Citat:
Infoga gärna ett citat när du påstår att någon ljuger eller skrivit något, så slipper du framstå som en substanslös tramsare.
Och för att föregå med gott exempel (som jag alltid gör), infogar jag citatet här:
Visa nu var jag "Du anföll honom som en galenpanna och anti-vaxxare på grunden av att han uteslöts från Cochrane och därmed menade du att man kan av-ackreditera allt han säger."
Kom igen nu, duktiga killen, plocka fram ett citat. *fniss*
Peter Gøtzsche blev kickad från Cochrane.
Peter Gøtzsche blev avstängd från RIkshospitalet
Peter Gøtzsche's forskning som citerades är substanslös trams som ingen har publicerat.
Och för att föregå med gott exempel (som jag alltid gör), infogar jag citatet här:
Visa nu var jag "Du anföll honom som en galenpanna och anti-vaxxare på grunden av att han uteslöts från Cochrane och därmed menade du att man kan av-ackreditera allt han säger."
Kom igen nu, duktiga killen, plocka fram ett citat. *fniss*
Peter Gøtzsche blev kickad från Cochrane.
Peter Gøtzsche blev avstängd från RIkshospitalet
Peter Gøtzsche's forskning som citerades är substanslös trams som ingen har publicerat.
Citat:
Sen har vi hela VAERS diskussionen du ordsallatt om...
Jag kan garantera dig att om någon producerar bra forskning kommer den publiceras. Om någon däremot producerar trams och substanslöst dravel är det ingen som bryr sig, detta alldeles oavsett om personen är "en krediterad forskare och expert inom läkemedelskorruption", eller som i det här fallet - en galenpanna som skämt ut sig och blivit utkastad ur i princip alla sammanhang för att han inte kan bete sig på korrekt vis. Shunned.
Det är nog bara du som klassar det där tramset som "bevis". Men du utgör ett bra exempel på en lättlurad pappskalle som går på skiten, det är ju själva avsikten med dravlet från första början.
"Institute for Scientific Freedom" Haha, ja jäklar....
Det är nog bara du som klassar det där tramset som "bevis". Men du utgör ett bra exempel på en lättlurad pappskalle som går på skiten, det är ju själva avsikten med dravlet från första början.
"Institute for Scientific Freedom" Haha, ja jäklar....