Citat:
Jag förklarar exakt vad studien har för brist enligt vetenskapliga principer.
Citat:
Jag är säkert inte den enda som påtalat bristerna. Vi som arbetar med den här typen av information på daglig bas har inga problem att identifiera de här bristerna på ett par minuter. Jag vill också poängtera att jag inte på något sätt delgivit dig allt skit som jag hittar när jag t.ex. granskar studien från de "tunga forskarna på Yale".
Citat:
Infoga gärna ett citat eller en referens när du påstår att någon skrivit eller sagt något, så slipper du framstå som en substanslös tramsare.
Citat:
Blev jag? Läs igen. Du har fortfarande inte begripit vad IgG4 är och vad det har för relation till cancer och immunsvar. Precis som jag påpekade för länge sedan är det ingen som bryr sig om ditt skitprat och dina påhitt om att "IgG4 orsakar turbocancer". Anledningen att ingen bryr sig (inklusive jag) är att ingen bryr sig. Fattar du fortafarande inte det? Skaffa dig en grundutbildning och studera i synnerhet förhållandet IgG4 och cancer i bukspotsskörteln så klarnar det säkert. Nej, IgG4 orsakar inte cancer, det är cancer som orsakar att kroppen producerar IgG4. Man jag orkar inte sitta och förklara sådana självklarheter för folk som i likhet med dig först skall sitta och bete sig som svin och sedan skall ha gratislektioner.
Citat:
Hade du varit någorlunda intelligent hade du hängt med i vad jag skrivit här under snart 5 år. Då hade du lärt dig ett och annat. T.ex. adresserade jag tramset om spikprotein redan 2021. Men det enda som är säkert med er outbildade antivaccarpatrask är att ni aldrig har något nytt att komma med, det är samma skit om och om igen.För att sammanfatta saken, nej, varken Brogna eller någon annan har visat att man kunnat detektera något spikprotein, och hypotesen att mRNA fortsätter att uttrycka spiprotein är just det - en hypotes. Men tack för visat intresse, liksom... *hihi*
. Ingen saklig kritik av det jag skrev alltså? Jag tänkte väl det..
.
.