Citat:
Ursprungligen postat av
PeterPelikan66
Håller helt med! Hon kanske har undanhållit mordvapen, ljugit för att skydda MGM eller försvårat utredningen på något sätt EFTER mordet kan jag tänka mig. Tror inte heller hon varit med och planerat eller utfört mordet.
Nej det är svårt att tro att hon planerat det, hon verkar ha en naiv syn på världen. Och när jag läste på hennes ig att hon var förvånad över att det fanns kängurur (tror det var kängurur) i Danmark, så tror jag hon är lättlurad på något sätt. Jag kan ju missförstått det vad hon menade förstås.
Jag tror att hon blivit förd bakom ljuset, antingen av sig själv för att hon litar blint på vad han sagt innan de häktades, och därför kan ha ljugit utan att hon ens förstått det. Eller för att hon litat på hand version, hon litar ju på honom annars hade hon inte gift sig med honom, eller hur. Jag tror det är panik under förhören. Tror inte att hon mår så bra, långt bort från sin familj dessutom. Men visst skenet kan ju bedra, hon skulle ju kunna lurat MGM från första början och planerat allt men skulle hon vågat det?