2025-05-25, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
Jo dom ville blockera svenska användare från hela världens camsex sajter.
Dom är lite farliga dom där.
Citera
2025-05-25, 20:45
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bond123
Nä det här är ju inget som kommer att ge något. Har för mig att Socialdemokraterna ville ha en mycket värre lagstiftning typ att förbjuda sajter helt som håller på med det här.
Men så blev det ju inte, så det här får ju ingen inverkan alls och det visste dom säkert om dom som beslutade om detta.
Strandhäll och sossarna krävde regeringen skulle förbjuda onlyfans. Men strömmen svarade dom inte kommer göra det. Men det är onlyfans dom fixerat sej vid specifikt av någon anledning. Men vinner rödgröna nästa val kommer det garanteras förbjudas all digital camsex siter. Men fattar det som att onlyfans är vad dom hakat upp sej på allra mest. Hade knappt hört talas om onlyfans inann detta. Dom man känner till var Livejasmine och myfreecams typ.
Citera
2025-05-25, 20:47
Medlem
Om jag nu då som inte bor i Sverige åker över gränsen till Sverige och köper det som dom anser vara förbjudet på min telefon, hur ska dom kunna ha koll på det ?
Citera
2025-05-25, 20:49
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Dom är lite farliga dom där.
Ja det ligger på samma nivå som Kina fasoner och islamist länder typ. Tror strandhäll ville att man skulle vara tvungen identifiera sej med bank id på internet när man surfade.
Citera
2025-05-25, 20:51
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Om jag nu då som inte bor i Sverige åker över gränsen till Sverige och köper det som dom anser vara förbjudet på min telefon, hur ska dom kunna ha koll på det ?
Dom kommer inte ha nån koll. Dom kommer gå all in i början och försöka sätta dit någon så det blir ett skrämselfall och hoppas folk låter bli köpa. Polisen kommer inte ha tid med detta tramset så länge .Dom har fullt upp med sprängningar och skjutningar.
Citera
2025-05-25, 20:53
Medlem
Citat:
Strandhäll och sossarna krävde regeringen skulle förbjuda onlyfans. Men strömmen svarade dom inte kommer göra det. Men det är onlyfans dom fixerat sej vid specifikt av någon anledning. Men vinner rödgröna nästa val kommer det garanteras förbjudas all digital camsex siter. Men fattar det som att onlyfans är vad dom hakat upp sej på allra mest. Hade knappt hört talas om onlyfans inann detta. Dom man känner till var Livejasmine och myfreecams typ.
det var två sossar dock ej strandhäll men innan vi lägger skulden på sossarna som presenterat förslaget så hade det brett medhåll i riksdagen även bland era älskade SD
Citera
2025-05-25, 21:01
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Jag har svårt att se syftet med denna lag? Varför hindra vuxna människor att visa upp sina kroppar för andra som vill se det.
Jag berättade om denna lagen för en man jag känner i Kanada. Han började gapskratta och trodde jag skämtade. Men jag bevisade det för honom.
Citera
2025-05-25, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faust1
det var två sossar dock ej strandhäll men innan vi lägger skulden på sossarna som presenterat förslaget så hade det brett medhåll i riksdagen även bland era älskade SD
Fast nu blev det ju inte som sossarna ville utan det blev som dom styrande partierna ville.
Citera
2025-05-25, 21:10
Medlem
Citat:
Ja det ligger på samma nivå som Kina fasoner och islamist länder typ. Tror strandhäll ville att man skulle vara tvungen identifiera sej med bank id på internet när man surfade.
Livsfarliga människor det där.
Citera
2025-05-25, 21:21
Medlem
Ok, I avseende att göra denna platform mindre attraktiv för ungdomar är det vettigt men någon reell förändring sker inte med denna lagändring. Istället kanske fokusera på människohandeln som verkar pågå relativt obehindrat. Ca 100 fall rapporteras per år och en bråkdel av domarna går igenom, de faktiska mörkertalet är obehaglig att tänka över så vi fortsätter debattera icke-frågor och peta runt i moraliska ytterligheter. Återigen, väl spenderade pengar
Citera
2025-05-25, 21:24
Medlem
hennepins avatar
Snart får vi halsband med GPS trackers.
Citera
2025-05-25, 22:38
Medlem
DickeFixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennepin
Snart får vi halsband med GPS trackers.

Det har vi ju redan i telefonerna. Vi se hur hela världen går mot ett kontrollsamhälle där de styrande mer och mer försöker kontrollera vad vi ser, hör och gör. Det sjukt att inte tillåta avtal mellan vuxna människor om saker som bara angår dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in