Snus är del av sveriges kultur, ska cigarrer förbjudas på Kuba? eller taco bannlysas i mexico?..
Vad har nationella förbud med att en butikskedja fasar ut sina snuskylar? Känns som du får arbeta lite på dina jämförelser. Hur förvarar du förresten ditt snus när du är ute en hel dag? Har du med dig ett batteridrivet kylskåp?
Snus är del av sveriges kultur, ska cigarrer förbjudas på Kuba? eller taco bannlysas i mexico?..
Snus är betydligt äldre än kylskåp så traditionellt har snus inte förvarats i kylskåp, det är något som man börjat med under slutet av 1900-talet och som blev vanligt under början av 2000-talet.
Snus är betydligt äldre än kylskåp så traditionellt har snus inte förvarats i kylskåp, det är något som man börjat med under slutet av 1900-talet och som blev vanligt under början av 2000-talet.
helt onödigt att förvara snus i kyl ,skulle den vara torr bara att hälla på lite vatten
misstänker att snus kylarna är väldigt dyra oxå men fått för mig att snus tillverkarna betalar vissa
helt onödigt att förvara snus i kyl ,skulle den vara torr bara att hälla på lite vatten
misstänker att snus kylarna är väldigt dyra oxå men fått för mig att snus tillverkarna betalar vissa
kanske de kan förhandla till sig bättre inköpspriser på snusen utan sponsring av snus kylar
Tänker att det borde vara tvärtom. Högst upp brukar det ju stå reklam för antingen Swedish match eller Lundgrens. Blir bolagen av med gratis marknadsföring blir det säkert dyrare.
Willys sparar 10 miljoner kwh per år enligt deras presstalesperson. Då började jag fundera. De har ju enligt de själva 240 butiker. Hon säger också 3-4 kylar per butik.
Högt räknat innebär ju det över 10 000 kwh per kyl och år. Är inte det jävligt högt?