Flashback bygger pepparkakshus!
2025-07-07, 00:49
Medlem
Hon kör verkligen all in med love bombing I början. Sen blir det tjat om förlovning, flytta ihop, skaffa barn och allt inom loppet av ett år.
Citera
2025-07-07, 06:00
Medlem
Han har ett halsband med bokstaven "L" 🤣😭
Citera
2025-07-07, 07:14
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Hon kör verkligen all in med love bombing I början. Sen blir det tjat om förlovning, flytta ihop, skaffa barn och allt inom loppet av ett år.

Riktigt obehagligt faktiskt
Citera
2025-07-07, 07:17
Citat:
Ursprungligen postat av Paprikasvans

Är det verkligen ett L?
Citera
2025-07-07, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paprikasvans

Den har han haft i några veckor, garanterat Linn som köpte åt honom. Var ju flera som kom ihåg att Linn köpte ett armband till Gabbe som det stod Linn på.
Inte direkt romantisk skulle jag tycka om min kille gav mig ett halsband med hans namn på efter ha dejtat i några månader. Visst om man firar ett år eller liknande men jag hade lite sett det som en "red flag" om det gick så fort. Som ett typ av "kontroll"
Citera
2025-07-07, 09:05
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Den har han haft i några veckor, garanterat Linn som köpte åt honom. Var ju flera som kom ihåg att Linn köpte ett armband till Gabbe som det stod Linn på.
Inte direkt romantisk skulle jag tycka om min kille gav mig ett halsband med hans namn på efter ha dejtat i några månader. Visst om man firar ett år eller liknande men jag hade lite sett det som en "red flag" om det gick så fort. Som ett typ av "kontroll"

100% obehaglig kontroll. Man ser verkligen historian upprepa sig och det är typ frustrerande att se på! Liksom spring från denna kontrollerande manipulerande människa, det är inte kärlek du upplever det är klassisk lovebombing och kontroll!
Citera
2025-07-07, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Det är helt klart kontroll det handlar om. Mycket obehagligt.

Såna där saker, som att tatuera in någons namn eller ha smycken med namnet etc, måste ju komma från en själv. Det är enbart obehagligt och ett uttryck för kontroll om det kommer från partnern, oavsett när i förhållandet det sker.
Citera
2025-07-07, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
100% obehaglig kontroll. Man ser verkligen historian upprepa sig och det är typ frustrerande att se på! Liksom spring från denna kontrollerande manipulerande människa, det är inte kärlek du upplever det är klassisk lovebombing och kontroll!

Speciellt också när hon skriver saker som "MIN, bara min"
Citera
2025-07-07, 10:09
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Speciellt också när hon skriver saker som "MIN, bara min"

Verkligen. Man äger inte en person. Dessutom har han väl familj som också älskar honom så nej han är inte Bara din
Citera
2025-07-07, 10:59
Medlem
Tror ni hon endast betalat 20 kr för den glassen?
Älskar Linns spartips när hon gör precis tvärtom 👍
Citera
2025-07-07, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin
Tror ni hon endast betalat 20 kr för den glassen?
Älskar Linns spartips när hon gör precis tvärtom 👍

Tycker det är sorgligt när hon skriver i inlägget att hon " hade verkligen velat ta med flickorna dit" ja vad är det som stoppar dig? När PPD hade samarbete med samma bolag hade dem ju sina barn med sig? Hon kunde säkert ha åkt denna vecka så barnen hade kunnat få följa med.

Edit: Nu har några kommenterat varför inte flickorna följde med och frågat om priset på glassen🫣🤣
Senast redigerad av Kladdkakautankladd 2025-07-07 kl. 12:22.
Citera
2025-07-07, 13:31
Undrar om hon förstår själv att hon varit på ett café för barn? Det är liksom kex formade som nallebjörnar i glassen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in