Citat:
Ursprungligen postat av
Lamento
Att vara ointelligent är inget fel men det är en dålig kombo med attityd, det finns ett ord för det och dig: dumdryg.
Bra att du äntligen lyckats utrusta dig med en gnutta självinsikt.
Om jag får ge dig ett råd är det att du lär dig att LÄSA. Antalet replikskiften du haft sedan Januari 2024 där du demonstrerar en total oförmåga att läsa börjar bli hyfsat lång nu. Helt uppenbart av upphetsning och aggression över att någon påpekar att du återigen hänvisat till felaktiga eller irrelevanta uppgifter så slår det slint och du rage-postar ytterligare försök att försvara dina initiala brister och sedan upprepar du misstagen i stort sett varje gång du sätter pennan till pappret. Det är ganska komiskt att se för någon som befinner sig på utsidan av din bubbla, kan jag säga.
Nej, de studier du citerar är inget vidare, och jag har förklarat varför. Du citerar studier som blivit tillbakadragna, du citerar studier och påstår att forskarna dragit slutsatser de inte dragit (misrepresentation) etc. etc. om och om igen. Det är ingen ände på det. "Vi kan ta..., vi kan ta..., vi kan ta...". Hur vore det om du tog och skaffade dig en grundkunskap i ämnet?
Det är inte mitt fel att jag i motsats råkar besitta kunskapen som krävs för att direkt avfärda resultaten som irrelevanta, och du borde istället finna dig i att det faktiskt inte är någon vidare idé att t.ex. citera forskning där man mäter förekomsten av en peptid och därefter påstå att de mätt förekomsten av spikprotein. Och tyvärr blir det inga problem att sortera in det där tramset (i det fallet också) under fliken "påståenden som orsakas av okunskap i ämnet". För du LÄSTE aldrig studien innan du citerade, och du FÖRSTOD inte vad där stod.
Som jag förklarade är anledningen till peptidens förekomst är en helt vanlig vanlig antigenpresentation. För oss utbildade och erfarna är det här inget konstigt; det Brogna et al. detekterar är helt enkelt en peptid som den antigenpresenterande cellen presenterar. Och det hade du fattat om du haft en grundkunskap i ämnet och sedan läst innantill. Men då du är helt okunnig är du lättlurad och går på vad skit som någon tutar i dig.
Och mönstret är bekant; din reaktion efter att ha blivit påkommen med att snacka skit blir då att rusa iväg i blindo för att hitta något annat abstrakt som du inte läst eller förstått och så skriver du ihop något tramsigt om att den studien visar det du tror. Men du LÄSER inte den studien heller, och svaret fick du här:
(FB) Dödligt virus från Kina orsakar panik (SARS-CoV-2, COVID-19)
Det spelar som sagt ingen roll om det gäller påstådd "aktivering av GBV" eller DNA-integrering; jag talar om för dig vilka brister som finns i studien och varför man inte "mätt EBV-viruset". Du blir bara mer och mer upprörd och gör bort dig mer och mer i ren aggression. Vad vill du att jag skall göra egentligen? Jag är vänlig och förklarar VARFÖR man inte mätt något och HUR man skulle gått tillväga. Jag får påpeka i samma kontext att om man mätt enligt samma metod på DIG hade resutatet blivit att EBV re-aktiverats. Men du förstår inte varför - eftersom du inte har någon grundkunskap i ämnet. Hela saken är så infernaliskt pinsam att det liknar ingenting. Förstår du inte hur du gör bort dig?
(FB) Dödligt virus från Kina orsakar panik (SARS-CoV-2, COVID-19)
Problemet är som jag tidigare påpekat att du inte kan LÄSA i kombination med total avsaknad på ämneskunskap, och det slår slint när du inser att du fått brallorna neddragna av någon som faktiskt vet vad hon talar om och då läser du ÄNNU sämre och handlar i affekt. Det fungerar inget vidare, kan jag säga. Skaffa dig istället en utbildning i ämnet och återkom sedan.