2025-07-02, 14:27
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Infoga gärna ett citat när du påstår att någon ljuger eller skrivit något, så slipper du framstå som en substanslös tramsare.

Och för att föregå med gott exempel (som jag alltid gör), infogar jag citatet här:

Visa nu var jag "Du anföll honom som en galenpanna och anti-vaxxare på grunden av att han uteslöts från Cochrane och därmed menade du att man kan av-ackreditera allt han säger."

Kom igen nu, duktiga killen, plocka fram ett citat. *fniss*

Peter Gøtzsche blev kickad från Cochrane.
Peter Gøtzsche blev avstängd från RIkshospitalet
Peter Gøtzsche's forskning som citerades är substanslös trams som ingen har publicerat.

Citat:
Jag kan garantera dig att om någon producerar bra forskning kommer den publiceras. Om någon däremot producerar trams och substanslöst dravel är det ingen som bryr sig, detta alldeles oavsett om personen är "en krediterad forskare och expert inom läkemedelskorruption", eller som i det här fallet - en galenpanna som skämt ut sig och blivit utkastad ur i princip alla sammanhang för att han inte kan bete sig på korrekt vis. Shunned.

Det är nog bara du som klassar det där tramset som "bevis". Men du utgör ett bra exempel på en lättlurad pappskalle som går på skiten, det är ju själva avsikten med dravlet från första början.

"Institute for Scientific Freedom" Haha, ja jäklar....
Sen har vi hela VAERS diskussionen du ordsallatt om...
Citera
2025-07-02, 14:28
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Den korruptionen och tystnadskulturen som har existerat runt covid har orsakat mycket död.
Det förstår jag att du tycker, det ligger ju i sakens natur att antivaxxar-patrask tycker så. Men lufta gärna den typen av åsikter och tankar i det forum som satts upp för just det ändamålet. Jag skall hjälpa dig hitta dit:
(FB) Alternativa teorier om covid-19
Citera
2025-07-02, 14:29
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Det förstår jag att du tycker, det ligger ju i sakens natur att antivaxxar-patrask tycker så. Men lufta gärna den typen av åsikter och tankar i det forum som satts upp för just det ändamålet. Jag skall hjälpa dig hitta dit:
(FB) Alternativa teorier om covid-19
Du säger att den officiella vita huset rapporten är en alternativ teori.
Citera
2025-07-02, 14:32
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Du säger att den officiella vita huset rapporten är en alternativ teori.
Länka gärna till ett citat eller en referens när du påstår att någon sagt eller skrivit något så slipper du framstå som en subsanslös tramsare.
Citera
2025-07-02, 14:33
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Precis så gick det till. PG har haft rätt om det mest inom Covid. Han har bl.a startat en ny vetenskaplig tidskrift.
Har han? Vad då?
Citera
2025-07-02, 14:33
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Länka gärna till ett citat eller en referens när du påstår att någon sagt eller skrivit något så slipper du framstå som en subsanslös tramsare.
Det är enkelt att kolla mina inlägg i tråden.
Du har inte en fot att stå på.
Allt du är i slutändan är en lögnare.
Citera
2025-07-02, 14:35
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Har han? Vad då?
Du klarar av att göra den researchen själv. Iallafall om man tror på alla påståenden om den kompetensen du besitter som du gjort i tråden.
Citera
2025-07-02, 14:43
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Du klarar av att göra den researchen själv. Iallafall om man tror på alla påståenden om den kompetensen du besitter som du gjort i tråden.
Som vanligt då. Substanslöst dravel som inte kan styrkas. Hittepå och trams, blandat med skitsnack och lögner.

Oväntat.

Vi kan efter det nervsammanbrott ni demonstrerat efter att ha blivit överbevisade på varenda punkt därmed konstatera:

• Att VAERS inte är system för att rapportera biverkningar
  • Att de medicinska händelser (Adverse Events) som registreras i VAERS inte ensamt kan tolkas som bevis på ett orsakssamband mellan ett vaccin och en biverkning
  • Att de medicinska händelser (Adverse Events) som registreras i VAERS inte ensamt kan tolkas som bevis på förekomsten, svårighetsgraden, frekvensen eller andelen problem i samband med vacciner.
  • Att BEST inte är ett system för att rapportera biverkningar
  • Att VSD inte är ett system för att rapportera biverkningar
  • Att Peter Gøtzsche blev utkastad från Cochrane
  • Att Peter Gøtzsche blev avstängd från Riskhospitalet
  • Att Peter Gøtzsche's papper som citerades tidigare inte har någon substans och inte är publicerat

Missade jag något?

Bra i alla fall att ni är intellektuellt hederliga som erkänner när ni har fel, det skall ni ha kudos för.
Citera
2025-07-02, 19:55
Avstängd
Kungenshoras avatar
Citat:
Som vanligt då. Substanslöst dravel som inte kan styrkas. Hittepå och trams, blandat med skitsnack och lögner.

Oväntat.

Vi kan efter det nervsammanbrott ni demonstrerat efter att ha blivit överbevisade på varenda punkt därmed konstatera:

• Att VAERS inte är system för att rapportera biverkningar
  • Att de medicinska händelser (Adverse Events) som registreras i VAERS inte ensamt kan tolkas som bevis på ett orsakssamband mellan ett vaccin och en biverkning
  • Att de medicinska händelser (Adverse Events) som registreras i VAERS inte ensamt kan tolkas som bevis på förekomsten, svårighetsgraden, frekvensen eller andelen problem i samband med vacciner.
  • Att BEST inte är ett system för att rapportera biverkningar
  • Att VSD inte är ett system för att rapportera biverkningar
  • Att Peter Gøtzsche blev utkastad från Cochrane
  • Att Peter Gøtzsche blev avstängd från Riskhospitalet
  • Att Peter Gøtzsche's papper som citerades tidigare inte har någon substans och inte är publicerat

Missade jag något?

Bra i alla fall att ni är intellektuellt hederliga som erkänner när ni har fel, det skall ni ha kudos för.
Oj nu jublar nog mänskligheten, TRUST THE SCIENCE
Orkar inte med ditt modus operandi längre.
Typisk gaslighting.
Citera
2025-07-02, 20:13
Medlem
RustyShacklefords avatar
Citat:
Nej, det frågade jag inte. Och det talade du inte om.

Vad frågade du då, enligt dig själv?

Citat:
Du berättade aldrig att det rörde sig om rapporter om dödsfall. Däremot har jag redan påtalat att vissa rapporter är tvingande. I synnerhet gäller detta vaccin som används gällande EUA då måste ALLA händelser rapporteras.

Du ställde en fråga. Jag gav dig en hänvisning.
Om du hade följt hänvisningen så hade du vetat att det handlade om rapporterade dödsfall.

Trist för dig att du inte tog reda på vad jag hävdade innan du började tjafsa emot.
Då är det ju knappast konstigt att du virrar bort dig och börjar dilla om nåt annat.

Citat:
Nej, det går inte att göra några jämföresler, nej.
[,,,]

Går inte att göra jämförelser om vad? Rapporterade dödsfall? Eller nåt annat?
Citera
2025-07-02, 20:20
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RustyShackleford
Vad frågade du då, enligt dig själv?
Herregud...

Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av RustyShackleford
Och DET är INTE korrekt, så som du formulerade dig. Vi har visst den MÖJLIGHETEN. Vi känner till fakta som vi kan kombinera med informationen i diagrammet, för att KUNNA dra en slutsats. Det ÄR möjligt.
Vad för fakta då, menar du?
Så vad är det för "fakta" som du kombinerar med diagrammet för att kunna dra en slutsats, och vad är det fär slutsats du drar?
Citera
2025-07-02, 20:34
Medlem
RustyShacklefords avatar
Citat:
Herregud...

Så vad är det för "fakta" som du kombinerar med diagrammet för att kunna dra en slutsats, och vad är det fär slutsats du drar?

Så när du ställde den frågan, hade du ingen koll på vad diskussionen mellan mig och Pellefant gällde?
För i ditt förra inlägg så hävdade du att du inte kände till att jag syftade på rapporterade dödsfall (i VAERS).

Jättemärkligt att du ställer upprepade frågor om en viss detalj, när du inte ens har satt dig in i vad diskussionen gäller.
Hur tänker du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in