Citat:
Ursprungligen postat av
FruAllt
Jag har svårt att tro att Linn har en strategisk plan men OM nu detta är hennes sätt att dra till sig publik, så blev det ju en total flopp, när skulder, tecken på lågbegåvning och annat istället dras fram. Att låtsas som att det är slut med hennes "livs stora kärlek och bästa vän", det känns inte som nåt hon skulle göra. Om hon hade kunnat, tror jag att hon hade fortsatt mala på i hennes perfekta bubbla. Jag tror att hon har fullständig panik över att ha blivit lämnad, men har hopp om att det kan ordna sig, så hon tiger som muren i sin väntan, för the show must go on även i hennes prinsessvärld.
Håller med om att det känns osannolikt att detta skulle vara ett slags PR-trick, och att om det är slut mellan dem så kommer hon nog undvika att offentliggöra det så länge hon bara kan. När hon och S gick isär så tog det väl en månad eller två till dess att hon gick ut med det offentligt. Här på flashback spekulerades det ju friskt då med, men eftersom de inte var nykära så lade hon ju inte ut flera kärleksförklaringar i veckan och därför blev det nog inte lika tydligt för hennes följare att något var på tok. Nu blev det ju ett väldigt abrupt slut på allt, så hennes följare kommer nog börja ställa frågor om det snart och då lär hon ju behöva tala om hur det ligger till för att slippa tjat.