Citat:
Ursprungligen postat av
Lillkexet94
Tjatja folket!
Jag undrar om ni har erfarenhet av konstiga/mindre omtalade biverkningar av att gå på Heroin? De vanliga som förstoppning, trötthet, diarré, illamående, infektioner, kärlproblem, m.m känner jag redan till. Men undrar om ni kan berätta om andra som det inte pratas lika mycket om?
Jag har gått på heroin iv dagligen i några veckor nu, inga monsterdoser, jag är en liten 30 årig tjej och ingen direkt tolerans sedan tidigare, dock lite vana då av opioider då jag då och då tagit tram och oxy enstaka gånger och inte här heller några stora mängder.
1 g horse på 10 dagar -> "ren" 5 dagar -> 0.5 g på 5 dagar -> nu varit på 1 g sedan ca en vecka tillbaka.
Det jag märkt av nu är att jag är stel och spänd i kroppen, märker att jag kan sitta och spänna mig av ingen anledning. Kan få "ryckningar" i kroppen. Och är lite darrig också. Vaknar upp med stela och ömma leder i båda händerna
Vad beror detta på? Kan det vara så enkelt som elektrolytrubbning?
PS jag vet att droger är skit och skadar mig, jag vet att jag är en pundare etc etc, behöver inte påminnas om det
Mvh
Mitt största problem är att jag aldrig får en riktigt bra sömn, det kan gå veckor då jag bara sovit någon timme då och då.
Det är riktigt irriterande för jag känner mig aldrig utvilad, jag måste hoppa av och ta lyrica i några dagar för och få min sömn.
Vatten i lungorna har jag hört folk som fått, men dom har ju rökt så det gäller inte dig.
Förövrigt tycker jag det är konstiga biverkningar du får, för det är sånt man vill slippa ha och en av anledningarna till varför man går på heroin, i all fall jag.
Det tåls och säga igen till dig som läser detta och går i tankarna att testa, gör det bara inte. Det är inte värt det, jag lovar.