Citat:
Ursprungligen postat av
Omduvaemin
Du har inte råd det är därför. Försök inte, jag får bra betalt. Och nej jag är inte desperat, vi har våra gränser och vad vi vill hålla på att göra. Jag har mer frihet än de flesta arbetare jag väljer allt själv. Ja men jag vill ju jobba, jag älskar att jobba och är stolt över mitt jobb. Jag är en CAM tjej, nej röker inte och det är inte trendigt med missbruk och skit nu. Vi tjänar helt enkelt våra pengar. Men du verkar inte ha en bra uppfattning det verkar som många saknar det. Så nu ska ni minsan upplysas! Förklara för mig varför ditt jobb är bättre än mitt när jag kan tjäna 5000 på en kväll, online med mina egna regler vilken arbetstid jag vill. 🤭
Alltså vi som tjänar pengar och jobbar som detta måste ta hand om våran hälsa, annars blir man inte så snygg.
Mitt yrke är bättre än ditt på alla sätt och vis. Jobbar man för staten innebär det en hel del förmåner.
Vi kan därmed lugnt konstatera att min pension kommer vara betydligt bättre än din, lägg därtill ett stadigt investerande i aktier och fonder i snart trettio års tid.
Jag kan som sagt gå i pension redan nu, men jag trivs bra med mitt jobb, för jag utför något meningsfullt.
5000kr är vad du tjänar i kvartalet, på sin höjd. Inbilla dig inget annat. Du är en droppe i en stor ocean, och utbudet på cam-horor är något så enormt stort efter pandemin, därav är det föga troligt att du befinner dig på den nivån som du gärna vill låta påskina. Det är mer en illusion.
Du vill även väldigt gärna benämna dig själv som cam-tjej. Du är en hora, för ditt uppdrag innebär att utföra sexuella handlingar, där bl.a. föra in saker i dina kroppsöppningar hör till tjänsterna du tillhandahåller.
Ni horor online utför ju även uppdrag, så som custom made. Där kunden betalar och instruerar vad ni ska spela in. Det är här som just tvång är vanligt förekommande, då majoriteten av er horor inte tjänar några pengar. Ni blir desperata för en 1000 lapp hägrar, om ens det.
Seriöst vakna upp ur din dvala, för du är ju helt förlorad. Jag tror även att den nya lagstiftningen kommer rädda många tjejer från det här eländet, så du borde börja planera inför framtiden, skaffa dig en utbildning, ett jobb eller så väntar problemen runt hörnet.