• 4
  • 5
2025-08-15, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Men kall choklad vill jag faktiskt ha, iallafall p sommaren. ter folk halvsmlt choklad? ckligt. Havredryck r inte heller kyld, upp till dem som dricker den att kyla.

Fattar inte grejen, har ni snuset i kylen hemma?
I tonren brukade jag kra en Marabou chokladkaka i ugnen ngra minuter. Sen slevade jag in den...

Nu har jag precis slutat snusa men jag hade fan snusat vilket snus som helst oavsett hur det frvarats just nu....
Citera
2025-08-16, 07:23
Medlem
Citat:
Men kall choklad vill jag faktiskt ha, iallafall p sommaren. ter folk halvsmlt choklad? ckligt. Havredryck r inte heller kyld, upp till dem som dricker den att kyla.

Fattar inte grejen, har ni snuset i kylen hemma?

Jag snusar inte lngre, men sjlvklart frvarades oppnade dosor i kylskpet. En snusstock rckte ungefr en mnad fr mig och att ha okylda dosor liggande s lnge frstr naturligtvis innehllet, srskilt under sommaren.
Citera
2025-08-16, 07:26
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psoglav
Jag snusar inte lngre, men sjlvklart frvarades oppnade dosor i kylskpet. En snusstock rckte ungefr en mnad fr mig och att ha okylda dosor liggande s lnge frstr naturligtvis innehllet, srskilt under sommaren.

Jo, jag knde en snusare och han hade en stock i kylen, och typ inget annat. Men andra snusare kper separata dosor hela tiden och d frn kylen. De kper en i taget och av ngon anledning mste den vara kyld.
Citera
2025-08-16, 07:30
Medlem
Citat:
Jo, jag knde en snusare och han hade en stock i kylen, och typ inget annat. Men andra snusare kper separata dosor hela tiden och d frn kylen. De kper en i taget och av ngon anledning mste den vara kyld.

Kper man en i taget spelar det ingen roll. Snus, till skillnad frn mnga andra produkter, smakar inte bttre fr att den r kyld. Att kpa stockvis r dock alltid billigare, s jag frstr inte varfr man kper enstaka dosor om man snusar regelbundet.
Citera
2025-08-16, 09:08
Medlem
Citat:
Du hvdar allts att det r en urban myt?
Skulle inte frvna mig. Jag svalde med hull och hr och har aldrig ifrgasatt. Har snusat i tv omgngar i livet och var ver trettio nr jag lade in frsta prillan
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in