2025-07-03, 13:17
Medlem
r det ngon som skt in och gjort frsta gallringen med thomas test hemma?
Citera
2025-07-05, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flygggggaren
r det ngon som skt in och gjort frsta gallringen med thomas test hemma?

Har ftt det men inte gjort det n. Trnar p likadana frgor d man har lng tid p sig fr att lmna in. Testet verkar vara mycket enklare n FEAST I.
Citera
2025-07-05, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wernerdawson27
Har ftt det men inte gjort det n. Trnar p likadana frgor d man har lng tid p sig fr att lmna in. Testet verkar vara mycket enklare n FEAST I.

Var trnar du d? Lter smart att va lite frst
Citera
2025-07-05, 21:46
Medlem
Citat:
Var trnar du d? Lter smart att va lite frst

https://www.how2become.com/thomas-gi...AM7SZ1v5AOh5KW

Kostar mycket mindre n SkyTest fr FEAST testerna
Citera
2025-07-06, 09:19
Medlem
Citat:

Tack! r det frsta gngen du ska ska in?
Citera
2025-07-06, 13:43
Medlem
Citat:
Tack! r det frsta gngen du ska ska in?

Ja. Skte s fort jag fick mjlighet.
Citera
2025-07-06, 17:08
Medlem
Citat:
Ja. Skte s fort jag fick mjlighet.

Frsta gngen fr mig med knns nervst med alla tester och hela processen med vntan och allt
Citera
2025-07-17, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaghetr272
hej grattis tnkte ska nu r 20 r fr man frga r du srkilt begvad hur gick det fr dig i skolan och s fr jag hade inte s bra betyg i gymnasiet och lser inte s mycket heller s vill inte dumpa chansen tror du det r vrt att ska?

Vad tror du sjlv? Har du intresse inom detta? Intresse inom flyg? r det en drm fr dig eller sker du av en annan anledning?
Du skall inte ska bara fr att, utan du skall vara instlld p att detta r ngot du vill och kmpa fr. Betyg m.m har ingen betydelse d allt handlar om vad du br fr egenskaper s som stress, uppmrksamhet, flexibilitet, minne, beslutstagande, varierande lsningar, snabbtnk m.m. Om du inte klarar testerna kommer du inte f gra om dom, men du br ska om du har stort intresse fr detta.
Citera
2025-07-25, 17:12
Medlem
Hur tnker ni med inriktning? Man vljer ju det innan man brjar torn/radar. Vad tror ni r bst?
Citera
2025-07-27, 22:39
Medlem
Citat:
Hur tnker ni med inriktning? Man vljer ju det innan man brjar torn/radar. Vad tror ni r bst?

Vill du garanterat bo i Stockholm eller Malm? ACC.

Vill du ha mjlighet att bo i t.ex. Visby, Ronneby, Gteborg, Halmstad, etc. Torn.
Citera
2025-08-11, 13:42
Medlem
Citat:

Jag har precis hoppat p detta sjlv och gjort ngra tester p denna sidan. Har du gjort det riktiga testet n? Hur skulle du isfall jmfra dessa exempel mot hur det riktiga r?

Varfr jag frgar r fr att dessa exempel var hyfsat ltta. Men jag har sett andra exempel p andra sidor som verkar betydligt svrare. Framfrallt Orddelen.

Det r just Orddelen som jag fruktar mest medans resterande 4 delarna var rtt simpla. Dock ska tillggas att det gick vldigt bra p Orddelen p denna sidan som du lnkade vilket gjorde mig lttad. Men nr man ser andra exempel dr ute s fr jag ngest igen d jag vet att jag kommer faila hrt om det blir sdana ord.

"Eat", "Dine", "Wrist"
"Plate", "Brakes", "Car"

Dessa r tagna frn sidan du lnkade och r ju riktigt simpla jmfrt med tex: "Assiduous", "Constrained", "Diligent"

Nu tycker skert mnga att dessa ord ocks r vldigt simpla, men jag har svrt fr denna typ av ord.

Har ven gjort Feast 1 tester hemma dr jag som oftast ftt 90% eller mer p varje del. S det hade ju sugit ordentligt om jag skulle ryka p just denna satans Orddel.

S hur skulle du sga att det riktiga testet var kontra vningarna p sidan?
Citera
2025-08-11, 13:45
Medlem
Citat:
Frsta gngen fr mig med knns nervst med alla tester och hela processen med vntan och allt

Har du gjort testet n? Kolla grna mitt svar till "wernerdawson27". P vilken niv skulle du sga att Orddelen ligger p? Den skrmmer mig enormt ska erknnas medans jag har rtt ltt fr det andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in