Citat:
Ursprungligen postat av
Backrouse
Någon mer än jag som tycker Static rökat är överhypad?
Tycker inte alls den är det bästa på marknaden som dom säger! Och den ska tydligen gå för 800:--/5an! Aldrig att jag skulle lägga dom pengarna!
Det mjuka smuliga rökat är ju 1000% bättre!
Till vettiga priser också! 2500:- för 50 G!👌👌
Tycker inte 2500f50 är vettigt alls. Torka eller inte om man köper mousse för dessa priser nu kommer dom aldrig sänka till normala priser igen. Även om skördarna och importen blir bättre.