Dry Sift ägg med loggan: Pineapple, Cali 2025 och nån till men det ska vara samma sort, är dom något att ha? Är lite dyrare men ser helt ut, har enbart sett dom på video.
Har någon snubblat över La Mousse+ med mario go kart som bild?
Jag köpte ett hekto av det och det var ingen höjdare. Pröjsade 4500kr och det var inte värt det. Man blir bäng men styrkan är typ som gammalt standard röka fast det är mousse skit.
Kanske inte ens thc. Kan vara nån noid.
Jag köpte ett hekto av det och det var ingen höjdare. Pröjsade 4500kr och det var inte värt det. Man blir bäng men styrkan är typ som gammalt standard röka fast det är mousse skit.
Kanske inte ens thc. Kan vara nån noid.
Kostar en platta la moouse under 5000kr så borde man vara misstänksam då aktuella priser är väl runt 5k (eller? har inte så bra koll på la moouse), vet en som har en sort för 4k och det är fake/utblandat.
Kostar en platta la moouse under 5000kr så borde man vara misstänksam då aktuella priser är väl runt 5k (eller? har inte så bra koll på la moouse), vet en som har en sort för 4k och det är fake/utblandat.
Naah köpte en platta för 4500 den semi dry DYS dankest som bubblar vid låga, Så absolut går att haffa bra röka för de priset
Jag håller mig till hemma odlat eller thca. Då vet jag typ vad jag stoppar i mig
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!