Citat:
Det är sannolikt inte det minsta uns avvikande att röra sig omkring en mordplats flera minuter efter det att GM försvunnit och när polisen finns på platsen. Jag ser inte tillstymmelse till poäng här, som man kanske kan göra gällande annat som påstås att vittnet SE borde eller inte borde ha gjort.
Att den lilla ensamma och timide LJ tar sig för något så halsbrytande som att springa upp i trappen direkt efter GM och faktiskt jaga honom ignoreras när det att röra sig i gränden ska uppförstoras.
Att folk är benägna att företa sig alltför rådiga insatser i kritiska sammanhang är ingen nyhet. Drar mig mig till minnes postrånet med Mockfjärdsrevolvern där en vanlig kund i lokalen blev skjuten i benet mede en kula Winchester Metal Piercing när han skulle ingripa mot förövarna.
Vad ska jag göra åt Wall.
Som ledande regimlojal får jag väl läsa det när tid, ork och motivation inställer sig.
Att den lilla ensamma och timide LJ tar sig för något så halsbrytande som att springa upp i trappen direkt efter GM och faktiskt jaga honom ignoreras när det att röra sig i gränden ska uppförstoras.
Att folk är benägna att företa sig alltför rådiga insatser i kritiska sammanhang är ingen nyhet. Drar mig mig till minnes postrånet med Mockfjärdsrevolvern där en vanlig kund i lokalen blev skjuten i benet mede en kula Winchester Metal Piercing när han skulle ingripa mot förövarna.
Vad ska jag göra åt Wall.
Som ledande regimlojal får jag väl läsa det när tid, ork och motivation inställer sig.
Ett annat ständigt fel du gör i tråden är att hitta på olika förklaringar till Engströms berättelse utan att misstänka honom ...
Jag misstänker Engström pga att jag tror att hans lögner kan vara för att skydda sig själv pga att han är GM..
Jag förstår alltså att man kan ljuga av andra anledningar än att just vara GM ,men att som du hela tiden försöka hitta alternativa anledningar till honom utan att misstänka honom blir konstigt!
Du tycker alltså pga att du gissar hur Engström är som person så har du hittat anledningar till påhitt och därför inte misstänker honom!
Du förstår att det går att hitta alternativa anledningar även om CA ljög va ?