2025-06-30, 00:40
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
Ska göra allt för att fortsätta ska betala för camshower på Skype 🙂🤣 ni kommer aldrig få stopp på oss era moralistiska skitstövlar. Ska göra det enbart för att reta er era diktaturkramare.

Du verkar se dig som någon sorts frihetskämpe när den bistra sanningen istället är att du är en helt vanlig horbock som kommer att fortsätta att köpa camsex online trots att det blir förbjudet om ca 2 dygn. Nån propp har helt uppenbart gått i skallen på dig.

Ingen kommer heller att tycka att du är beundransvärd eller modig för att du bryter mot den nya lagen som förbjuder sexköp på distans.

Du om någon borde sitta på spinnhus ☺️
Citera
2025-06-30, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Du verkar se dig som någon sorts frihetskämpe när den bistra sanningen istället är att du är en helt vanlig horbock som kommer att fortsätta att köpa camsex online trots att det blir förbjudet om ca 2 dygn. Nån propp har helt uppenbart gått i skallen på dig.

Ingen kommer heller att tycka att du är beundransvärd eller modig för att du bryter mot den nya lagen som förbjuder sexköp på distans.

Vad exakt tror du kommer hända om två dygn ?
Väldigt märkligt att uttala sig om spinnhus som att det vore en bra sak. Spinnhus och de intuitioner kvinnor fick bo i är inget att skoja bort, dessa kvinnor förhördes om deras sexualitet och angavs av grannar, de låstes in i fängelse. De kunde dokumenteras nakna, och även bli tvungna att ta bort äggledare. Du tycker att horor ska sitta på spinnhus ? Berätta?
Senast redigerad av Omduvaemin 2025-06-30 kl. 00:47.
Citera
2025-06-30, 00:49
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Varför skulle du ha bättre pension än mig när jag tjänar mer än dig. Som tidigare har jag sagt här att vi alla enligt sidorna måste rapportera skatt och betala skatt. Jag har mer inkomst än dig.

Jag vet att du vill tro att jag ljuger men jag gör inte det. Det är väldigt tragiskt att gå runt och anta saker man inte vet. Det visar också vilken dålig insyn som finns. Jag började innan pandemin, bara antaganden här, vad ni har hört eller tror bla bla bla.

Du sitter här och förnedrar mig och samtidigt försöker du säga att du tror att det är en räddning. Det kallas dubbelmoral.

Det är inte tvång att spela in en video och få pengar för det online. Det är ett avtal. Riktigt sex existerar inte på nätet.

Även om du och jag skriver här betyder det inte att vi har träffats i verkligheten.

Jag är inte förlorad, det är din människosyn som är dålig. Jag ser inte ner på människor som inte skadar andra människor.

Jag skulle aldrig prata vidare med en kille som pratat som du, alla sånna med dålig ton eller stil blockas, vi har ett sådant system. Sånna får inte köpa. Vi har till och med riddare som blockar av sånna.

Tro inte att du är bättre än alla andra, och horor är också människor har ett värde att göra egna vuxna val.

Ditt svar/inlägg är riktat till en annan skribent men självklart är också horor människor som alla andra men att vara hora är inte ett yrke utan ett livsöde.

Du kan inte heller må bra som fortsätter att hylla prostitution och sexköp på ett rätt groteskt sätt i inlägg efter inlägg.

Däremot kan man förstå ditt motstånd till den nya lagen som förbjuder sexköp på distans eftersom dina inkomster kommer att minska radikalt. Hur har du tänkt hantera detta?
Citera
2025-06-30, 00:52
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Vad exakt tror du kommer hända om två dygn ?

Det vet du redan. Spela inte korkad.

Man märker att det är många sexköpare och prostituerade som är oroliga över den nya lagen som förbjuder sexköp på distans, speciellt i den här tråden.

Har inte du funderat över varför den nya lagen har kommit så snabbt?
Citera
2025-06-30, 00:53
Medlem
Citat:
Ditt svar/inlägg är riktat till en annan skribent men självklart är också horor människor som alla andra men att vara hora är inte ett yrke utan ett livsöde.

Du kan inte heller må bra som fortsätter att hylla prostitution och sexköp på ett rätt groteskt sätt i inlägg efter inlägg.

Däremot kan man förstå ditt motstånd till den nya lagen som förbjuder sexköp på distans eftersom dina inkomster kommer att minska radikalt. Hur har du tänkt hantera detta?

Ja du har sagt det nu. Nu frågade jag dig några frågor? Vill du inte svara på de?
Jag är ju en hora så du vill väll prata med en riktig hora? Det måste ju vara det närmaste du kan komma sanningen
Citera
2025-06-30, 00:58
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:

Bajs förbudet blir om 1 dygn räkna kan du inte heller. Nä den som hade platsat på beckomberga är du. Du sitter hela dagarna och nätterna här med ditt skitprat och samma upprepande fraser som en mongoloid. Och du ondgör dej över sexköpare och ändå har du en bild på en person som åkt fast för sexköp. så du måste ju beundra sexköpare lite ändå 🤣🤣.
Senast redigerad av rudi1985 2025-06-30 kl. 01:00.
Citera
2025-06-30, 00:59
Medlem
Citat:
Det vet du redan. Spela inte korkad.

Man märker att det är många sexköpare och prostituerade som är oroliga över den nya lagen som förbjuder sexköp på distans, speciellt i den här tråden.

Har inte du funderat över varför den nya lagen har kommit så snabbt?

Nej vet du varför den gick så snabbt? Mina inkomster kommer inte ändras, jag kan forfarande göra CAM, sälja videos, tele sex och kläder och chatt och tömma mina pengar slavar, även om svenska killar blockad att tippa har jag internationella kunder. Sen kan svenskar endå köpa med VPN och andra betalsätt. Lagen i sig är mycket obehaglig oavsett.
Citera
2025-06-30, 03:23
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Only fans? Det stavas OnlyFans som ett ord, inte två ord.

Oavsett vad så får ni horor acceptera gällande lagstiftning och förhålla er till den. Mitt bästa råd är att du skaffar dig ett riktigt jobb, och lämnar din destruktiva my little pony värld. You will never ever make it anyway.

Kan bara hålla med dig här här, de prostituerade kvinnorna på Onlyfans får acceptera gällande lagstiftning och sluta gnälla som gamla kärringar så fort något går emot dem.

Det är nog dessutom bara en tidsfråga innan också camsajterna och OF blockeras i Sverige, tyvärr har "Onlyfanskulturen" tillåtits breda ut sig men den nya lagen som förbjuder sexköp på distans är ett stort steg i rätt riktning.
Citera
2025-06-30, 08:41
Medlem
BeHPNemesis12345.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Nej kvinnor som horar betalar inte skatt. De är skattefuskare och borde låsas in.
Säg det till Swedbank som har tvättat över 500 miljoner kronor i Baltikum
Citera
2025-06-30, 08:46
Medlem
Citat:
Ja alla sexköpare online får hitta nya hobbies nu, det är mycket bra att svenska kreditkort blockeras. Redan nu kan man skönja att den nya lagen kommer att bli effektiv.

Förhoppningsvis kommer också detta i sin tur att minska de prostituerades inkomster så att de blir motiverade att byta "yrkesinriktning" ☺️
Tror du att lagen kommer ge den effekten du önskar så är du en troll. Folk vet sätten att kringgå lagen att hamna på Polisens radar. Ännu en misslyckad kamp, precis som mot IPTV
Citera
2025-06-30, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
När det gäller kampen mot pirat-TV har man tagit till ”penningtvätt-och-finansiering-av-terrorism-kortet” i sin propaganda.
Det tror jag kan skrämma en del.

Här har man ju chansen att slå på stora trumman för ”penningtvätt, trafficking och finansiering av terrorism”.
Men den propagandan uteblir så fort svenska banker tvättar hundratals miljoner kronor i utlandet.

Jag använder inte OF eller liknande, för att köpa sexuellt innehåll, men ännu en gång visar staten vilka hycklare de är
Citera
2025-06-30, 09:05
Medlem
Citat:
Kan bara hålla med dig här här, de prostituerade kvinnorna på Onlyfans får acceptera gällande lagstiftning och sluta gnälla som gamla kärringar så fort något går emot dem.

Det är nog dessutom bara en tidsfråga innan också camsajterna och OF blockeras i Sverige, tyvärr har "Onlyfanskulturen" tillåtits breda ut sig men den nya lagen som förbjuder sexköp på distans är ett stort steg i rätt riktning.
Du verkar inte ha hört talas om VPN. Blockas sidorna så får man tillgång direkt med hjälp av VPN, och detta kommer du aldrig kunna varken spåra eller förbjuda. Försöker du förbjuda VPN kommer EU att stoppa det. Går bra i kampen mot pirat-TV, och ännu "bättre" har det gått med ACTA.

Du har absolut noll koll på IT eller andra liknande ämnen. Jag tycker du bör logga ut, plocka ut gräsklipparen och klippa gräs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in