Citat:
Ursprungligen postat av
Leif.Jennekvist
Du bekräftar exakt allt vi redan vet.
För när du säger att det inte finns jobb för er, så har du fel, för det finns alltid val. Ditt val kräver noll självrannsakan och maxad uppmärksamhet får du genom att kasta kläderna och spela kåt för okända män mot pengar. Du vet ju själv att innerst inne hade du hade aldrig hälsat på dessa män irl, eller ens med tång.
Det är dina ord, inte mina att snygga kvinnor föraktas. Jag tycker precis tvärtom att snygga kvinnor respekteras och billiga kvinnor föraktas. En väsentlig skillnad.
Underhållningsnivån är hög när du som självutnämnd expert i lag och rätt häver ut dig felaktigheter på rad. Du följer lagen påstår du? Du följer lagen för att du måste, inte för att du vill. Enkelt förklarat så är det skillnad på att vara laglydig och inte ha något val.
Ha i åtanke att din kropp faktiskt har ett utgångsdatum, och snart har du permanent rea på dina tjänster. Det är bara en tidsfråga. Jag hoppas även att den nya lagstiftningen försvårar valet av yrke för er som tänker fortsätta bedriva hor.
Ge det lite tid bara så kommer torskar att dömas på löpande band. Jag tänker dock inte bidra med vilka metoder som kommer tillämpas, men det kommer bli en dyr läxa för horbockar som har familj, för fler instanser är lagens långa arm kommer att bli involverade bl.a. Socialtjänsten. Man måste vara bra korkad ifall man riskerar familj och karriär, snacka om dyr utlösning

Men snälla du, tror du det är monster som sitter och runkar de flesta är heta har snygga kroppar fin kuk osv, kåta vanliga gubbar, eller snygga vanliga killar, ibland någon äldre eller någon tjock med liten kuk, men nakna kroppar är bara en del av att vara mänsklig.
Kolla på de flesta kommunanställda, de flesta är faktiskt fetton, går i tråkiga kläder osv osv, de är väll förtryckta att gå så där tråkigt klädda plus har väll inte råd.
Vi jobbar iallafall och har tid att ta hand om oss samtidigt.
Min kropp har inget utgångsdatum säger ju att alla åldrar är attraktiva, till och med stora feta tjejer kan tjäna bra pengar.
Och du och din ålderdomliga syn kan väll ta undersöka lite porr filmer iallafall. De flesta älskar faktiskt porr, gamla, rika, snälla, glada och i alla dess former. Porr är frihet, hor är frihet.
Vadå jag följer ju lagen, har du problem med något annat än det?
I slutändan handlar det om att vara en god medmänniska och det ska jag tala om för dig att det är inte du.