har kvaliteten varit usel.

Blå sidan sundet är Köpenhamn som du gissade.

Nära (men inte i) Stockholm finns det oftast brunt, inte stött på något vitt utöver på deepweb. Väldigt varierad kvalitet men oftast ganska dålig, och relativt dyrt.

Vet inte om det är bättre söderut? Ska ner till Malmö inom kort men utan att känna någon vettig kontakt så känns risken stor att få ännu sämre skit där är norrut.
Citera
2025-07-17, 15:59
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morgase
Blå sidan sundet är Köpenhamn som du gissade.

Nära (men inte i) Stockholm finns det oftast brunt, inte stött på något vitt utöver på deepweb. Väldigt varierad kvalitet men oftast ganska dålig, och relativt dyrt.

Vet inte om det är bättre söderut? Ska ner till Malmö inom kort men utan att känna någon vettig kontakt så känns risken stor att få ännu sämre skit där är norrut.

Aha aldrig hört det kallas det. Är Malmö den röda sidan av sundet då?
Jag tror du gör bäst i att känna någon här nere eller packa med dig hemifrån så du klarar dig. Vad betalar ni för t.ex ett gram och fem gram i Sthlm? Här nere kostar en femma ca 1500-1800 och ett gram ca 500. Tar de mer än så anser jag att man blir lurad.

Har tyvärr aldrig köpt norröver. Malmö är den nordligaste breddgraden o kan bara jämföra med hur det var pre-covid/USA lämnade Afghanistan. Tror att dessa två händelser förändrade och försämrade kvaliteten rejält.
Citera
2025-07-18, 11:28
Medlem
Morgases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Aha aldrig hört det kallas det. Är Malmö den röda sidan av sundet då?
Jag tror du gör bäst i att känna någon här nere eller packa med dig hemifrån så du klarar dig. Vad betalar ni för t.ex ett gram och fem gram i Sthlm? Här nere kostar en femma ca 1500-1800 och ett gram ca 500. Tar de mer än så anser jag att man blir lurad.

Har tyvärr aldrig köpt norröver. Malmö är den nordligaste breddgraden o kan bara jämföra med hur det var pre-covid/USA lämnade Afghanistan. Tror att dessa två händelser förändrade och försämrade kvaliteten rejält.

Varierar säkert beroende på vilka kontakter man har. Mina gambianer ger 1g för 700, 5a för 3k.

Edit: Det jag skriver ovan gäller uppsala så inte Sthlm. Vet att kranarna hämtar sitt i Stockholm.
Senast redigerad av Morgase 2025-07-18 kl. 11:30.
Citera
2025-07-19, 13:48
Medlem
Morgases avatar
Är det mycket horse i Malmö?

Vart hänger alla dom i staden, har Malmö något som liknar plattan i Stockholm där, eller vart håller pundarna hus?

Ska göra ett försök att jämföra kvaliten malmö vs mer norr i landet. Men misstänker att det är samma kassa kvalitet överallt pga talibanerna i Afghanistan..
Citera
2025-07-20, 13:18
Medlem
Morgases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morgase
Är det mycket horse i Malmö?

Ska göra ett försök att jämföra kvaliten malmö vs mer norr i landet. Men misstänker att det är samma kassa kvalitet överallt pga talibanerna i Afghanistan..

Nu hunnit jämföra!

Fick det för halva priset som jag brukar behöva ge norrut, 5 för 1500.

Ser annorlunda ut än det jag brukar få norrut, hemma är det mer åt det orangea hållet, här mycket ljusare och torrare, nästan grått, lite beigefärgat.

Kvaliten är ungefär den samma, kanske liiite bättre drag i det hemma men försumbar skillnad speciellt med tanke på priset.

Så är man fast och behöver sitt dagligen tycker jag man ska ta sitt pick o pack och flytta söderut!
Citera
2025-07-22, 15:00
Medlem
exteriorzs avatar
Hejsan hoppsan jag har en fundering en längre tid gällande horset,

Jag köper oftas ett halv ägg 5g för cirka 2000kr
Och det är alltid format som man föreställer sig att äggen smugglarna skiter ut bara att de är delat på mitten alltid en stor super kompakt Sten som blir väldigt väldigt mörk när man löser upp den och den gör vad den ska fungerar o så även om kvaliteten är bra mycket sämre än för cirka 5 år sedan,

Jag kanske är naiv men det känns inte som de är min kran som har bankat med något annat pågrund av hur jag får äggen och hur kompakt det alltid, men priset får ju än att undra 5g för 2000 tycker jag känns väldigt billigt

Men min största fråga är när jag löst upp en riktigt fet jävel och jag låter det ligga kvar i pumpen så efter cirka 20-30 minuter så brukar de bli som små stenar eller vad jag brukar kalla det som socker kristaller och det känns ju aldrig bra att slå i sig sådan så brukar behöva lösa upp en låta den stå ett tag för att sedan filtrera om det så det är klart och fint.

Vad är det som kommer tillbaka efter en stund är det någon som vet ??

Finns de något sätt att undvika det för ibland kan de vara lite segt när man precis köpt att lösa upp en och sen inte kunna ta sin dos på 30min,,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in