Flashback bygger pepparkakshus!
2025-07-07, 13:50
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Nu vet man att den där Chris troligtvis inte har några polare, varför skulle man annars vilja skämma ut sig så?

Något socialt skavigt är det. Ingen polare som kunnat visa den här tråden, alternativt har ingen umgängeskrets.
Justja, han har ju samma intressen som Centerpartiet.
Citera
2025-07-07, 14:41
Medlem
Minst 5 veckor sen hon kollade ljuskontot för kommentarerna om bedrägeri ligger kvar
Citera
2025-07-07, 15:59
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Speciellt också när hon skriver saker som "MIN, bara min"
Ja, det är både creepy och sorgligt hur hon ständigt upprepar det. Jag har aldrig lagt upp en sådan bild någonstans eller känt behov av att påminna mig själv och världen om att jag är gift. Det känns som om Linn hela tiden känner att hon måste pinka revir. Hon verkar lida av extrem rädsla att bli övergiven och det är ju väldigt sorgligt. Hade hon varit trygg i förhållandet hade hon inte behövt hålla på så här. Sedan är det förstås också komiskt att hon sagt MIN om alla sina män.
Citera
2025-07-07, 16:02
Medlem
Incendios avatar
Komiskt hur hon säger att hon skulle vilja t med ungarna till caféet. Hon säger ofta att hon vill visa dem världen och resa med dem. Ändå gör hon inte det. Att hon upprepar det så ofta tyder på att hon ändå vet hur illa det ser ut.
Citera
2025-07-07, 16:08
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
Undrar om hon förstår själv att hon varit på ett café för barn? Det är liksom kex formade som nallebjörnar i glassen
Haha, jag tänkte med det. Hon kanske är som en bekant till mig som alltid beställer från barnmenyn för att hon vill framstå som petite och att hon inte orkar äta så mycket mat som normala vuxna. Det är ju sorgligt egentligen, hennes kroppsbild är förfärlig, men det är ändå irriterande. Hon hatar för övrigt att äta med min trettonåring, som har ätit som en häst sedan två års ålder och alltid beställer ifrån vuxenmenyn och gärna två portioner. Min dotter liksom förstör min bekants demonstrativt beteende och alla börjar förundras över hur en underviktig unge kan äta så mycket istället för att oja sig över hur smal min bekanta är. Min bekanta har flera drag av Linn btw
Citera
2025-07-07, 16:56
Ändå lite imponerande hur hon orkar hålla på. I 35+ grader orkar jag bara ligga vid poolen med en kall läsk. Orkar fan inte flänga runt och ha pussbilder i varenda gatuhörn, café etc iallafall, än mindre ha ett ton smink på mig som huden bara tar ännu mer stryk av…
Citera
2025-07-07, 17:37
Medlem
L har onekligen gjort en U-sväng från för bara några veckor sedan då ho ville hålla relationen privat. Hon har postat mer bilder med C från semestern än vad jag gjort med min partner sedan vi träffades. Och då har vi varit tillsammans hela mitt vuxna liv.
Citera
2025-07-07, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
L har onekligen gjort en U-sväng från för bara några veckor sedan då ho ville hålla relationen privat. Hon har postat mer bilder med C från semestern än vad jag gjort med min partner sedan vi träffades. Och då har vi varit tillsammans hela mitt vuxna liv.

Men HUR sk världen förstå att du ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR DIN partner om du inte lägger ut 72 st bilder på honom?
Citera
2025-07-07, 19:58
Hon har många ”mitt största flex”. Köra bil i klackar, laga mat, och nu även odla lite smultron och jordgubbar på baksidan av ett radhus. Wow!
Citera
2025-07-07, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles

Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
Hon har många ”mitt största flex”. Köra bil i klackar, laga mat, och nu även odla lite smultron och jordgubbar på baksidan av ett radhus. Wow!

Som någon annan har fått ta hand om och vattna alla veckor hon är borta.
Citera
2025-07-07, 21:32
Medlem
Åh vad spännande, nu är det frågestund igen!
Gissar lite:
* Hur gamla är dina barn?
* När fick du ditt första barn?
* Vad heter din pojkvän?
* Ge tips på sommarklänningar (=adlink)
* Måste bara säga att du är en sån fantastisk mamma
* Restips
* Och lite ekonomitips (lite komiskt att Linn gått in på det spåret med betalningsanmärkningar och all utemat..)
Citera
2025-07-07, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Staffie001
Åh vad spännande, nu är det frågestund igen!
Gissar lite:
* Hur gamla är dina barn?
* När fick du ditt första barn?
* Vad heter din pojkvän?
* Ge tips på sommarklänningar (=adlink)
* Måste bara säga att du är en sån fantastisk mamma
* Restips
* Och lite ekonomitips (lite komiskt att Linn gått in på det spåret med betalningsanmärkningar och all utemat..)

Frågor jag vill ha svar på:

*Är C villig att flytta till Örebro?
*Hur tänker ni annars göra i framtiden?
*Hur fort planerar du barn denna gång?
*Får Juvelia fira sin födelsedag hos dig i efterhand?
*Varför ligger radhuset ute på Booli? (Eller gör de det fortfarande?)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in